OBS OBS JBH på sjælland
Fra : Marianne Hellemose

Dato : 09-03-05 22:25

Der er åbnet en lavprisklinik i Virum og indicer peger stærkt på JBH,
Madsen og en der hedder Jensen,
klinikken hedder Dr. Løves dyreklinik Grønnevej 81

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 09-03-05 22:53

Vi har nu konstateret at det er samme tlf.nr som Breth brugte i annoncen for
Jens Baggesensvej i Århus, så der er ingen tvivl om at det er sjællændernes
tur til at stå for skud, så pas godt på når I vælger ny dyrlæge

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Betina Rasmussen

Dato : 09-03-05 23:05

> [...]
> Jens Baggesensvej i Århus, så der er ingen tvivl om at det er sjællændernes
> tur til at stå for skud, så pas godt på når I vælger ny dyrlæge

Får dette dog aldrig en ende Jeg skal lige love for, at det er
driftig herre, vi her har med at gøre. Uhyggeligt...Sørgeligt...

Med venlig hilsen
Betina Rasmussen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 09-03-05 23:16

Betina skrev
<Får dette dog aldrig en ende Jeg skal lige love for, at det er driftig
herre, vi her har med at gøre. Uhyggeligt...Sørgeligt...>

Meget uhyggeligt, men hva' nu kan det være at vi mødes ham og jeg (her
mangler jeg en lille djævel-smiley)
det var faktisk en anden dyrlæge i området der adviserede foreningen og det
synes jeg er ret positivt.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Ida

Dato : 09-03-05 23:19

--

"Marianne Hellemose" <hellemose.som4@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ***Ailurophil***
>
> "the greatness of a nation and it's moral progress,
> can be judged by how its animals are treated"

Jeg bor i Virum, endda på Grønnevej, og vil advare alle jeg kender med dyr.
Kunne du ikke sende mig linket til Breth-siden ? Jeg vil sende det rundt til
så mange som muligt og forsøge at skabe opmærksomhed omkring ham.

Ida
www.maine-coons.dk

Fra : Thomas Jacobsen

Dato : 10-03-05 01:27

> [...]
> med dyr. Kunne du ikke sende mig linket til Breth-siden ? Jeg vil
> sende det rundt til så mange som muligt og forsøge at skabe

Her er linket til hjemmesiden, den er opdateret i dette sekund med seneste
nyt omkring klinikken i Virum.
www.Stop-Dyrlaege-Breth-Hansen.dk
Skriv endelig til os hvis der er noget nyt omkring klinikken. Email adressen
står på hjemmesiden, der står også et telefonnummer.

Med venlig hilsen

Thomas
www.Stop-Dyrlaege-Breth-Hansen.dk

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 10-03-05 06:59

Hej Ida

Het er linken
http://www.stop-dyrlaege-breth-hansen.dk/

Thomas har også fået sat denne nye klinik på.
--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Ida

Dato : 10-03-05 08:29

--

> [...]
> ***Ailurophil***
>
> "the greatness of a nation and it's moral progress,
> can be judged by how its animals are treated"

Tak til jer Thomas og Marianne
Jeg vil smutte ned forbi, kigge på deres klinik og tænke over, hvad jeg kan
hitte på.

Ida
www.maine-coons.dk

Fra : Gainsbourg

Dato : 10-03-05 01:03

Ufatteligt at manden fortsætter! Han må da være blottet for enhver form for
moral... Der burde være et advarselsskilt foran hans klinik...

Men tak for advarslen

*hovedrysten*

Fra : Denise

Dato : 10-03-05 08:39

"Marianne Hellemose" <hellemose.som4@mail.dk> wrote in message
> Der er åbnet en lavprisklinik i Virum og indicer peger stærkt på JBH,
> Madsen og en der hedder Jensen,
> klinikken hedder Dr. Løves dyreklinik Grønnevej 81

Det er da sk... irriterende, at den mand fortsætter. Godt der bliver holdt
øje med ham.

--
Hilsen Denise

Fra : Lotte M

Dato : 10-03-05 11:44

Marianne Hellemose skrev:
> Der er åbnet en lavprisklinik i Virum og indicer peger stærkt på JBH,
> Madsen og en der hedder Jensen,
> klinikken hedder Dr. Løves dyreklinik Grønnevej 81

Øv! Jeg har venner og bekendte med katte i Storkøbenhavn, de må hellere
få en advarsel!
--
^~^ , Mange hilsner
('Y') ) Lotte M http://www.lotte-m.dk