dyrlæge i fredericia
Fra : Sabina Hertzum

Dato : 11-03-05 09:59

Jeg har lige måtte i går ringe til vores ellers dejlige dyrlæge på sjælland
og fortælle at vi var flyttet.... hun var bare SÅ sød og husker os meget
godt, nok mest fordi vi var hendes allerførste kunde

Nu skal vi jo så vælge en dyrlæge i fredericia, og da det er ved at være
nogle år siden, og jeg gerne vil have lidt anbefalinger, samt beskrivelser
af de forskellige der er her i byen, tyer jeg til jer dejlige mennesker...

Er der nogen der kan anbefale en dygtig og kompetent og sød kattekyndig
dyrlæge her i byen (evt en der også har tjek på det med ildere)??

--
Knus, Sabina
Se vores sunde, smukke og charmerende persere på http://www.dkshadowfax.dk

Fra : Mia Warming

Dato : 11-03-05 12:07

Hej Sabrina...

Sjovt at du skulle skrive det indlæg.. Jeg skulle også ha spurgt efter en
god dyrelæge her i byen til vores 2 mislinger

Mia

Fra : V. Hansen

Dato : 11-03-05 12:12

> Er der nogen der kan anbefale en dygtig og kompetent og sød kattekyndig
> dyrlæge her i byen (evt en der også har tjek på det med ildere)??

Hej.

Mange fra Fredericia bruger Corfitzen ( Dyrlægehuset) i Middelfart, han har
et meget godt ry.

Selv bruger jeg Vestfyns Dyrlæger ( også i Middelfart), de har en afdeling i
Erritsø.

Begge er meget kyndige og kompetente, og så er det jo smag og behag
hvem man foretrækker.

mvh
Vibeke

Fra : Mia Warming

Dato : 11-03-05 12:39

En ting er helt sikker.. Hende der bor herude ved sønderparken skal jeg
under ingen omstændigheder bruge.. Jeg mener hun kender ikke vores katte og
da jeg så ringer til hende med et problem vil hun bare uden videre skrive en
recept på ormekur når vi ikke var sikre på om det var det

Mia

Fra : CC

Dato : 11-03-05 14:28

"Mia Warming" <mtune79@hotmail.com> wrote in message
> [...]
en
> recept på ormekur når vi ikke var sikre på om det var det

Vi kan meget varmt anbefale Vestfyns dyrlæger i Erritsø. Johanne som står
for afdelingen er meget, meget
vidende omkring katte og meget sød. Vi har selv 5 katte - 3 burmesere og 2
bengalere, så vi kommer
der af og til.
Johanne har altid kun beskæftiget sig med smådyr og er samtidig uddannet
dyreadfærdspsykolog.
Jeg mener iøvrigt hun er formand for smådyrsdyrelægerne i DK. Hendes mand
Michael er iøvrigt
også dyrlæge ved Vestfyns dyrlæger.

Hilsen
Claus

Fra : Carsten Nielsen

Dato : 12-03-05 05:45

Hejsa

Bruger, Corfitzen ( Dyrlægehuset) i Middelfart.
De er utrolig flinke og meget dygtige, var nede med vores 2 NFO
ikke nok med en utrolig profesionel behandling, tog de så også meget
tid til at fortælle om de nye regler mht. udstilling i ulandet (vac. og
ligende)
ligeledes fik vi en snak om div. foder og det var ikke kun deres eget som
blev fortrukket frem for andet, så dem kan man stole på.

www.123hjemmeside.dk/norwegian-forest-cat

Fra : Per Lauridsen

Dato : 12-03-05 15:19

Hej;

Jeg må på det varmeste anbefale "Vejle Dyrehospital"
Ejeren hedder Per Nyvang og er fagdyrelæge inden for hunde/katte. Vi brugte
Vejle Dyrehospital da vi boede i Børkop, og vores 4 Sheltier, 3 katte og et
utal af fugle blev fuldt serviceret og hvis man står med spørgsmål er de
meget flinke med at forklare på et "menneskeligt" sprog. Mange +++ herfra..!

/Per Lauridsen - Kennel Ksassi

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 12-03-05 16:37

"Per Lauridsen" <pbl@paradis.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> utal af fugle blev fuldt serviceret og hvis man står med spørgsmål er de
> meget flinke med at forklare på et "menneskeligt" sprog. Mange +++

Også rigtig mange varme anbefalinger herfra. Vi er meget glade for at bruge
Per, som altid har virket omhyggelig, dygtig og oprigtigt interesseret. Han
har været sød til at hjælpe med hurtige spørgsmål via mail, og hans
vet.sygeplejersker er også både rare og kompetente.
Han er ikke den billigste, men man betaler jo også for en dyrlæge, der
opdaterer sin viden, har en veluddannet stab og en veludstyret klinik.

MVH Mette

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 13-03-05 18:39

"Mette Svangren Guttesen" <svangut@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Per Lauridsen" <pbl@paradis.dk> skrev i en meddelelse

> Også rigtig mange varme anbefalinger herfra.

Og hjemmeside på www.vdk.dk for de interesserede

MVH Mette