/ Forside / Interesser / Dyr / Katte / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Katte
#NavnPoint
dova 9788
akle 7186
Jernladyen 3710
ans 2627
miritdk 2457
Nordsted1 2217
taliskoko 2188
mulberry 1779
cdripper 1530
10  HelleBirg.. 1440
zooplus...hjælp
Fra : fam. Ager


Dato : 03-03-05 08:40

Hej alle i der handler med zooplus!

Jeg har købt og fået leveret 4 sække extreem classic, den ene pakke med 2
kom i forgårs, og var i opløsning... posten havde lappet et hul i den ene
sæk, men det var minimalt var der manglede, den kom i brug med det samme...
den anden pakke med 2 sække i kom i går, og var fint pakket ind i en solid
kasse. jeg har først til morgen åbnet den og gjorde øjne, for begge sække er
lappede med tape, den ene er der kun 8 kg i!!! og den anden 14 kg... det
gider jeg ikke finde mig i!
og det kan vel ikke være postvæsnet, da kassen var hel og pæn?
men jeg har ærlig talt et problem, for jeg er meget dårlig til tysk, så jeg
er lost, hvad angår reklamation....
Please hjælp mig en eller anden!!!!

mvh. marie



 
 
Bjarne Nielsen (Mozi~ (03-03-2005)
Kommentar
Fra : Bjarne Nielsen (Mozi~


Dato : 03-03-05 09:27

fam. Ager wrote:
> Hej alle i der handler med zooplus!
Det er da fuldstændig uacceptabelt.
Jeg synes du skal emaile til dem omgående, evt. på engelsk, eller at en
af os hjælper med oversættelsen.

Der er tilsyneladende lidt kludder, for en uge efter at jeg modtog 35 kg
foder, fik jeg en mail om at det nu var afsendt.

Her lidt fra Zooplus

Varerne skal inden for 14 dage returneres frankeret til

zooplus AG
Rudolph Warehousing
Forstbachweg 85
34253 Lohfelden

Hvis man har betalt med kreditkort, skal man medsende oplysninger om
bankforbindelse, da de ikke kan tilbagebetale til kreditkort.

Men skynd dig først og fremmest at maile til dem.

vh
Bjarne

Lotte Sylvan (03-03-2005)
Kommentar
Fra : Lotte Sylvan


Dato : 03-03-05 09:41

Hej Marie
Jo, du kan være helt sikker på, at det er posten!! Når jeg modtager mine
pakker dernedefra er de altid temmelig smadrede og derefter lukket med tape,
hvorpå der højt og tydeligt står "lukket af postdanmark" jeg ved ikke om det
er deres sorteringsmaskiner eller det er postbudene selv der smider så meget
med pakkerne - jeg tror det sidste fordi de ikke gider de tunge pakker! Jeg
tror ikke du kan gøre noget nu, men næste gang skal du åbne pakkerne inden
du kvitterer (eller i hvert fald inden posten er kørt igen) og er noget i
stykker skal du klage med det samme. Stod der også trykt zooplus på den hele
kasse du modtog??? Eller havde postdanmark pakket det i en kasse uden navn
på??? Så har du en del af svaret på dit ?? Der står /altid/ zooplus med
grønne bogstaver trykt på deres egen emballage.
Ups - det blev vist lidt langt, men jeg er også temmelig træt af at modtage
pakker der er ødelagt af postdanmark.
Hilsen
Lotte
"fam. Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
news:d06f05$11qj$1@news.cybercity.dk...
> Hej alle i der handler med zooplus!
>
> Jeg har købt og fået leveret 4 sække extreem classic, den ene pakke med 2
> kom i forgårs, og var i opløsning... posten havde lappet et hul i den ene
> sæk, men det var minimalt var der manglede, den kom i brug med det
> samme...
> den anden pakke med 2 sække i kom i går, og var fint pakket ind i en solid
> kasse. jeg har først til morgen åbnet den og gjorde øjne, for begge sække
> er lappede med tape, den ene er der kun 8 kg i!!! og den anden 14 kg...
> det gider jeg ikke finde mig i!
> og det kan vel ikke være postvæsnet, da kassen var hel og pæn?
> men jeg har ærlig talt et problem, for jeg er meget dårlig til tysk, så
> jeg er lost, hvad angår reklamation....
> Please hjælp mig en eller anden!!!!
>
> mvh. marie
>



Ukendt (03-03-2005)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 03-03-05 10:02

fam. Ager wrote:
> Hej alle i der handler med zooplus!
>
> Jeg har købt og fået leveret 4 sække extreem classic, den ene pakke
> med 2 kom i forgårs, og var i opløsning... posten havde lappet et hul
> i den ene sæk, men det var minimalt var der manglede, den kom i brug
> med det samme... den anden pakke med 2 sække i kom i går, og var fint
> pakket ind i en solid kasse. jeg har først til morgen åbnet den og
> gjorde øjne, for begge sække er lappede med tape, den ene er der kun
> 8 kg i!!! og den anden 14 kg... det gider jeg ikke finde mig i!
> og det kan vel ikke være postvæsnet, da kassen var hel og pæn?
> men jeg har ærlig talt et problem, for jeg er meget dårlig til tysk,
> så jeg er lost, hvad angår reklamation....
> Please hjælp mig en eller anden!!!!
>
> mvh. marie

Hej

Jeg handler også meget hos ZooPlus, og de pakker virkelig dårligt ind - det
behøver ikke være sand, men også andre ting.......jeg har her lige nu -
endelig efter 4 forsøg - modtaget et HELT glas med 1000 kattepiller med
fisk - jeg bliver ved med, at klage, indtil de endelig sender noget, der er
så godt pakket ind, at det ikke går i stykker.

Det nytter ikke noget, at de smider et glas af glas - lidt kringlet -
ned i en temmelig stor papkasse, uden at sikre det på nogen måder, det skal
gå galt, og gør det også !!!!!

Du skal logge dig ind på din side, og udfylde en kontaktformular til dem -
skriv bare på engelsk - du får så en mail om, at de ikke kan sende dine ting
nu, men gerne vil sætte pengene ind på din konto - der skal du gå ind på din
side igen, og skrive, at du VIL have og SKAL bruge tingene nu, og så kommer
de også !!
De har skrevet til mig, at de er ved at forbedre deres indpakning, så det må
vi jo bare håbe på ..........for de er jo ellers billige

Håber, du kan bruge det til noget !!!!

mvh

Tina
--
DK Heart & Soul - Opdræt af Norske Skovkatte,
Perser/Exotic samt salg af kattelegetøj.
Skovkatte-killinger ventes i uge 12 - exotic-killinger i uge 14
www.heart-and-soul.dk



Bjarne Nielsen (Mozi~ (03-03-2005)
Kommentar
Fra : Bjarne Nielsen (Mozi~


Dato : 03-03-05 10:30

Tina wrote:
>
> Hej
>
> Jeg handler også meget hos ZooPlus, og de pakker virkelig dårligt ind - det
> behøver ikke være sand, men også andre ting.......jeg har her lige nu -
> endelig efter 4 forsøg - modtaget et HELT glas med 1000 kattepiller med
> fisk - jeg bliver ved med, at klage, indtil de endelig sender noget, der er
> så godt pakket ind, at det ikke går i stykker.
>
> Det nytter ikke noget, at de smider et glas af glas - lidt kringlet -
> ned i en temmelig stor papkasse, uden at sikre det på nogen måder, det skal
> gå galt, og gør det også !!!!!
>
> Du skal logge dig ind på din side, og udfylde en kontaktformular til dem -
> skriv bare på engelsk - du får så en mail om, at de ikke kan sende dine ting
> nu, men gerne vil sætte pengene ind på din konto - der skal du gå ind på din
> side igen, og skrive, at du VIL have og SKAL bruge tingene nu, og så kommer
> de også !!
> De har skrevet til mig, at de er ved at forbedre deres indpakning, så det må
> vi jo bare håbe på ..........for de er jo ellers billige
>
> Håber, du kan bruge det til noget !!!!
>

Jeg har kun brugt dem to gange, og begge gange har poserne været i den
fineste orden inde i papkasserne.

Men selvfølgelig skal de have det at vide, hvis varerne ødelægges på
grund af sjusk.

Jeg synes godt, at vi kunne overveje sammen med en evt.klage at komme
med en diskret antydning af, at deres service m.h.t. at udbedre fejl
bliver kendt i en større interessegruppe, som flere hundrede kattevenner
er aktivt med i, nemlig denne gruppe.

vh
Bjarne


Ukendt (03-03-2005)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 03-03-05 10:35


>>
>
> Jeg har kun brugt dem to gange, og begge gange har poserne været i den
> fineste orden inde i papkasserne.
>
> Men selvfølgelig skal de have det at vide, hvis varerne ødelægges på
> grund af sjusk.
>
> Jeg synes godt, at vi kunne overveje sammen med en evt.klage at komme
> med en diskret antydning af, at deres service m.h.t. at udbedre fejl
> bliver kendt i en større interessegruppe, som flere hundrede
> kattevenner er aktivt med i, nemlig denne gruppe.
>
> vh
> Bjarne

Jeg har skrevet til dem, at jeg har set flere billeder i en NG af deres
ødelagte kasser (hvilket jeg har i binærer) - så jeg tror, de ved det,
ellers ville de jo heller ikke skrive, at de er ved, at forbedre deres
indpakning........

Mvh
Tina - som har handlet med dem i snbart 4 år, og modtaget MEGET ødelagt -
desuden kender jeg POSTDK indefra gennem 19 år, og de sætter tape på, for at
reparere skader - og der kan immervæk ske meget fra Tyskland til DK,
såååååååå


--
DK Heart & Soul - Opdræt af Norske Skovkatte,
Perser/Exotic samt salg af kattelegetøj.
Skovkatte-killinger ventes i uge 12 - exotic-killinger i uge 14
www.heart-and-soul.dk



fam. Ager (03-03-2005)
Kommentar
Fra : fam. Ager


Dato : 03-03-05 10:31


"Tina" <virkerikke snabela punktum tiscali.dk> skrev i en meddelelse
news:4226d2a4$0$22693$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...
> Hej
>
> Jeg handler også meget hos ZooPlus, og de pakker virkelig dårligt ind -
> det behøver ikke være sand, men også andre ting.......jeg har her lige
> nu - endelig efter 4 forsøg - modtaget et HELT glas med 1000 kattepiller
> med fisk - jeg bliver ved med, at klage, indtil de endelig sender noget,
> der er så godt pakket ind, at det ikke går i stykker.
>
> Det nytter ikke noget, at de smider et glas af glas - lidt kringlet -
> ned i en temmelig stor papkasse, uden at sikre det på nogen måder, det
> skal gå galt, og gør det også !!!!!
>
> Du skal logge dig ind på din side, og udfylde en kontaktformular til dem -
> skriv bare på engelsk - du får så en mail om, at de ikke kan sende dine
> ting nu, men gerne vil sætte pengene ind på din konto - der skal du gå ind
> på din side igen, og skrive, at du VIL have og SKAL bruge tingene nu, og
> så kommer de også !!
> De har skrevet til mig, at de er ved at forbedre deres indpakning, så det
> må vi jo bare håbe på ..........for de er jo ellers billige
>
> Håber, du kan bruge det til noget !!!!
>
> mvh
>
> Tina
> --
> DK Heart & Soul - Opdræt af Norske Skovkatte,
> Perser/Exotic samt salg af kattelegetøj.
> Skovkatte-killinger ventes i uge 12 - exotic-killinger i uge 14
> www.heart-and-soul.dk
>
>----------------------------------------------

tak for godt svar!
hvad så med det grus jeg har fået?..skal jeg så sende det retur?, det bliver
en noget hamper returfragt, som jeg selv skal stå for kan jeg regne ud!
jeg blev så slemt skuffet... )-:

marie



Ukendt (03-03-2005)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 03-03-05 10:37

fam. Ager wrote:
> "Tina" <virkerikke snabela punktum tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> news:4226d2a4$0$22693$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...
>> Hej
>>
>> Jeg handler også meget hos ZooPlus, og de pakker virkelig dårligt
>> ind - det behøver ikke være sand, men også andre ting.......jeg har
>> her lige nu - endelig efter 4 forsøg - modtaget et HELT glas med 1000
>> kattepiller med fisk - jeg bliver ved med, at klage, indtil de
>> endelig sender noget, der er så godt pakket ind, at det ikke går i
>> stykker. Det nytter ikke noget, at de smider et glas af glas - lidt
>> kringlet - ned i en temmelig stor papkasse, uden at sikre det på
>> nogen måder, det skal gå galt, og gør det også !!!!!
>>
>> Du skal logge dig ind på din side, og udfylde en kontaktformular til
>> dem - skriv bare på engelsk - du får så en mail om, at de ikke kan
>> sende dine ting nu, men gerne vil sætte pengene ind på din konto -
>> der skal du gå ind på din side igen, og skrive, at du VIL have og
>> SKAL bruge tingene nu, og så kommer de også !!
>> De har skrevet til mig, at de er ved at forbedre deres indpakning,
>> så det må vi jo bare håbe på ..........for de er jo ellers billige
>> Håber, du kan bruge det til noget !!!!
>>
>> mvh
>>
>> Tina
>> --
>> DK Heart & Soul - Opdræt af Norske Skovkatte,
>> Perser/Exotic samt salg af kattelegetøj.
>> Skovkatte-killinger ventes i uge 12 - exotic-killinger i uge 14
>> www.heart-and-soul.dk
>>
>> ----------------------------------------------
>
> tak for godt svar!
> hvad så med det grus jeg har fået?..skal jeg så sende det retur?, det
> bliver en noget hamper returfragt, som jeg selv skal stå for kan jeg
> regne ud! jeg blev så slemt skuffet... )-:
>
> marie

Hej

Så lidt

Nej, du skal ikke sende noget retur, men bare forklare dem problemet...
Jeg har hver gang skyndt mig at smide de smadrede glas væk, for kattene
kunne jo lugte deres fiskepiller, og jeg var sååååå bange for at de fik fat
i nogen med skår på....så ude med det ødelagte.

Mvh
Tina

--
DK Heart & Soul - Opdræt af Norske Skovkatte,
Perser/Exotic samt salg af kattelegetøj.
Skovkatte-killinger ventes i uge 12 - exotic-killinger i uge 14
www.heart-and-soul.dk



fam. Ager (03-03-2005)
Kommentar
Fra : fam. Ager


Dato : 03-03-05 11:02

Hej!

Jeg har nu hakket mig frem til en klage formular på "min side" derinde.. på
engelsk... og forklaret at 3 af sækkene var ødelagte og at der manglede hvad
der svarede til en hel sæk, og jeg forventede at få en ny HEL sæk. og
kommenteret at deres indpakning var utilstrækkelig..
jeg har lige undersøgt den hele pæne kasse igen, og kan se, at der er påsat
adresselabel fra en ande kasse, så det er højst tænkeligt at postdanmark har
ommøbleret den originale kasse i en anden... for den er ikke magen til den
totalt smadrede zooplus kasse fra i forgårs!. bare så ÆRGELIGT!....
men jeg kan vel ikke gøre mere nu?

mange tak for jeres hjælp!!!

mvh. marie



Ukendt (03-03-2005)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 03-03-05 11:13

fam. Ager wrote:
> Hej!
>
> Jeg har nu hakket mig frem til en klage formular på "min side"
> derinde.. på engelsk... og forklaret at 3 af sækkene var ødelagte og
> at der manglede hvad der svarede til en hel sæk, og jeg forventede at
> få en ny HEL sæk. og kommenteret at deres indpakning var
> utilstrækkelig.. jeg har lige undersøgt den hele pæne kasse igen, og kan
> se, at der er
> påsat adresselabel fra en ande kasse, så det er højst tænkeligt at
> postdanmark har ommøbleret den originale kasse i en anden... for den
> er ikke magen til den totalt smadrede zooplus kasse fra i forgårs!.
> bare så ÆRGELIGT!.... men jeg kan vel ikke gøre mere nu?
>
> mange tak for jeres hjælp!!!
>
> mvh. marie

Det var så lidt bare husk, at når de svarer, og hvis du skal svare
tilbage, så kan du ikke bruge mailen, da de ikke modtager den pga. spam, men
du skal ind på *din side* igen - jeg plejer, at kopiere deres svar med i mit
nye skriv.

Held og lykke med projekt ZooPlus

Mvh

Tina
--
DK Heart & Soul - Opdræt af Norske Skovkatte,
Perser/Exotic samt salg af kattelegetøj.
Skovkatte-killinger ventes i uge 12 - exotic-killinger i uge 14
www.heart-and-soul.dk



fam. Ager (04-03-2005)
Kommentar
Fra : fam. Ager


Dato : 04-03-05 16:10

Hej i der har hjulpet mig med zooplus..

her er hvad de skrev til mig for lidt siden.. kan det accepteres synes i?
eller skal jeg være grov?
----------------------------------------
Dear Mrs. AgerThank you very much for your e-mail. We want to apologize for
the damaged delivery. Unfortunately, sometimes it does occur that the
articles do not arrive in good condition due to the shipping. Therefore we
would like to supply you with a new 7 kg bag at no charge. In addittion, we
should be pleased to give you our 5 % discount coupon for the remaining 2
kg. The coupon code is KW7P-U9LT-2CL (valid till 31.12.2005).Yours
sincerelyzooplus service team
---------------------------------------------
hvad synes I ?

på forhånd tak for jeres hjælp!

mvh. Marie



maz (04-03-2005)
Kommentar
Fra : maz


Dato : 04-03-05 17:39

fam. Ager wrote:
> Dear Mrs. AgerThank you very much for your e-mail. We want to
> apologize for the damaged delivery. Unfortunately, sometimes it does
> occur that the articles do not arrive in good condition due to the
> shipping. Therefore we would like to supply you with a new 7 kg bag
> at no charge. In addittion, we should be pleased to give you our 5 %
> discount coupon for the remaining 2 kg. The coupon code is
> KW7P-U9LT-2CL (valid till 31.12.2005).Yours sincerelyzooplus service
> team ---------------------------------------------
> hvad synes I ?

Det synes jeg en rimelig fin erkendtlighed fra Zooplus. De erstatter selvom
fejlen måske ikke (alene?) er deres. At være "grov" og forlange mere, får du
intet ud af. De har både undskyldt og tilbudt erstatning for ødelagte varer.

/M



fam. Ager (04-03-2005)
Kommentar
Fra : fam. Ager


Dato : 04-03-05 19:20

Hej!
jeg har godtaget deres tilbud.
mvh. marie



maz (03-03-2005)
Kommentar
Fra : maz


Dato : 03-03-05 14:14

fam. Ager wrote:
> Jeg har købt og fået leveret 4 sække extreem classic, den ene pakke
> med 2 kom i forgårs, og var i opløsning... posten havde lappet et hul
> i den ene sæk, men det var minimalt var der manglede, den kom i brug
> med det samme...

Rigtig ærgerligt.
Jeg har fået leveret fra Zooplus een gang. Og da havde PostDanmark skåret
hul i begge pakker for at tjekke indholdet med det resultat, at jeg måtte
tage det hele ud af kasserne og bære det enkeltvis ud i bilen.
Jeg tror næppe Zooplus skærer huller i deres egne kasser - de kender jo godt
indholdet! Så min oplevelse af PostDanmark er ekstrem negativ. Der var intet
belæg for at undersøge indholdet. Specielt ikke fordi de jo får en del
pakker fra Zooplus, så de ved godt det indeholder dyrefoder!.. grrr..

/M



Denise (03-03-2005)
Kommentar
Fra : Denise


Dato : 03-03-05 14:31


"maz" <mackiavelli@nospam.dk> wrote in message
news:42270d9c$0$48621$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> fam. Ager wrote:
> > Jeg har købt og fået leveret 4 sække extreem classic, den ene pakke
> > med 2 kom i forgårs, og var i opløsning... posten havde lappet et hul
> > i den ene sæk, men det var minimalt var der manglede, den kom i brug
> > med det samme...
>
> Rigtig ærgerligt.
> Jeg har fået leveret fra Zooplus een gang. Og da havde PostDanmark skåret
> hul i begge pakker for at tjekke indholdet med det resultat, at jeg måtte
> tage det hele ud af kasserne og bære det enkeltvis ud i bilen.
> Jeg tror næppe Zooplus skærer huller i deres egne kasser - de kender jo
godt
> indholdet! Så min oplevelse af PostDanmark er ekstrem negativ. Der var
intet
> belæg for at undersøge indholdet. Specielt ikke fordi de jo får en del
> pakker fra Zooplus, så de ved godt det indeholder dyrefoder!.. grrr..
>


Ja, det er også mit indtryk, at det er Post Danmark, der enten undersøger
indholdet eller også smider rundt med det, så det går i strykker.

--
Hilsen Denise
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/sl.php?id=228



fam. Ager (03-03-2005)
Kommentar
Fra : fam. Ager


Dato : 03-03-05 15:07


"Denise" <Denise.Reindel@*NOSPAM*sas.dk> skrev i en meddelelse
news:422711a8$0$275$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> "maz" <mackiavelli@nospam.dk> wrote in message
> news:42270d9c$0$48621$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>> fam. Ager wrote:
>> > Jeg har købt og fået leveret 4 sække extreem classic, den ene pakke
>> > med 2 kom i forgårs, og var i opløsning... posten havde lappet et hul
>> > i den ene sæk, men det var minimalt var der manglede, den kom i brug
>> > med det samme...
>>
>> Rigtig ærgerligt.
>> Jeg har fået leveret fra Zooplus een gang. Og da havde PostDanmark skåret
>> hul i begge pakker for at tjekke indholdet med det resultat, at jeg måtte
>> tage det hele ud af kasserne og bære det enkeltvis ud i bilen.
>> Jeg tror næppe Zooplus skærer huller i deres egne kasser - de kender jo
> godt
>> indholdet! Så min oplevelse af PostDanmark er ekstrem negativ. Der var
> intet
>> belæg for at undersøge indholdet. Specielt ikke fordi de jo får en del
>> pakker fra Zooplus, så de ved godt det indeholder dyrefoder!.. grrr..
>>
>
>
> Ja, det er også mit indtryk, at det er Post Danmark, der enten undersøger
> indholdet eller også smider rundt med det, så det går i strykker.
>
> --
> Hilsen Denise
> http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/sl.php?id=228
>
>--------------------------

Så kan P.D da for pokker skrive på pakken, at de har maltrakteret pakken i
en rutinekontrol, eller hvad de kalder det for! det andet er da helt
uacceptabelt!!
og i mit tilfælde med gruset, kunne de da skrive et eller andet om at kassen
fra zooplus var utilstrækkelig stærk, og at de måtte lappe og pakke om,
eller noget i den stil, så man er klar over hvis fejlen er!.
men jeg må da tilstå, at min tillid til postvæsnet også kan ligge på et
meget lille sted...)-:

mvh. marie



Annemette Engell Han~ (03-03-2005)
Kommentar
Fra : Annemette Engell Han~


Dato : 03-03-05 15:27

> fam. Ager skrev:
>
>
> news:422711a8$0$275$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> >
> >
> > news:42270d9c$0$48621$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> >> fam. Ager wrote:
> >> > Jeg har købt og fået leveret 4 sække extreem classic, den ene pakke
> >> > med 2 kom i forgårs, og var i opløsning... posten havde lappet et hul
> >> > i den ene sæk, men det var minimalt var der manglede, den kom i brug
> >> > med det samme...
> >>
> >> Rigtig ærgerligt.
> >> Jeg har fået leveret fra Zooplus een gang. Og da havde PostDanmark skåret
> >> hul i begge pakker for at tjekke indholdet med det resultat, at jeg måtte
> >> tage det hele ud af kasserne og bære det enkeltvis ud i bilen.
> >> Jeg tror næppe Zooplus skærer huller i deres egne kasser - de kender jo
> > godt
> >> indholdet! Så min oplevelse af PostDanmark er ekstrem negativ. Der var
> > intet
> >> belæg for at undersøge indholdet. Specielt ikke fordi de jo får en del
> >> pakker fra Zooplus, så de ved godt det indeholder dyrefoder!.. grrr..
> >>
> >
> >
> > Ja, det er også mit indtryk, at det er Post Danmark, der enten undersøger
> > indholdet eller også smider rundt med det, så det går i strykker.
> >
> > --
> > Hilsen Denise
> > http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/sl.php?id=228
> >
> >--------------------------
>
> Så kan P.D da for pokker skrive på pakken, at de har maltrakteret pakken i
> en rutinekontrol, eller hvad de kalder det for! det andet er da helt
> uacceptabelt!!
> og i mit tilfælde med gruset, kunne de da skrive et eller andet om at
kassen
> fra zooplus var utilstrækkelig stærk, og at de måtte lappe og pakke om,
> eller noget i den stil, så man er klar over hvis fejlen er!.
> men jeg må da tilstå, at min tillid til postvæsnet også kan ligge på et
> meget lille sted...)-:
>
> mvh. marie
>
>

Hejsa

Vil bare lige tilføje at det altså ikke er PostDanmark der tjekker
pakker fra udlandet - det er Toldvæsenet! Og er pakken tjekket, så vil
der være sat klisterbånd på hvor der står at pakken er tjekket af
Toldvæsenet!

Med venlig hilsen
Annemette Engell Hansen
- Tøm kattebakken ved privat svar


Postet fra http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk


Denise (03-03-2005)
Kommentar
Fra : Denise


Dato : 03-03-05 16:30

Annemette Engell Hansen wrote:
>
> Vil bare lige tilføje at det altså ikke er PostDanmark der tjekker
> pakker fra udlandet - det er Toldvæsenet! Og er pakken tjekket, så vil
> der være sat klisterbånd på hvor der står at pakken er tjekket af
> Toldvæsenet!

Ja det står der så ikke. Der er klæbet strimler over fra postvæsenet, hvor
der står "lukket af PostDanmark" eller sådan noget lignende. Så hvem der
åbner pakkerne og checker ved jeg ikke, men jeg synes det ser ud som om de
er åbnet bevist nogle gange, og andre gange som om de er gået i stykker.

--
Hilsen Denise
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/sl.php?id=232




Lady (03-03-2005)
Kommentar
Fra : Lady


Dato : 03-03-05 22:59

> Så kan P.D da for pokker skrive på pakken, at de har maltrakteret pakken i
> en rutinekontrol, eller hvad de kalder det for! det andet er da helt
> uacceptabelt!!
> og i mit tilfælde med gruset, kunne de da skrive et eller andet om at
> kassen fra zooplus var utilstrækkelig stærk, og at de måtte lappe og pakke
> om, eller noget i den stil, så man er klar over hvis fejlen er!.
> men jeg må da tilstå, at min tillid til postvæsnet også kan ligge på et
> meget lille sted...)-:
>
> mvh. marie
>

Hej Marie.

Har arbejdet indenfor Post DK og min kæreste arbejder der nu på 10. år.
Pakker, som er blevet beskadiget enten før eller under Post DKs varetægt
klistres til med "Lukket af Post DK" tape.
Er det ikke muligt at lukke med tape og der skiftes kasse, klistres der
stadig tape med "Lukket af Post DK" udenpå den nye kasse.
Derfor tror jeg IKKE, at det er Post DK, der har lukket din pakke.

Som en anden skriver, så er det Told og Skat, der åbner pakker fra udlandet
og ikke Post DK. Post DK har ingen interesse i og må overhovedet ikke åbne
en pakke.
Skulle Told og Skat have haft fingrene i pakken, så skal der stå "Åbnet af
Told og Skat" eller lign. på den.

Ergo. Det er efter min overbevisning hverken Told og Skat eller Post DK du
skal have fat i for at brokke dig over den sidste pakke du modtog.

Sender Zooplus så pakker ud, som de selv har ødelagt? Hvem ved, men hvorfor
er der slet ingen, der nævner Postvæsnet i Tyskland. Deres regler omkring
lukning af pakker kender jeg ikke, men det kunne da nemt være dem, der har
lavet ged i den.

Til sidst. Modtager nogen af jer en pakke, hvor Post DK har lukket den -
tjek den mens posten er der. Kun ved at tjekke den sammen med posten kan I
få erstatning fra Post DK!

Håber du finder synderen. Post DK er det altså næppe.

Mvh. T. Jakobsen.



Ukendt (03-03-2005)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 03-03-05 23:03

Lady wrote:
>> Så kan P.D da for pokker skrive på pakken, at de har maltrakteret
>> pakken i en rutinekontrol, eller hvad de kalder det for! det andet
>> er da helt uacceptabelt!!
>> og i mit tilfælde med gruset, kunne de da skrive et eller andet om at
>> kassen fra zooplus var utilstrækkelig stærk, og at de måtte lappe og
>> pakke om, eller noget i den stil, så man er klar over hvis fejlen
>> er!. men jeg må da tilstå, at min tillid til postvæsnet også kan ligge på
>> et meget lille sted...)-:
>>
>> mvh. marie
>>
>
> Hej Marie.
>
> Har arbejdet indenfor Post DK og min kæreste arbejder der nu på 10.
> år. Pakker, som er blevet beskadiget enten før eller under Post DKs
> varetægt klistres til med "Lukket af Post DK" tape.
> Er det ikke muligt at lukke med tape og der skiftes kasse, klistres
> der stadig tape med "Lukket af Post DK" udenpå den nye kasse.
> Derfor tror jeg IKKE, at det er Post DK, der har lukket din pakke.
>
> Som en anden skriver, så er det Told og Skat, der åbner pakker fra
> udlandet og ikke Post DK. Post DK har ingen interesse i og må
> overhovedet ikke åbne en pakke.
> Skulle Told og Skat have haft fingrene i pakken, så skal der stå
> "Åbnet af Told og Skat" eller lign. på den.
>
> Ergo. Det er efter min overbevisning hverken Told og Skat eller Post
> DK du skal have fat i for at brokke dig over den sidste pakke du
> modtog.
> Sender Zooplus så pakker ud, som de selv har ødelagt? Hvem ved, men
> hvorfor er der slet ingen, der nævner Postvæsnet i Tyskland. Deres
> regler omkring lukning af pakker kender jeg ikke, men det kunne da
> nemt være dem, der har lavet ged i den.
>
> Til sidst. Modtager nogen af jer en pakke, hvor Post DK har lukket
> den - tjek den mens posten er der. Kun ved at tjekke den sammen med
> posten kan I få erstatning fra Post DK!
>
> Håber du finder synderen. Post DK er det altså næppe.
>
> Mvh. T. Jakobsen.

Jeg har nævnt lidt om det, da jeg har arbejdet i Post DK i 19 år.....men det
faldt ligesom til jorden.
I øvrigt har Told & Skat vel heller ikke brug for, at åbne pakker fra EU,
da vi ikke skal betale told/moms af dem......så jeg holder også på, at det
sker i Tyskland, fordi Zooplus er elendige til, at pakke deres pakker !!!

Mvh
Tina
--
DK Heart & Soul - Opdræt af Norske Skovkatte,
Perser/Exotic samt salg af kattelegetøj.
Skovkatte-killinger ventes i uge 12 - exotic-killinger i uge 14
www.heart-and-soul.dk





fam. Ager (04-03-2005)
Kommentar
Fra : fam. Ager


Dato : 04-03-05 07:11

Hej!

Jeg har også kun klaget til leverandøren, for det var tydeligt med den
første pakke, at det var kassen der var utilstrækkelig stærk, den hang kun
sammen i et af de her plastic strips man spænder om sådanne kasser, kassen
var klasket ud til alle sider....
men! der var een hel sæk i den kasse, og den anden var lappet af P.D. mens
den der nok er pakket om, var helt gal da jeg pakkede op...

jeg har intet hørt endnu, men vi må se hvad de siger til det!!

Mvh. marie



Bjarne Nielsen (Mozi~ (04-03-2005)
Kommentar
Fra : Bjarne Nielsen (Mozi~


Dato : 04-03-05 07:15

Tina wrote:
>
>
> Jeg har nævnt lidt om det, da jeg har arbejdet i Post DK i 19 år.....men det
> faldt ligesom til jorden.
> I øvrigt har Told & Skat vel heller ikke brug for, at åbne pakker fra EU,
> da vi ikke skal betale told/moms af dem......så jeg holder også på, at det
> sker i Tyskland, fordi Zooplus er elendige til, at pakke deres pakker !!!
>

Hvis jeg husker rigtigt, så afsender zooplus pakkerne valgfrit med to
forskellige private postvæsener, og jeg mener at jeg plejer at vælge DHL.
Skaden kan meget vel ske der også.

vh
Bjarne

Benedikte Brisson (04-03-2005)
Kommentar
Fra : Benedikte Brisson


Dato : 04-03-05 11:26


"Tina" <virkerikke snabela punktum tiscali.dk> skrev i en meddelelse
news:422789a0$0$518$ba624c82@nntp05.dk.telia.net...

<klip, klip>
> Jeg har nævnt lidt om det, da jeg har arbejdet i Post DK i 19 år.....men
> det faldt ligesom til jorden.

Joeh, jeg hørte det godt. Og jeg er helt enig. Jeg orkede bare ikke at bruge
krudt på at forsvare min arbejdsplads igen-igen
I øvrigt slår det mig, om man i Post DK ved lige så lidt om, hvordan man
laver kundepleje som om hvordan man laver personalepleje. Og da man ikke er
gearet til at rette på det sidste, blir der heller ikke rettet på det
første.

Venlig hilsen Dikte
---
www.dikte.dk



Gainsbourg (03-03-2005)
Kommentar
Fra : Gainsbourg


Dato : 03-03-05 15:47


> Jeg har fået leveret fra Zooplus een gang. Og da havde PostDanmark skåret
> hul i begge pakker for at tjekke indholdet med det resultat, at jeg måtte
> tage det hele ud af kasserne og bære det enkeltvis ud i bilen.
> Jeg tror næppe Zooplus skærer huller i deres egne kasser - de kender jo
> godt
> indholdet! Så min oplevelse af PostDanmark er ekstrem negativ. Der var
> intet
> belæg for at undersøge indholdet. Specielt ikke fordi de jo får en del
> pakker fra Zooplus, så de ved godt det indeholder dyrefoder!.. grrr..

Jeg tror ikke at det er Postdanmark der har skåret hul - mon ikke snarere
det er sket ved indrejsen til Danmark, hvor Told & Skat har villet sikre
sig, at alt var i orden?

Mht. Postdanmark, så har jeg både sendt og modtaget mange pakker og min
årelange erfaring er, at man på intet punkt kan stole på dem. Enten
forsvinder pakken på vejen, eller også er den smadret til ukendelighed og
man kan under ingen omstændigheder regne med at pakkeposten rent faktisk
afleverer den, hvis den skulle nå frem! Nej han sætter sig i sin bil 2 gader
væk, ryger et par cigaretter mens han udfylder alle
"vi-har-deværre-ikke-fundet-Dem-hjemme-Deres-pakke-kan-afhentes-på-posthuset"-sedlerne,
som postbudet så kan omdele næste dag. På den måde slipper han for at rende
op på 1-5.. sal 20 gange med pakker, og kan i stedet gå hjem efter en
arbejdsdag på en lille time.

I de 11 år vi har boet her, har vi kun fået vores post regelmæssigt hver
dag, i en periode på 2 måneder. Der var nemlig en sommervikar, som var
postbud som studiejob. Vi savner hende stadig...

Med venlig hilsen
Gainsbourg



Bjarne Nielsen (Mozi~ (03-03-2005)
Kommentar
Fra : Bjarne Nielsen (Mozi~


Dato : 03-03-05 16:34

Gainsbourg wrote:
>
> Jeg tror ikke at det er Postdanmark der har skåret hul - mon ikke snarere
> det er sket ved indrejsen til Danmark, hvor Told & Skat har villet sikre
> sig, at alt var i orden?
>
> Mht. Postdanmark, så har jeg både sendt og modtaget mange pakker og min
> årelange erfaring er, at man på intet punkt kan stole på dem. Enten
> forsvinder pakken på vejen, eller også er den smadret til ukendelighed og
> man kan under ingen omstændigheder regne med at pakkeposten rent faktisk
> afleverer den, hvis den skulle nå frem! Nej han sætter sig i sin bil 2 gader
> væk, ryger et par cigaretter mens han udfylder alle
> "vi-har-deværre-ikke-fundet-Dem-hjemme-Deres-pakke-kan-afhentes-på-posthuset"-sedlerne,
> som postbudet så kan omdele næste dag. På den måde slipper han for at rende
> op på 1-5.. sal 20 gange med pakker, og kan i stedet gå hjem efter en
> arbejdsdag på en lille time.
>
> I de 11 år vi har boet her, har vi kun fået vores post regelmæssigt hver
> dag, i en periode på 2 måneder. Der var nemlig en sommervikar, som var
> postbud som studiejob. Vi savner hende stadig...
>
Der er åbenbart store forskelle.
I de 1½ år vi har boet på landet i Thy har vi aldrig haft problemer.
Postbudet kommer kørende op ad vores lille vej og afleverer venligt
pakkerne, som altid er hele.
Vi har også fået mange bøger og musik og film fra England og Canada og
Tyskland uden problemer.
Måske er det de sjællandske postterminaler, som kværner pakkerne?

Bjarne

Heidi B. (03-03-2005)
Kommentar
Fra : Heidi B.


Dato : 03-03-05 17:10

> >
> Der er åbenbart store forskelle.
> I de 1½ år vi har boet på landet i Thy har vi aldrig haft problemer.
> Postbudet kommer kørende op ad vores lille vej og afleverer venligt
> pakkerne, som altid er hele.
> Vi har også fået mange bøger og musik og film fra England og Canada og
> Tyskland uden problemer.
> Måske er det de sjællandske postterminaler, som kværner pakkerne?
>
> Bjarne

Nej det er heller ikke kun de sjællandske pakker der bliver kværnet.
Vi bor i Bredebro og har et meget sødt pakker post, men det hænder også at
der kun kommer en seddel og hvor man ved man har været hjemme.
Tilgengæld har den sidste uges tid sendte pakker til hele landet og de er
stort set allesammen kommet frem i en meget spændende forfatning.
Den sidste vi fik retur, der er jernet bukket og bøjet og fuldkommende
ødelagt.
Så nej min tiltror til Post Danmark kan også lægge på et meget lille sted og
lige pt er jeg meget trætte og skuffet over så meget man skal kæmpe med dem.
--
Hilsen
Heidi B.
----
Se mine katte på: http://www.C-Guns.web20.dk
Se mine kattesenge på http://www.kattesenge.dk



Denise (03-03-2005)
Kommentar
Fra : Denise


Dato : 03-03-05 16:35

Gainsbourg wrote:
>Nej
> han sætter sig i sin bil 2 gader væk, ryger et par cigaretter mens
> han udfylder alle
>
"vi-har-deværre-ikke-fundet-Dem-hjemme-Deres-pakke-kan-afhentes-på-posthuset
"-sedlerne,
> som postbudet så kan omdele næste dag. På den måde slipper han for at
> rende op på 1-5.. sal 20 gange med pakker, og kan i stedet gå hjem
> efter en arbejdsdag på en lille time.

Jeg tror nu ikke det er normalt. Men vi har da været ude for, hvor vi helt
sikkert har været hjemme, at der absolut ikke er blevet ringet på døren men
kun smidt en seddel ind, så man først næste dag kan rende på posthuset.
Men det er jo ikke noget man kan bevise, de siger jo bare de har ringet på.

--
Hilsen Denise
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/sl.php?id=232



Niels Jacobsen (03-03-2005)
Kommentar
Fra : Niels Jacobsen


Dato : 03-03-05 19:45

Denise wrote:
> Jeg tror nu ikke det er normalt. Men vi har da været ude for, hvor vi
> helt sikkert har været hjemme, at der absolut ikke er blevet ringet
> på døren men kun smidt en seddel ind, så man først næste dag kan
> rende på posthuset. Men det er jo ikke noget man kan bevise, de siger
> jo bare de har ringet på.

Da jeg for nylig modtog en pakke, med nye poser til radiatorsengene fra
Heidi B, stod jeg under bruseren da pakkeposten ankom.
Badeværelsevinduet stod på klem, og posten kunne så høre vandet løbe, og
bankede på badeværelsevinduet og råbte at hun stillede en pakke udenfor.
Det er da service.
Har iøvrigt modtaget adskillige pakker fra zooplus siden starten af
2003, og har aldrig fået varer der er gået i stykker, eller har været
lukket af PD.

M.v.h
Niels



Bettina Hansen (04-03-2005)
Kommentar
Fra : Bettina Hansen


Dato : 04-03-05 12:41

Hejsa

Niels Jacobsen wrote:
> Har iøvrigt modtaget adskillige pakker fra zooplus siden starten af
> 2003, og har aldrig fået varer der er gået i stykker, eller har været
> lukket af PD.

Jeg bestiller store mængder hos ZooPlus ca. en gang om måneden. Og der
er stor forskel på hvordan de enkelte varer "klarer sig". Vi bestiller
bl.a. store pakker med spåner og kattemad og der er aldrig problemer med
de varer. Kattegrus plejer heller ikke at være et problem - jeg har dog
lige fået en pakke hvor der var gået hul på den ene pose så halvdelen af
posens indhold lå i bunden af kassen.
Og endelig bestiller vi chinchillafoder i 25 kg sække. Der er det
nærmere reglen end undtagelsen at der er hul i sækken og at post DK har
måttet lappe den sammen :( Jeg vil gætte på at omkring 3 ud af 4 sække
går i stykker på vejen, men de er altså også ret dårligt pakket ind (en
papirssæk indeholdende 25 kg foderpiller bliver pakket ind i et stykke
*tyndt* pap og får 2-3 plastikstrips omkring sig og så afsted med den -
det *skal* næsten gå galt) :(

Mvh Bettina

--
http://chin.dk
http://sponsorbarn.info








Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177501
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408527
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste