K: Kat, gerne voksen
Fra : Nana Sørensen

Dato : 31-03-05 23:06

Hej gruppe...

En af mine venner trænger alvorligt til en kat, han ønsker sig virkelig en.
Han har en rygskade der gør, at han ikke kan komme ret meget ud, og ville
derfor være genial til at være en lille kats allerbedste ven. Han bor i
lejlighed, så missen må være frisk på at være indekat.

Han tilbyder:

Al den kærlighed og opmærksomhed som en kat kan ønske sig af sin slave.
Et godt og roligt miljø
Et hjem hvor den heldige kat nærmest aldrig skal være alene.

Han er ikke specielt racefikseret, og alderen på katten er ligegyldig. Det
må altså gerne være en voksen kat, som søger et nyt hjem.
Katten skal være en rolig indekat, meget gerne kælen osv.

Skriv endelig, evt per mail, hvis du kender en der skal af med sin misser.
Vi befinder os i Københavnsområdet, nærmere betegnet Brøndby/Rødovre, så det
må gerne være inden for overskuelig omegn, så vi kan komme ud og kigge på
missen.

Mvh. Nana (og Kasper, katteejer to be)

Ved mail: dodo 2003 snabel-a tiscali punktum dkå

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 31-03-05 23:55

Har du kigget på http://www.vildkat.dk/

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Nana Sørensen

Dato : 01-04-05 12:03

> Har du kigget på http://www.vildkat.dk/
>
> --
> Ivan V. Klattrup
> www.klattrup.dk

Ja, jeg har kigget på vildkat. Der var desværre ikke nogen i nærheden, kun
en som var helt ude af budgettet. Har også kigget på dyrenettet osv. Men
de er desværre for langt væk. Pga hans rygskade, kan han ikke rejse så
langt. Pg 5000 for en kat, er lige i overkanten, desværre.

Fra : Lise Andersen

Dato : 01-04-05 09:49

Hej Nana

Jeg foreslår, at han tager ud til Dyreværnet i Rødovre, som jo er i
nærheden af hvor han bor. De har altid mange rigtig dejlige og søde
katte der trænger til et hjem. Jeg arbejder der selv som frivillig når
jeg kan.

Der er flere katte derude end der står på hjemmesiden, da den ikke altid
er helt opdateret. Deres hjemmeside er:

http://www.dyrevaernet.dk/

Med venlig hilsen

Lise Andersen