Øredråber mod øremider
Fra : Carina Kristensen

Dato : 21-03-05 19:25

Hej.

Jeg har nu som sagt herinde tidligere begyndt på en behandling mod
øremider
på mine 2 små katte.
Der er bare det at man skal bruge 3-4 dråber 2 gange dagligt på dem
begge..
Har nu behandlet dem 1 uge.. og jeg kan tydeligt se at der ikke er nok til
1
uge mere... Der er nok lige til ca 2 dage mere (selvom jeg nu ikke synes
at
jeg har brugt ud over det jeg skulle, men det må jeg jo alligevel have)...

Er det meget vigtigt at de får deres behandling i de 2 uger (så jeg må få
købt noget mere hos dyrelægen)... eller mener i at det er nok de dage de

får mere?

Er kommet til at rykke noget af etikketen af.. men det jeg kan læse
tilbage
af navnet er
.....iment/øremider
....mycin

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 21-03-05 19:52

In article <423f1168$0$23046$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>, Carina
Kristensen <carina_kristensen@yahoo.dk> wrote:

> af navnet er
> ....iment/øremider
> ...mycin

Jeg ved ikke hvad det er din kat bliver behandlet med, men endelsen
-mycin lyder som det godt kunne være antibiotika. I almindelighed er
det vigtigt at antibiotikakure bliver fulgt helt til enden.
Jeg tror jeg ville ringe og tale med dyrlægen om det.
God bedring til mislingen :)

--
Knus fra Ann R