ny hjemmeside
Fra : IPS

Dato : 14-04-05 08:36

Hejsa
Har været ved at lave en ny hjemmeside med Norske skovkatte, hvis i vil se
den er addr: http://www.norskskovkatte.dk/

Hilsen Ips.

begin 666 Ingrid Stub.vcf
M0D5'24XZ5D-!4D0-"E9%4E-)3TXZ,BXQ#0I..E-T=6([26YG<FED#0I&3CI)
M;F=R:60@4W1U8@T*14U!24P[4%)%1CM)3E1%4DY%5#IS='5B0'1D8V%D<VPN
E9&L-"E)%5CHR,# U,#0Q-%0P-S,U-#5:#0I%3D0Z5D-!4D0-"@``
`
end

Fra : Karin Offenbach Rasm~

Dato : 14-04-05 18:57

Hej
Dejlige hunkatte og også hankatten - men jeg får sådan nogle grimme
skrækfilm på nethinden når jeg ser det billede. Kunne godt tænke mig et hvor
han ikke ligner en der er med i en skræk film.

karin

Fra : IPS

Dato : 15-04-05 05:39

Jamen det kan vi da ikke ha )) billedet bliver udskiftet, du er nemlig
ikke den eneste der har sagt det, så jeg finder et hvor han ser mere " tam "
ud, det var nok dårligt valgt af mig )
Hilsen IPS

Fra : Cindie Iwersen

Dato : 15-04-05 08:12

Hejsa

Det var også¨det jeg tænke da jeg så billedet af hankatten. Han ligner noget
fra en vampyrfilm. Men flot er han.

mvh Cindie