Til Allan ang. gigt
Fra : Lisa Rosenquist Chri~

Dato : 29-04-05 06:19

HEj Allan

Du skal give din hund et produkt der hedder Artroflex og fåes hos
dyrlægen i håndkøb. Det er et produkt der opbygger brusk og smører
ledene og jeg havde stor gavn af det til min forrige hund der begyndte
at falde sammen i bagkroppen som 10 årig og han blev fuldt mobil igen
og blev 14 år uden problemer i den retning. Fortsæt bare med det foder
du anvender nu, mange af foderfirmaerne bruger deres foder som
vidundermiddel til næsten ALLE lidelser, men i virkeligheden er det
fantastiske de tilsætter foderet så lille en mængde at der vil gå en
rum tid før du MÅSKE vil spore en lille bedring. Artroflexen er helt
fantastisk og tilsættes hundens foder fåes som piller, flydenden eller
pulver.
JEg er næsten sikker på at du vil få gode resultater, det er ikke
sikkert du vil se den nu men efterhånden som hunden bliver ældre vil
den ældres med ynde og have en god alderdom uden gigt problemer.
Rigtig god fornøjelse og jeg vil ønske Jer held og lykke

mvh Lisa

Fra : Allan F. Hermansen

Dato : 29-04-05 22:17

Hej Lisa

On 29 Apr 2005 05:19:13 GMT, Lisa Rosenquist Christensen
<lisa@ingenting.dk> wrote:

> [...]
>den ældres med ynde og have en god alderdom uden gigt problemer.
>Rigtig god fornøjelse og jeg vil ønske Jer held og lykke

Tusind tak for hjælpen. Jeg har i dag været hos dyrlægen for at snuse.
Og jeg fandt Artroflex. Jeg snakkede med dyrlægen om det, og han
anbefalede mig ENTEN et almindeligt foder suppleret med Artroflex
ELLER Royal Canin Mobility Support, som er et fuldfoder tilsat
nogenlunde de samme ting som i Artroflex. Så lige nu prøver jeg at
vurdere, hvad jeg skal gøre.

Det er ikke nemt, når det er ens "baby's" helbred der er på spil, og
når man har flere muligheder.

Mange hilsener

Allan og Dina