hjælp ang. mine killinger
Fra : Lene Nielsen

Dato : 14-04-05 15:33

hejsa
ja jeg har brug for lidt hjælp jeg har de her to dejlige killinger
MEN jeg kan ikke rigtig hitte ud af det med at bedømme farve på med og det
skal gerne være snart
da jeg skal have bestilt stamtavler til dem

de er forøvrit bleven 10 uger og har det rigtig godt
og så har jeg endlig fået mit stamnavn som er blevet DK Anarchy
så det er bare rigtig dejligt og jeg glæder mig til at skal på udstilling
med min nye killing på 20 uger som kommer til at hedde
DK Anarchy Gaia og de to små kommer sil at hedde DK Anarchy Gizmo (han) og
DK Anarchy Smølffine (hun)

knus fra Lene

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 14-04-05 15:36

Lene Nielsen wrote:
> [...]
> og det skal gerne være snart
> da jeg skal have bestilt stamtavler til dem

kan du ikke smide nogle gode billeder af dem på www.dk-fritid-dyr-kat.dk??
så er det lidt nemmere at hjælpe dig*G*

> [...]
> udstilling med min nye killing på 20 uger som kommer til at hedde
> DK Anarchy Gaia og de to små kommer sil at hedde DK Anarchy Gizmo

tillykke med det og dem ;)
--
Knus, Sabina
Se vores sunde, smukke og charmerende persere på

Fra : Lene Nielsen

Dato : 14-04-05 21:27

jeg har lagt de 2 bedste billeder på som jeg har af ddem men om det hjælper
ved jeg ikke ellers må du/i fortælle mig hvordan jeg skal tage billederne
for at det bliver bedre ville jeg bilve glad

knus lene

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 14-04-05 21:53

Lene Nielsen wrote:
> jeg har lagt de 2 bedste billeder på som jeg har af ddem men om det
> hjælper ved jeg ikke ellers må du/i fortælle mig hvordan jeg skal
> tage billederne for at det bliver bedre ville jeg bilve glad

jeg synes de er meget svære at se på...

kan du prøve at se om du kan tage nogle billeder af dem på en ensfarvet
baggrund (lys helst).... forfra, fra siden og fra oven..... hvis de har
striber eller pletter af nogen art må du gerne beskrive det ;)

gizmo ser umiddelbart sort ud, men har han en hagesmæk af eneller anden art?

smølffine ser blå ud...... jeg kan ikke helt gennemskue om hun har lidt blis
i panden??

har du EMS koderne på forældrene?? det kan nemlig også hjælpe....

Fra : Britta Sørensen

Dato : 15-04-05 01:40

"Lene Nielsen" <lene_brian@email.dk> > ja jeg har brug for lidt hjælp jeg
har de her to dejlige killinger
> MEN jeg kan ikke rigtig hitte ud af det med at bedømme farve på med og det

Hej Lene.

Jeg vil sige umidlbart at den ene er sort (sort smoke) Hvis den er smoke,
skal den være lys i bunden af pelsen, men spørg hellere videre..... og den
anden er blå. Om den blå er tabby kan være svært at se på billedet, men det
ser den nu ikke ud til at være. Hvad med forældrene, hvordan ser de ud ?

Hvis du har mulighed for det så prøv om du kan få en anden opdrætter ud at
hjælpe med at farvebedømme dem, det er der somregl nogle der gerne vil. Det
er også en god måde for dig at lære noget på !
Det er vigitgt at det er de rigtige EMS koder du sender ind på dem.

Held og lykke med dem...

Mange hilsner Britta
DK Endoria - www.endoria.webbyen.dk

Fra : Lene Nielsen

Dato : 21-04-05 23:51

hejsa der er kommet nogen nye billeder af mine killinger i albumet

knus lene