Han eller hun killing?
Fra : Carina

Dato : 03-03-05 14:27

Hej,

Har en lille hunkilling på ca. 14 uger, og vil meget gerne have en til.
Ville egentlig først have en hun til, men har lige læst at den ville kunne
komme
bedre ud af det med en han killing.. altså en af hvert køn.

Så spørgsmålet er om det er bedst at få en lille han killing
eller en hun killing.?

Mvh,
Carina.

Fra : Bjarne Nielsen (Mozi~

Dato : 03-03-05 15:25

Carina wrote:
> [...]
> bedre ud af det med en han killing.. altså en af hvert køn.
>
> Så spørgsmålet er om det er bedst at få en lille han killing

Hvis ellers hankillingen bliver kastreret. Så kan både to hunkatte og
to hankatte eller en af hver slags blive de allerbedste venner.
Det er meget vigtigere at finde en killing med det rigtige temperament.

vh

Bjarne

Fra : Carina

Dato : 03-03-05 20:38

Så nu har jeg fået en mis en sød lille misser. En rød en lille hunkat.. Så
må jeg håbe at de kommer godt ud af det sammen..

"Bjarne Nielsen (Mozilla)" <bjarne@fjerndettehovedlandet.dk> skrev i en
meddelelse news:42271d66$0$172$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

Fra : Bjarne Nielsen (Mozi~

Dato : 04-03-05 07:12

Carina wrote:
> Så nu har jeg fået en mis en sød lille misser. En rød en lille hunkat.. Så
> må jeg håbe at de kommer godt ud af det sammen..

Held og lykke med dem.
Skriv igen hvordan det går.

Bjarne

Fra : Carina

Dato : 04-03-05 08:07

Det skal jeg nok gøre... opdaterer lige om et par dage om hvordan det er
gået med dem...
Indtil videre har den lille mis bare lagt skræmt.. Og den anden lille
killing vil bare lege med den, og det gør den bare endnu mere bange da den
jo endnu ikke føler sig tryg.

"Bjarne Nielsen (Mozilla)" <bjarne@fjerndettehovedlandet.dk> skrev i en
meddelelse news:4227fb53$0$178$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

Fra : Ukendt

Dato : 04-03-05 09:59

"Carina" <120104552650@esenet.dk> skrev i en meddelelse news:42280906$0

> [...]
> Indtil videre har den lille mis bare lagt skræmt.. Og den anden lille
> killing vil bare lege med den, og det gør den bare endnu mere bange da den

Tillykke med en nye killing

Den skal nok snart komme sig, efter alle de nye indtryk.
Et par af vores katte tilbragte det første stykke tid under sofaen. Især
vores hankat var meget skræmt og gnaven det første døgn. Han hvæste af mig,
bare jeg kiggede på ham. Jeg tilbragte så et stykke tid i under-sofa niveau,
hvor jeg lokkede med lidt legetøj og godbidder. Til sidst vovede han sig
lidt frem og så lidt mere og så var den nye verden pludselig ikke så farlig
mere...

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Tilmeld din hund på:
http://tjekmig.dk/hotornot/

Fra : Carina Kristensen

Dato : 05-03-05 10:20

Den lille kat ligger også stadig under sofaen.. Den er rigtig bange... man
kan fint tage den op og sidde og nusse med den.. Men så snart man giver slip
på den smutter den under sofaen igen..

engang imellem bevæger den sig stille og roligt ud, men så kommer min anden
kat som er helt vildt legesyg og vil lege med hende... så stikker hun af
igen..

Noget andet lidt sjovt, men også synd. Samme dag jeg fik katten, løb den op
til flere gange ind i mine vinduer med fulde fart... den ene gang fik den
faktisk lidt blodnæse. Så måtte jeg lige "trøste" den lidt... Men den gjorde
det samme op til et par gange mere..
Meen tror hun har lært at man ikke kan komme igennem nu..