Syge folk ?
Fra : MSH

Dato : 20-03-05 19:57

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 20-03-05 20:02

MSH skrev:
> http://www.nordisk-forum.dk/viewtopic.php?t=130

og der er flere syge folk her http://folketinget.dk/

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk
hold op hvor er det her plat og off topic

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 20-03-05 22:02

> og der er flere syge folk her http://folketinget.dk/

hehe* dén var god!! *snurrer en ekstra omgang på stolen*

--
Hilsen Heidi, Miver og Mulle's mor
http://chocolade.dk

Fra : Gainsbourg

Dato : 20-03-05 21:22

Nej det er da fantastisk at vi har våbenfolket i her i Danmark. Hvor skulle
alle de kriminelle ellers få uregistrerede skydevåben fra, med vores stramme
våbenlovgivning, hvis de ikke kunne stjæle dem fra alle bonderøvene, der
ikke gider ofre det lovpligtige våbenskab til sikring af våben og
ammunition?

- Og så er det så betryggende at vide, at de også hjælper med at skaffe mere
at lave for lægerne, der skal lappe dem og deres omgivelser sammen, efter
alle de unødvendige vådeskudsulykker og hverdagsdramer der udvikler sig
uventet fordi lillefar henter sin riffel når diskussionerne i det lille hjem
koger over :-/

Jeg har aldrig mødt en jæger, der ikke grinende kunne fortælle et utal af
historier, om hvor sjovt de havde haft det med at skyde andre folks katte -
og det henregner jeg som endnu een af mange gode grunde, til ikke at bo på
landet ...

Med venlig hilsen
Gainsbourg

Fra : Bjarne Nielsen (Mozi~

Dato : 21-03-05 05:58

Gainsbourg wrote:
> [...]
> og det henregner jeg som endnu een af mange gode grunde, til ikke at bo på

Der er rigtigt mange jægere på landet, plus nogle store og magtfulde
skytteforeninger, som næsten fungerer som broderskaber, og det betyder,
at temmeligt mange mennesker er i besidelse affarlige våben.
Nogle af dem kan lide at skyde til måls efter f.eks. skydeskiver, altså
reelt en sportsgren, mens mange af dem i virkeligheden er lystmordere.

Det er vist desværre sådan, at straffen for at ramme ved siden af er
meget, meget lav, og at skyde en kat er formentlig mindre alvorligt end
at glemme at betale for en is hos købmanden.

Hvis det gav 8 måneder bag tremmer, ville sagen være anderledes.

Bjarne

Fra : Gainsbourg

Dato : 21-03-05 05:59

> Det er vist desværre sådan, at straffen for at ramme ved siden af er
> meget, meget lav, og at skyde en kat er formentlig mindre alvorligt end at
> glemme at betale for en is hos købmanden.

Utvivlsomt - et katteliv er ikke mange øre værd i Danmark...sørgeligt nok