Sommerhus og hund!
Fra : Ann Nielsen

Dato : 24-04-05 17:16

Hej.

Jeg sidder og kigger lidt på sommerhuse her til sommer, først i august. Men
kan ikke finde nogle der er hundevenlige og evt. indhegnet. Kender I nogen
eller et sted hvor man kan finde det? Det ville jo være ret lækkert!

Mvh.

Ann Nielsen

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 24-04-05 17:32

"Ann Nielsen" <annn@adslhome.dk> writes:

> [...]
> kan ikke finde nogle der er hundevenlige og evt. indhegnet. Kender I nogen
> eller et sted hvor man kan finde det? Det ville jo være ret lækkert!

http://www.cofman.com/sommerhuskatalog/nordjylland/hou/17300.html
http://www.cofman.com/sommerhuskatalog/sjaelland/smidstrup/17571.html
http://home20.inet.tele.dk/fem/
http://www.nordjyskesommerhuse.dk/katalog.asp?mode=info&id=106
http://www.dancenter.dk/index/danmark/sommerhus/sommerhus-nordostjylland/sommerhus-hou/hou-12574

Bare søg på Google med søgeordene hund, sommerhus indhegnet.

Mvh Trine

--
Hyggelig lejlighed med plads til fire personer udlejes i Nordjylland.
Mange attraktioner i nærheden, f.eks. Fårup Sommerland, Tivoli og Zoo.

Fra : Ann Nielsen

Dato : 24-04-05 17:38

> [...]
> Hyggelig lejlighed med plads til fire personer udlejes i Nordjylland.
> Mange attraktioner i nærheden, f.eks. Fårup Sommerland, Tivoli og Zoo.

Tusinde tak for hjælpen -

Ann