Hunde træning Århus
Fra : Mette Kyhl

Dato : 24-04-05 22:37

Min nabo har fået hund og vil gerne finde et godt sted at træne hund, vi har
selv tidligere gået til træning med vores egen, men kender ikke klubberne
aktuelt.

De bor bor på Frederiksbjerg i Århus og søger en klub til noget basal
træning (stor hvalp), hvilke klubber kan i anbefale -

NB: De er lidt afhængige af offentlig transport da de ikke har bil, så hvis
der er nogen i nærheden ville det være fint.

På forhånd tak!

Claus og Mette

Fra : almp

Dato : 25-04-05 16:46

Hej Mette og Claus

Jeg ved at Hundefarmen i Søften ved Hinnerup har hundetræning både for
hvalpe og voksne hunde. Det er almindelig familiehunde træning der ikke er
baseret på konkurrence osv. som er tilfældet hos flere klubber. Jeg har kun
hørt godt om dette.
Bus nr. 115 kører i hvert fald derud.

hilsen Annie

Fra : Claus

Dato : 28-04-05 17:15

Tak skal du have det vil jeg fortælle dem!
Findes der også den slags steder i Århus eller skal man uden for byen?

VH Claus

Fra : almp

Dato : 28-04-05 21:44

Hej igen
Jeg har ikke hørt om noget lignende tættere på Århus. Tror ikke at der er
noget.
Hende som jeg snakkede med som har gået til træning ved hundefarmen siger at
det er rigtig godt og at hun fik meget ud af det. Det er bløde og venlige
træningsmetoder og ikke "kæft, trit og retning" som hun sagde det var i bla.
DCH klubben som hun tidligere havde gået ved.

Deres hjemmeside er: www.hundefarmen.dk

hilsen Annie

Fra : Snavox

Dato : 29-04-05 13:30

Hej.

> De bor bor på Frederiksbjerg i Århus og søger en klub til noget basal
> træning (stor hvalp), hvilke klubber kan i anbefale -

Politihundeklubben træner på Mølleengen ved siden af Søren Frichsvej -
indtil videre, fordi kommunen vil sløjfe træningsområdet og lave
fodboldbaner.

Sjovt nok har vi ikke set nogen spille på de eksisterende baner hele
foråret, så måske er planen, at alle kampe i hele kredsen skal kunne
afvikles på præcis samme tid, så ingen har fordel af at kende resultatet
af andre kampe.....

Venlig hilsen

Poul

Fra : Mette Kyhl

Dato : 29-04-05 15:13

Ok er der også et link til politi hundeklubben?

Vh Claus og Mette

Fra : Bufas

Dato : 29-04-05 16:10

"Mette Kyhl" <mettekyhl@post.cybercity.dk> skrøv in

> Ok er der også et link til politi hundeklubben?

Hey !

Århus Politihundeforening har hjemmeside på http://www.århusph.dk

Mange hilsner

Bufas