Opdatering på min nye misser
Fra : Carina Kristensen

Dato : 11-03-05 20:46

Lovede at jeg ville skrive hvordan det gik med min lille misser efter nogen
dage...

Min nye lille mis, er en rigtig kælepotte... De elsker at ligge og snuse til
hinanden... Men min gamle kat er dog lidt mere legesyg end den nye... men
min nye misser tager det pænt. Har aldrig hørt den hvæse...

På mandag skal jeg lige et smut til dyrelæge, frygter den har øremider... så
det skal de begge tjekkes for, samt en ormekur... det koster 800.- PUUUU
HA.... men de små missere er jo ikke helt billige..

Så jeg har absolut ikke fortrudt at jeg har fået en mere trods min lejlighed
på ca 50 m2.

Er utroligt glad for denne NG... i giver gode og brugelige råd, til nogen
som mig som ved knap så meget om katte... men dog ønsker dem det bedste...
Utroligt nok har jeg faktisk fået en kanon viden om katte - læser dagligt
herinde..

Fra : Denise

Dato : 11-03-05 21:48

Carina Kristensen wrote:
> [...]
> nogen som mig som ved knap så meget om katte... men dog ønsker dem
> det bedste... Utroligt nok har jeg faktisk fået en kanon viden om

Hej Carina
Tak for tilbagemeldingen. Godt det går fint med begge katte, de skal nok
blive perlevenner og fordelen er jo de er så unge, så de kan vokse op
sammen.
Hvis problemer dukker op mellem dem i forbindelse med de bliver kønsmodne,
så er det bare til doktor dyr igen
Nej det er ikke billigt med katte, hvis man plejer dem som man bør med
dyrlægebesøg.
NGen er et dejligt forum og der er rigtig mange kloge hoveder herinde

--
Hilsen Denise

Fra : Carina Kristensen

Dato : 11-03-05 23:44

ja her til maj skal de begge også steriliseres... men da de er indekatte
burde der ikke komme sådan nogen ting og sager igen med orme og øremider
osv.... det er da mere hvis de ellers bare bliver syge...
Ang. sterilition.... Har selv 2 katte der skal afsted, plus at jeg har en
ven som får sin kat sterliseret på samme tid som mine 2 (så bliver det
billigere)... Hvad er jeres erfaring ang hvor mange katte det er godt at
samle sammen på en gang, med rabatter osv?

Mvh Carina

Fra : Denise

Dato : 12-03-05 06:52

Carina Kristensen wrote:
> [...]
> bliver det billigere)... Hvad er jeres erfaring ang hvor mange katte
> det er godt at samle sammen på en gang, med rabatter osv?

Jeg har kun haft 2 afsted ad gangen, der skal du nok spørge dyrlægen

--
Hilsen Denise

Fra : Bjarne Nielsen (Mozi~

Dato : 12-03-05 07:23

Carina Kristensen wrote:
> [...]
> billigere)... Hvad er jeres erfaring ang hvor mange katte det er godt at
> samle sammen på en gang, med rabatter osv?

Tre går helt fint og gav pæn rabat.
Vi lånte transportkasser af dyrlægen.

vh
Bjarne

Fra : Ukendt

Dato : 12-03-05 08:38

"Carina Kristensen" <carina_kristensen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> hinanden... Men min gamle kat er dog lidt mere legesyg end den nye... men
> min nye misser tager det pænt. Har aldrig hørt den hvæse...

Dejligt og høre, at det går fremad med den nye.

> Så jeg har absolut ikke fortrudt at jeg har fået en mere trods min
lejlighed
> på ca 50 m2.

Nej 2 katte har enormt meget glæde af hinanden og mht. plads, så optager to
katte vist ikke så meget mere end en. Vores 4 katte har masser af plads, men
vindueskarmen er åbenbart rigeligt til dem lige for tiden z....

> Utroligt nok har jeg faktisk fået en kanon viden om katte - læser dagligt
> herinde..

Jeps, samme her. Man bliver jo næsten katteekspert, efter nogle års læsning.

Er dog stadig enormt forvirret, når det kommer til kattes farvebetegnelser.
Det er vist videnskab for viderekommende, men det kan da være, at jeg en dag
fatter noget af det også.
Vi kan jo hele tiden lære noget nyt....

Har du ingen billeder af killingerne ?.. Og hvad hedder de ?

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Tilmeld din hund på:
http://tjekmig.dk/hotornot/

Fra : Carina Kristensen

Dato : 15-03-05 10:27
Fra : Eva Schmidt

Dato : 15-03-05 11:27

"Carina Kristensen" <carina_kristensen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_index.php?selected_folder=1130
>
> det er så nogen billeder af mine små missere...

Hej Carina

Hvor er de smukke, både Bonnie og Mille!

mvh Eva

Fra : Carina Kristensen

Dato : 15-03-05 11:41

Tak skal du have - det er og bliver nu også bare mine små englebasser...

Fra : Ukendt

Dato : 15-03-05 13:27

> [...]

r=1130

> det er så nogen billeder af mine små missere...

Smukke killinger begge to og rart, at få sat navn på dem.
Nyd dem imens de er små, for lige pludselig er det store katte på 5 kg., men
selvfølgelig er de jo også dejlige når de bliver store. Man glemmer bare
hurtigt hvor små de var, så man bliver helt overrasket, når man ser
killingebillederne igen.

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Tilmeld din hund på:
http://tjekmig.dk/hotornot/

Fra : Carina Kristensen

Dato : 15-03-05 13:36

Ja bare den 1,5 mdr jeg har haft Bonnie er hun vokset helt vildt synes
jeg... Men det går hurtigt... men sådan er det jo Vil nyde dem lige
meget..

Fra : Kate

Dato : 16-03-05 17:39

"Buffy" <Tjekmig(snabel-a)pc.dk> wrote in

> Man glemmer bare
> hurtigt hvor små de var, så man bliver helt overrasket, når man ser
> killingebillederne igen.

Ja, det kan undre en at de engang var *så* små Det omvendte kan
også være tilfældet. Da jeg fik Mowgli kunne jeg godt mærke at jeg
havde glemt en masse om at have killinger i huset på de 10 år siden
sidst

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.