zooplus igen...
Fra : fam. Ager

Dato : 10-03-05 11:36

Hej!

som nogen var så flinke til at hjælpe mig med, kan jeg fortælle at jeg i dag
har modtaget en smadret kasse igen, med resterne af en 7,5 kg extreme
classic, som skulle være et plaster på såret for de sidst leverede smadrede
sække... så jeg må på den igen... bare så irriterende!. denne gang var der
tape med post danmark skrift på, så det er nok de tyske fragtmænd der
spiller baseball med pakkerne..

det var bare det!!

mvh. marie

Fra : Bjarne Nielsen (Mozi~

Dato : 10-03-05 13:26

fam. Ager wrote:
> [...]
> sække... så jeg må på den igen... bare så irriterende!. denne gang var der
> tape med post danmark skrift på, så det er nok de tyske fragtmænd der

Jeg vælger at få sendt med DHL, bruger du også den?
Hidtil har der ikke været problemer.

Bjarne

Fra : fam. Ager

Dato : 10-03-05 15:06

"Bjarne Nielsen (Mozilla)" <bjarne@fjerndettehovedlandet.dk> skrev i en
meddelelse news:42303c03$0$172$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Jeg vælger at få sendt med DHL, bruger du også den?
> Hidtil har der ikke været problemer.
>
> Bjarne

-------------------------------

ja, det er dem der har sørget for transporten, det kunne kun lade sig gøre
med dem, hvorffor ved jeg ikke??!.

Fra : Anders

Dato : 10-03-05 22:59

Hej med jer.

Pakker fra DE er altid sendt med Deutsche Post/DHL.

Det er post danmark der varetager dem inden for dk's grænser.

Hvordan er de pakket ind? er de forsvarligt pakket ind, eller kommer det
bare sendt i "wrap", altså lidt ala husholdningsfilm?
Det er langt fra første gang at pakker fra DE er sendt på denne måde. Og
problematikken er hvis der skal startes reklamationssag, drukner den tit i
sagsbehandling da det er en udlandspakke. Og især hvis det ikke er
forsvarligt indpakket.

Vh Anders

Fra : Bjarne Nielsen (Mozi~

Dato : 11-03-05 06:50

Anders wrote:
> [...]
> problematikken er hvis der skal startes reklamationssag, drukner den tit i
> sagsbehandling da det er en udlandspakke. Og især hvis det ikke er

De kommer i papemballage med plastikbånd omkring, og inden i ligger
poserne med foder.

Bjarne

Fra : Ukendt

Dato : 11-03-05 07:54

Bjarne Nielsen (Mozilla) wrote:

> De kommer i papemballage med plastikbånd omkring, og inden i ligger
> poserne med foder.
>
> Bjarne

eller glas med katte-tabs mellem hinanden uden noget beskytteslse - vi andre
pakker jo glas ind i avis, bølgepap eller boblefolie......men ikke Zooplus
og det skal altså gå galt, når glas støder mod hinande i postgangen

Mvh
Tina
--
DK Heart & Soul - Opdræt af Norske Skovkatte,
Perser/Exotic samt salg af kattelegetøj.