Udstationering
Fra : x Vuf x

Dato : 06-05-05 13:32

Jeg er simpelthen nødt til at prøve igen!

PAPILLON...
Forsøges udstationeret. Helst på Fyn.
Han er 1 år og vil gerne lege med børn.

Udstationering foregår sådan:
Du får en smuk, livlig, legesyg, lærenem hund "gratis".
Der skal blot sørges for hans sundhedstilstand, og de af
mine hunhunde, der er egnede, skal ha' parringer hos ham
gratis. Andre parringer skal plejehjem ha' penge for.

Mail mig og hør nærmere.

sonpet(a)tdcadsl.dk Lav (a) om til @

Venlig hilsen
Sonja Petersen

Fra : Karina Dahl

Dato : 06-05-05 15:14

hej sonja
ville gerne lige høre hvad afstamning han er af ?
knuz karina dahl

Fra : x Vuf x

Dato : 06-05-05 21:00

On Fri, 6 May 2005 16:14:29 +0200, "Karina Dahl" wrote:
>"x Vuf x" <sonpetnospam@nospampc.dk> skrev

>ville gerne lige høre hvad afstamning han er af ?

Hvorfor? Han er jo stadig min, og jeg bestemmer,
hvem han må parre!
I øvrigt kan du se hans stamtræ her:
http://www.sonpet.dk/aner_disco.html

--
Vh Sonja sonpet(snabelA)pc.dk http://www.sonpet.dk

Nye Papillonhvalpe haves. Kan ses på min HP
Nu kun 3 drenge tilbage!

Fra : jopa

Dato : 07-05-05 11:54

x Vuf x skriblede bla:
> Hvorfor? Han er jo stadig min, og jeg bestemmer,
> hvem han må parre!

Samt ham selv

I øvrigt måske en lidt sen udstationering.
Er trods alt 1 år.
Ville da ikke selv af med en 1 årig hund som jeg havde knyttet mig til, og
omvendt

--

Mvh.John

Fra : fam. Ager

Dato : 07-05-05 14:51

"jopa" <john@zora.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er trods alt 1 år.
> Ville da ikke selv af med en 1 årig hund som jeg havde knyttet mig til, og

-----------------------------------

Det er der mange opdrættere der gør, jeg har heller aldrig forstået hvordan
de kan sende en hund ud af huset på den måde. det virker lidt ligegyldigt i
mine øjne. men jeg er heller ikke opdrætter, og de ser det sikkert også med
andre øjne.

mvh. marie

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 07-05-05 15:46

fam. Ager <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> wrote:

> [...]
> mine øjne. men jeg er heller ikke opdrætter, og de ser det sikkert også med

i den alder er det lidt underligt, derimod er det meget brugt at
udstationere hvalpe fra 8 uger og fremefter ... især når man ikke har
plads til flere, men gerne vil bruge afkom i avlen ...

/thomas

--
A: Because it messes up the order in which people normally read text.
Q: Why is top-posting such a bad thing?

Fra : Benny Mortensen 9700

Dato : 10-05-05 13:39

Det er jo stadig Sonja's hund, og derfor suverænt hende, der bestemmer, hvem
hendes hund skal parres med, for ikke at forpurre hendes eget avlsarbejde,
eller få sit navn i stamtavler, som hun ikke ønsker at optræde i.

Jeg er nu helt sikker på, at Sonja helst ville have beholdt hendes hund
hjemme, hvilket jo bare ikke er muligt for hende, så længe hun bor, hvor hun
gør.

M.V.H.....Benny..

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 06-05-05 21:38

x Vuf x <sonpetnospam@nospampc.dk> writes:

> Hvorfor? Han er jo stadig min, og jeg bestemmer,
> hvem han må parre!

Du skriver jo i dit indlæg: "Andre parringer skal plejehjem ha' penge
for." Hvis man evt. selv vil benytte ham er afstamningen da ganske
relevant. Og du skriver intet i dit første indlæg om at det er dig der
bestemmer hvem han må parre.

Mvh Trine

--
Hyggelig lejlighed med plads til fire personer udlejes i Nordjylland.
Butik med udendørs-keramik, hundekurve, kattehuler, kurve, juleting mm.

Fra : Pwh

Dato : 06-05-05 22:25

> [...]
> for." Hvis man evt. selv vil benytte ham er afstamningen da ganske
> relevant. Og du skriver intet i dit første indlæg om at det er dig der

Vi har måske her en mulig forklaring på at udstationeringen ikke
er lykkedes endnu.

/Jens

Fra : Freedom

Dato : 06-05-05 23:24