Dyrlæger der neutralisere tidligt
Fra : Marianne Hellemose

Dato : 14-03-05 18:57

Jeg har nu fået lagt den liste jeg samlede, op på hjemmesiden, i
"kategorier" "Kastration/neutralisation"
jeg vil stadig gerne have navne på dyrlæger hvis I støder på nogen der
neutralisere tidligt og som ikke allerede er på listen. Især på Fyn, der har
jeg ingen listet.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Carsten Nielsen

Dato : 15-03-05 04:35

Corfitzen ( Dyrlægehuset) DK - 5500 Middelfart

Vi fik en af vores NFO kastreret som 3 ½ mdr. gl. og
han var frisk dagen efter.

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 15-03-05 07:36

Hej

Tak skal du ha'

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Camilla Sabroe Larse~

Dato : 16-03-05 09:58

Hej Marianne

Kan ikke finde listen

Med venlig hilsen
Camilla Sabroe Larsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 16-03-05 10:10

Hej Camilla

Den er her

Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : anja rasmussen

Dato : 22-03-05 21:06

> Marianne Hellemose skrev:
> Hej Camilla
>
> Den er her

> Marianne Hellemose
> ***Ailurophil***
>

> can be judged by how its animals are treated
> Mahatma Ghandi
>
> Hejsa

Hvad betegnes som tidlig neutr.?

Anja

Med venlig hilsen
anja rasmussen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 22-03-05 22:04

Anja skrev
<Hvad betegnes som tidlig neutr.?>

Omkring 12-14 ugers alderen vil jeg tro, der er ingen der har sat alder på,
men det plejer at være så killingen er "færdig" til nyt hjem.
--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Helle Andersen

Dato : 28-03-05 02:28

> [...]
> jeg vil stadig gerne have navne på dyrlæger hvis I støder på nogen der
> neutralisere tidligt og som ikke allerede er på listen. Især på Fyn, der

Hej Marianne

Jeg har forespurgt om de udførte tidlig neutralisering på
Otterup-Søndersø Dyreklinik. Svaret var, at de ikke
havde prøvet det, men gerne gjorde det, hvis det var et
ønske. Så de er altså ikke erfarne, men velvillige.
Vedr. Fasanvejens Dyreklinik så kender jeg til tilfælde,
hvor de har udført tidlig neutralisering, men fik for et par
år siden læst og påskrevet at de ikke ville stå på en sådan
liste, fordi de havde modtaget klager fra deres kunder
over det.

--
Helle Andersen
Tick-Tag Abyssinians

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 28-03-05 07:43

Hej Helle

Tak skal du have, jeg vil sætte Otterup-Søndersø på og
se om jeg kan få en snak med Fasanvejen.
--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi