billeder af mine katte
Fra : Lene Nielsen

Dato : 19-03-05 08:07

hejsa alle i gruppen

jeg har været inde og lægge billeder ind i min profil af mine katte
jeg mangler at lægge ind af mine 2 små killinger men vi har lige nogen
problemer med vores billede program som min forlovede arbejder hårdt på
at få løst så hurtig som muligt
men jeg håber da at i ville nyde de billeder der er af mine andre katte
*ss*

og så lige en anden ting jeg plejer at kunne læse det her fra fritid
inde i min outlook men det har jeg ikke kunne i over 14 dage det sidste
jeg har der inde er den der hedder advarsel imod sygesikringen nogen der
har været ude for det samme og hvad man evt. kan gøre for at komme til
det igen ??

knus lene

Med venlig hilsen
Lene Nielsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Bjarne Nielsen (Mozi~

Dato : 19-03-05 09:24

Lene Nielsen wrote:
> [...]
> jeg mangler at lægge ind af mine 2 små killinger men vi har lige nogen
> problemer med vores billede program som min forlovede arbejder hårdt på

Ellers hent en prøveversion af Paint Shop pro, det er et skønt program.

> [...]
> jeg har der inde er den der hedder advarsel imod sygesikringen nogen der
> har været ude for det samme og hvad man evt. kan gøre for at komme til

Det er umuligt at sige, hvad der er galt, men scan i hvertfald for
virus, f.eks. www.antivirus.dk
Og så anbefaler jeg Mozilla Thunderbird til nyhedsgrupper i.s.f.
virusUdkig (Outlook)

Bjarne

Fra : Carina Kristensen

Dato : 19-03-05 12:00

Jeg har også prøvet det der før... men det plejer at hjælpe for mig af
afabonner den... og så putte den på igen... Jeg læser personligt kun på
outlook

"Bjarne Nielsen (Mozilla)" <bjarne@fjerndettehovedlandet.dk> skrev i en
meddelelse news:423be0e4$0$181$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

Fra : Bjarne Nielsen (Mozi~

Dato : 19-03-05 12:44

Carina Kristensen wrote:
> Jeg har også prøvet det der før... men det plejer at hjælpe for mig af
> afabonner den... og så putte den på igen... Jeg læser personligt kun på
> outlook

Angående fotoprogrammer kan du evt. se efter freeware på www.tucows.dk
Angående Udkig prøv ud over viruscnningen at afinstallere nyhedsgruppen
og geninstallere den.

vh
Bjarne