hvalå taget fra mor hvornår?
Fra : Melanie

Dato : 29-04-05 19:11

Hej ng

Hvornår er det at det er ok at en hvalp kommer ud til sin nye familie? Hvor
gammel skal den være? Er der også nogen der kan svare på hvordan det nu er
med killinger? Altså hvor gamle de skal være for at komme til ny familie?

Det er fordi jeg så et opslag med en 8 uger gammel hvalp der er klar til at
komme ud til ny familie, men jeg syntes 8 uger lød meget ungt.

Mvh Melanie

Fra : Soliema

Dato : 29-04-05 19:27

> [...]
>
> Det er fordi jeg så et opslag med en 8 uger gammel hvalp der er klar til
> at komme ud til ny familie, men jeg syntes 8 uger lød meget ungt.

loven siger vist 8 uger, for hundehvalpe, og jeg har selv fået mine
hovsa-hvalpe som 8 uger, men mange opdrætter holder dem, til de er 12 uger,
hvorfor kan jeg ikke forklare men det kan en anden her inde måske *S*

/Anne Mette

Fra : x Vuf x

Dato : 30-04-05 20:09

On Fri, 29 Apr 2005 20:27:24 +0200, "Soliema" wrote:

>loven siger vist 8 uger, for hundehvalpe, og jeg har selv fået mine
>hovsa-hvalpe som 8 uger, men mange opdrætter holder dem, til de er 12 uger,
>hvorfor kan jeg ikke forklare men det kan en anden her inde måske *S*

Hvalpe skal helst være 9 uger for ikke at sørge for længe.
Killinger skal være 12 uger.

--
Vh Sonja sonpet(snabelA)pc.dk http://www.sonpet.dk

Nye Papillonhvalpe haves. Kan ses på min HP
Nu kun 3 drenge tilbage!

Fra : fam. Ager

Dato : 29-04-05 19:20

"Melanie" <melanie@din_fake_ven.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det er fordi jeg så et opslag med en 8 uger gammel hvalp der er klar til
> at komme ud til ny familie, men jeg syntes 8 uger lød meget ungt.

8 uger for hvalpe og 12 uger for killinger
kort og godt!.

mvh. marie

mvh. marie

Fra : Melanie

Dato : 30-04-05 12:10

> "Melanie" <melanie@din_fake_ven.dk> skrev i en meddelelse

> 8 uger for hvalpe og 12 uger for killinger
> kort og godt!.
>
> mvh. marie

Hej Marie

Tak for svaret. Det var godt nok hurtigt med hvalpe. Syntes det lyder meget
tidligt, men bare I herinde siger godt for det, så er det vel ok.

Mvh Melanie

Fra : Kennel Klitgaard V. ~

Dato : 30-04-05 20:21

Hej
En hvalp er salgsklar, når den er 8 uger efter loven. MVH. Dinne