Hundepensioner
Fra : Zeki

Dato : 12-05-05 04:36

Øv! Dem der normalt passer vores hund når vi er ude at rejse, kan ikke denne
gang, så meget tyder på at Bella (http://www.sadic.dk/bellapark.htm) skal
opleve sit første ophold i en hundepension.

Tanker som "fængsel" og "evig bjæfen" farer straks gennem hovedet. Jeg
bryder mig ikke om at mit kærlige kræ skal have det dårligt, mens jeg tumler
rundt på en strand i Egypten i en uge fra slutningen af juni.

Bella er en meget opmærksomhedskrævende Golden Retriever der elsker
mennesker (men er totalt indifferent over for andre hunde - selv når hun er
i løbetid).

Hvilke(n) hundepension(er) på Sjælland kan anbefales? Ikke i forhold til
pris, men "kærlig pleje." Gerne én der tilbyder individuelle løbegårde,
meget plads, legetid, gåture osv...

Når jeg er ude at rejse vil jeg helst gerne være tryg ved at min hund har
det så godt som overhovedet muligt.

Mvh
Zeki

Fra : Benny Mortensen 9700

Dato : 12-05-05 08:10

"Zeki" <zeki@[fjerndette]image.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> meget plads, legetid, gåture osv...
>
> Når jeg er ude at rejse vil jeg helst gerne være tryg ved at min hund har

De fleste hunde pensioner tilbyder vel nogenlunde det samme, og vil man
betale, så kan man stort set få alt. Det med den evige bjæffen, gøen og alt
det negative folk som regel kan finde på, hører vel altid sammen med, at der
af og til, kommer fremmede folk på pensionen... Hvis først en hund, begynder
at gø, gø'r de alle sammen, og flokmentaliteten bryder ud i lys lue. Det
betyder jo ikke, at hundene har det dårligt. Så hvis du føler, at folkene
bag pensionen, holder lige så meget af hundene, som af pengene de får for at
passe den.... Så skal de nok passe godt på din hund, og du kan roligt nyde
din ferie.

M.V.H.....Benny..

Fra : Christina Jensen

Dato : 12-05-05 08:52

Hejsa

Jeg bor i roskilde, og tilbyder hundepasning, dog ikke i de 2 miderste uger
i juli, men er ellers åben, jeg har selv en lab/golden han på 5 år, vi bor i
roskilde.....(min kæreste, min hund og jeg) i en ejerlejlighed.

hvis det var noget så skriv til mig privat...

KH Christina

Fra : Pernille Lauridsen

Dato : 12-05-05 09:43
Fra : Anne Marie

Dato : 12-05-05 12:32

Hej.

Nu skrev du godt nok Sjælland, men jeg tillader mig alligevel at anbefale
Lille Dyred, som ligger ved Odense. Kunne være andre læste med, som stod i
samme situation.

Vi har benyttet pensionen to gange med stor tilfredshed!! Birgitte som
driver pensionen er veterinær sygeplejerske, og vores hund var ellevild
efter at komme derind anden gang vi afleverede hende.

Se deres hjemmeside her: http://www.lilledyred.dk

Hilsen Anne Marie

www.hoeythomsen.dk

Fra : Karina

Dato : 12-05-05 14:00

"Zeki" <zeki@[fjerndette]image.dk> wrote in message
> [...]
> meget plads, legetid, gåture osv...
>
> Når jeg er ude at rejse vil jeg helst gerne være tryg ved at min hund har

Hej Zeki

Prøv Gitte fra kæledyrskompagniet. Hun har hunden inde i huset sammen med
sine egne. Hun tager 150 kr pr dag.

Mange hilsner

Karina

Fra : Anelise Schou Nielse~

Dato : 12-05-05 14:17

> [...]
>
> Hvilke(n) hundepension(er) på Sjælland kan anbefales? Ikke i forhold til
> pris, men "kærlig pleje." Gerne én der tilbyder individuelle løbegårde,

hej Zeki og Bella

jeg kan varmt anbefale Breinholtgaard Retrieverpension, der som navnet
siger, kun tager retrievere i pension. De opdrætter selv golden retrievere
og labradorer. Læs mere på hjemmesiden
www.breinholtgaard.dk

Da jeg boede i Holbæk, var det dér mine hunde blev passet, og de var altid
glade for at komme der.

Venlig hilsen
Anelise

Fra : Zeki

Dato : 12-05-05 17:06

"Anelise Schou Nielsen" <nilleslyst@yahoo.dk> wrote in message

> jeg kan varmt anbefale Breinholtgaard Retrieverpension, der som navnet
> siger, kun tager retrievere i pension. De opdrætter selv golden retrievere
> og labradorer.

Yep. De var umiddelbart mit førstevalg (har bla. et 30.000 km2 stort
løbeareal), men har alt booket i perioden. Ellers er det rart at se at det
vælter ind med forslag.

mvh
Zeki

Fra : Ukendt

Dato : 14-05-05 08:50

"Zeki"
> Yep. De var umiddelbart mit førstevalg (har bla. et 30.000 km2 stort
> løbeareal), men har alt booket i perioden. Ellers er det rart at se at det
> vælter ind med forslag.

Puha..... 30.000 kvadratkilometer? Det var stort......

Så er det jo nok lige før, jeg bor i deres løbegård... Måske er det derfor
der render et par hunde rundt i "min" have? He he

--
/Stoltze
Har du husket at klippe i dit indlæg? Og læst det igennem en ekstra gang?

Fra : charlotte dandanell

Dato : 14-05-05 09:32

Hej

Jeg er helt enig med dig. Desværre er det sådan at jeg kender alletiders
hundepension med det er her i Jylland. Jeg forstår dig udmærket jeg har selv
2 hunde og jeg har også svært at aflevere dem. men efter de har været ude
hos www.torsted-hundepension.dk har der ikke været noget.

Hvad med din dyrlæge kender han ikke nogle..??

Fra : Zeki

Dato : 15-05-05 13:37

> Hvad med din dyrlæge kender han ikke nogle..??

Nok en god idé lige at forhøre mig hos dem, når jeg skal ned og have Bella
vaccineret i næste uge.

Mvh
Zeki