har nogen haft hund der drak kølervæske ?
Fra : Punish the deed, not~

Dato : 01-05-05 16:19

er her nogen der har haft en hund der har prøvet at drikke kølervæske
og eventuelt overlevet det ? jeg er ikke intereseret i links om hvor
farligt det er, det er jeg klar over. Sidder egentlig bare og keder
mig lidt her imens jeg venter på at høre om min hund overlever det, og
ville bare høre om andre har prøvet det

Fra : Lady

Dato : 01-05-05 17:38

Har set det på tv og der overlevede hunden efter en udpumpning og en gang
kul.
Krydser fingre for din hund. Lad høre fra dig.

Mvh. T. Jakobsen

"Punish the deed, not the breed." <skriv@ikke_til_denne_mail.com> skrev i en
meddelelse news:j0s971trsdt0ogqhfminfnkdtsgufthqjm@4ax.com...

Fra : Ukendt

Dato : 01-05-05 19:18

> [...]
> farligt det er, det er jeg klar over. Sidder egentlig bare og keder
> mig lidt her imens jeg venter på at høre om min hund overlever det, og

Kan desværre ikke svare på dit spørgsmål, men håber da at din hund klare sig
igennem det...

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Tilmeld din hund på:
http://tjekmig.dk/hotornot/

Fra : Bjarne K

Dato : 02-05-05 11:38

"Punish the deed, not the breed." <skriv@ikke_til_denne_mail.com> wrote
in message news:j0s971trsdt0ogqhfminfnkdtsgufthqjm@4ax.com...
> [...]
> farligt det er, det er jeg klar over. Sidder egentlig bare og keder
> mig lidt her imens jeg venter på at høre om min hund overlever det, og

http://www.netdyredoktor.dk/Gift_hund/GPV_Hund/Hund_Koelervaeske/hund_koelervaeske.html

Jeg håber din hund får det godt igen.

Med venlig hilsen

Bjarne K.

Fra : Bjarne K

Dato : 02-05-05 14:03

"Bjarne K" <kanfaaes@hvis.ønskes> wrote in message
> "Punish the deed, not the breed." <skriv@ikke_til_denne_mail.com>
> [...]
Sorry, så ikke lige at du ikke ønske links.

MVH

Bjarne K.

Fra : BettinaP

Dato : 03-05-05 09:57

> [...]
> farligt det er, det er jeg klar over. Sidder egentlig bare og keder
> mig lidt her imens jeg venter på at høre om min hund overlever det, og

Hvordan går det med den lille, overlevede han kølervæsken?

BettinaP

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 03-05-05 14:13

On Tue, 3 May 2005 10:57:04 +0200, "BettinaP" <bep@bep.dk> wrote:

> [...]
>message news:j0s971trsdt0ogqhfminfnkdtsgufthqjm@4ax.com...
>
>Hvordan går det med den lille, overlevede han kølervæsken?

ja han er overlevet så har man oplevet det med, dyre lærepenge, men
så ved jeg at kølervæske smager godt for hunde, og samtidigt ekstremt
giftigt

Fra : Ami Prange

Dato : 04-05-05 10:30

> [...]
> ja han er overlevet så har man oplevet det med, dyre lærepenge, men
> så ved jeg at kølervæske smager godt for hunde, og samtidigt ekstremt

Hej Punish
sidder og glæder mig på dine vegne .. giv vovse et par ekstra kæl fra mig
tillykkehils fra Ami

Fra : BettinaP

Dato : 04-05-05 11:30

"Punish the deed, not the breed." <skriv@ikke_til_denne_mail.com> wrote in
message news:este71lhdvc5fcfidr0lfl6jbt24f01idq@4ax.com...

> ja han er overlevet så har man oplevet det med, dyre lærepenge, men
> så ved jeg at kølervæske smager godt for hunde, og samtidigt ekstremt
> giftigt

Nårh det var godt at høre. Gi ham et klap fra mig

BettinaP

Fra : Benny Mortensen 9700

Dato : 05-05-05 20:03

"Punish the deed, not the breed." <skriv@ikke_til_denne_mail.com> skrev i en
meddelelse news:este71lhdvc5fcfidr0lfl6jbt24f01idq@4ax.com...
> [...]
>
> ja han er overlevet så har man oplevet det med, dyre lærepenge, men
> så ved jeg at kølervæske smager godt for hunde, og samtidigt ekstremt

Så kan du godt give ham et los i R.... og sige, at det skal han ikke prøve
at gøre en gang til...

M.V.H.....Benny..

Fra : Ami Prange

Dato : 04-05-05 10:28

> [...]
> farligt det er, det er jeg klar over. Sidder egentlig bare og keder
> mig lidt her imens jeg venter på at høre om min hund overlever det, og

Dejligt at læse dit indlæg der viser at du sidder og skriver for at få tiden
til at gå mens vovse er til dyrlæge og altså ikke bruger gruppen for at
høre hvad andre har oplevet .. mens du tæller på fingre om du skal kontakte
dyrlæge ... .. .. håber det bedste for dig og vovse og der er jo sikkert
allerede nu en afklaring .. har ikke læst resten af tråden endnu ..
hejhils fra Ami