Bare en lille, lidt OT hilsen...
Fra : dpl

Dato : 03-03-05 19:11

Hejsa!
Der har været lidt stille her fra Lollands-fronten på det sidste, og
enkelte har nok bemærket, at vildkat-siden ikke rigtigt er blevet
opdateret siden weekenden.

Grunden er en lille, dejlig pige, som blev født i lørdags, og som
optager en stor del af min tid. Faktisk er hun både rolig og sover
meget, men jeg kan slet ikke løsrive mig, og sidder bare og stirrer, og
prøver at fatte, hun virkelig er min!

Kattene har ikke vist den store interesse, bortset fra Ada, der er
nysgerrig som hun plejer. Hundene lader til at have en 6. sans for, at
her er noget at passe på. Så de skiftes til at ligge vagt uden for
værelset hvor hun sover, og reagerer på den mindste lyd fra hende *smil*.

Inden længe regner jeg med at få tid til at opdatere vildkat-siden igen,
men skal nok lige sidde og kigge lidt mere på vidunderet *smil*.

Hilsen Dorthe
http://www.vildkat.dk/

Fra : Helle Frederiksen

Dato : 03-03-05 19:33

"dpl" <dplahrmann@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Grunden er en lille, dejlig pige, som blev født i lørdags, og som optager
> en stor del af min tid.

Ihhh.....TILLYKKE !!

Tænk....jeg synes lige jeg har læst, at du var blevet gravid. Men lidt tid
er der jo åbenbart gået *G*. Og jer tror at du er tilgivet m.h.t.
"vildkat"-siden. Det må siges at være en temmelig god undskyldning .

Held og lykke med lille-pigen.

Med venlig hilsen
Helle Frederiksen.

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 03-03-05 19:33

> [...]
> opdateret siden weekenden.
>
> Grunden er en lille, dejlig pige, som blev født i lørdags...

Stort, stort tillykke!
Nej, intet i hele den vide verden slår den specielle følelse, -det er en
forelskelse så enorm, at man tror det umuligt, før man prøver det selv. Og
det er nok meget godt, for der kommer tider senere hen, hvor man nok ville
smide dem ud, hvis ikke man var så forb... forelsket i dem

MVH Mette (og tre unger, der nægter at bruge bestik, danser på klaveret (!),
tisser i bukserne, nægter at sove i deres egne senge osv - og alligevel er
temmelig lækre, skal jeg sige det selv)

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 03-03-05 19:42

Dorthe skrev
<Grunden er en lille, dejlig pige, som blev født i lørdags>

Kæmpe stort tillykke, ja sådan nogle små vidundere er
lige så facinerende som killinger men husk nu at nyde det i fulde
drag, lige som med killingerne går det alt for stærkt med at blive store (og
frække)

Knus
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Denise

Dato : 03-03-05 20:11

dpl wrote:
> [...]
> meget, men jeg kan slet ikke løsrive mig, og sidder bare og stirrer,
> og prøver at fatte, hun virkelig er min!

Hej Dorthe
Næhhh, mange TILLYKKER herfra
Knus og kram til dig og alle dyrene.

--
Hilsen Denise

Fra : Bjarne Nielsen (Mozi~

Dato : 03-03-05 20:16

dpl wrote:
> [...]
>
> Inden længe regner jeg med at få tid til at opdatere vildkat-siden igen,
> men skal nok lige sidde og kigge lidt mere på vidunderet *smil*.

Tillykke med den lille!
Nu er du hendes de næste mange år. Nyd det.

Bjarne

Fra : Ukendt

Dato : 03-03-05 20:18

> [...]

> optager en stor del af min tid. Faktisk er hun både rolig og sover
> meget, men jeg kan slet ikke løsrive mig, og sidder bare og stirrer, og

Hjertelig tillykke
Du skal skam bare nyde den lille, imens hun er lille for de vokser hurtigt.
Husk at få kameraet og videokameraet frem. Det er sjovt at se senere, både
for jer og for lillepigen.

> [...]
> her er noget at passe på. Så de skiftes til at ligge vagt uden for
> værelset hvor hun sover, og reagerer på den mindste lyd fra hende *smil*.

Hunde har en 6. sans, når der kommer en baby i huset !
Uanset hvor vild, stor og klodset hunden normalt er, så bliver den pludselig
noget så forsigtig og hensynsfuld.

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Tilmeld din hund på:
http://tjekmig.dk/hotornot/

Fra : Nina Søgaard

Dato : 03-03-05 20:29

> [...]
>
> Inden længe regner jeg med at få tid til at opdatere vildkat-siden igen,
> men skal nok lige sidde og kigge lidt mere på vidunderet *smil*.

Hej Dorthe.

Uhh altså TUSIND TILLYKKE, hvor er det dejligt at høre!
Som alle andre skriver: Tag din tid og nyd hende i fulde drag; mere
fantastisk bliver det bare ikke

Med venlig hilsen
Nina Søgaard
- Tøm kattebakken ved privat svar
www.gentlespirit.dk

Fra : mettedk

Dato : 03-03-05 20:41

Kære Dorhe.
Mange hjertelige lykønskninge skal lyde fra os alle her.
Glæder os til at høre mere nyt.
Mange hilsner misser, hunde, høns og Mette.

Fra : Lotte M

Dato : 03-03-05 21:21

dpl skrev:

> Grunden er en lille, dejlig pige, som blev født i lørdags, og som
> optager en stor del af min tid. Faktisk er hun både rolig og sover
> meget,

Tillykke!

> men jeg kan slet ikke løsrive mig, og sidder bare og stirrer, og
> prøver at fatte, hun virkelig er min!

Nyd hvert øjeblik, lige pludselig er hun stor! Min bliver 15 år om et
par uger og jeg begriber ikke hvor tiden blev af.

> Inden længe regner jeg med at få tid til at opdatere vildkat-siden igen,
> men skal nok lige sidde og kigge lidt mere på vidunderet *smil*.

Sig til hvis du behøver lidt afløsning vedr. vildkat!

--
^~^ , Mange hilsner
('Y') ) Lotte M http://www.lotte-m.dk

Fra : Hrönn Samsonardóttir~

Dato : 03-03-05 21:35

> [...]
> optager en stor del af min tid. Faktisk er hun både rolig og sover
> meget, men jeg kan slet ikke løsrive mig, og sidder bare og stirrer, og

Hjerteligt tillykke herfra
Nyd det mens du kan......når de bliver ældre så har man nogen gange
svært ved at huske hvor søde de var som spæde (siger teenagermor med grå
hår )

Med venlig hilsen
Hrönn Samsonardóttir Meyer
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Anette

Dato : 03-03-05 22:21

dpl wrote:
> Grunden er en lille, dejlig pige, som blev født i lørdags, og som
> optager en stor del af min tid.

Hej Dorthe

Der skal også lyde et stort til lykke med lilletøsen her fra Fyn.
Det er en fantastisk tid I går i møde. Det er så forunderligt enestående at
føle sit eget barn.
Det tårefremkalende mirakel når hun smiler første gang, første gang hun
klukler og bliver lidt forskrækket over den lyd hun selv laver, den første
genkendelse, den første.....åååh det er så fantastisk.

Som andre har skrevet Nyd det, nyd det nyd. Sug den forelskelse ind og lad
den ligge godt gemt inden i, så du husker dem de dage hvor verden er knap så
lyserød.

Bedste ønsker fremover

Anette

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 03-03-05 23:20

Hej Dorte [nu med datter]

Tusinde tillykker herfra Vordingborg til dig, lillepigen, og den stolte far
:))

Mange hilsner fra Heidi - der spændt venter på at høre hvilket navn I vælger
til hende...*smil*

--
Miver og Mulle's mor
http://chocolade.dk

Fra : Lotte Sylvan

Dato : 04-03-05 08:08

Hej Dorthe
Rigtig mange gange tillykke, ja sådan et vidunder er jo en "smule" ventetid
værd, ikke????

Hilsen
Lotte

Fra : Jytte B

Dato : 04-03-05 09:01

> [...]
>
> Inden længe regner jeg med at få tid til at opdatere vildkat-siden igen,
> men skal nok lige sidde og kigge lidt mere på vidunderet *smil*.

Hej Dorthe.

Hjertelig tillykke med din lille menneskekilling. Hvad hedder hun?

Som andre også har nævnt, tiden går bare så hurtigt. Lige pludselig har man
børnebørn.

Hilsen
Jytte

Fra : Lene

Dato : 04-03-05 20:29

> [...]
> optager en stor del af min tid. Faktisk er hun både rolig og sover
> meget, men jeg kan slet ikke løsrive mig, og sidder bare og stirrer, og

Også et stort tillykke herfra. *SSS*

Kærlig hilsen Lene

Fra : Gainsbourg

Dato : 05-03-05 03:48

Stort tillykke med det lille vidunder

Stor hilsen
Gainsbourg

Fra : maz

Dato : 05-03-05 11:19

dpl wrote:
> [...]
> meget, men jeg kan slet ikke løsrive mig, og sidder bare og stirrer,
> og prøver at fatte, hun virkelig er min!

Stort tillykke herfra også :)

Maria, Zeke, Zeus og Zero :)

Fra : Kate

Dato : 06-03-05 13:19

dpl <dplahrmann@hotmail.com> wrote in

> Grunden er en lille, dejlig pige, som blev født i lørdags,

Lidt sent, men hjerteligt tillykke med den lille ny. Så er der for
alvor blevet liv i det bette hus

Hvad hedder hun og hvad siger katte og hunde til hende?

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 14-03-05 15:25

Hej igen
... og 1000 tak for alle de søde hilsner!

Klara er nu 16 dage gammel, og jeg kan slet ikke huske, hvordan det var,
da hun ikke boede her endnu!

Både hunde og katte har vænnet sig til hende. Nåja, kattene er stadig
mest ligeglade, men hundene synes hun er meget spændende. De er alle
lidt fortørnede over, at de ikke længere kan komme ind i soveværelset,
men det er forhåbentligt det eneste afsavn de har.

Klara er en skøn og nem lille pige, så der er efterhånden masser af tid
i løbet af dagen til at klare diverse gøremål, som f.eks. opdatering af
vildkat-siden. Og jeg kan også få tid til at følge lidt med her i
gruppen igen, selv om det nok ikke bliver til de store, indsigtsfulde
meddelelser... men hvornår er det nogensinde blevet til det? *smil*

Tak igen for Jeres hilsner, det er bare skønt at blive mor!
Dorthe
http://www.vildkat.dk/

Med venlig hilsen
Dorthe Prip Lahrmann