Det hjalp
Fra : Zirfelt

Dato : 22-04-05 13:44

Hej igen.
Jeg har før skrevet om min hund Tiggi, der pludselig fik en dårlig vane med
at slikke et sår større på det ene forben. Jeg prøvede alt lige fra 2
forskellige dyrlæger, en healer, en adfærds....(ja hvad hedder det?) og
endelig en der kan telepati med dyr. Men ak det blev til at hun fik krave på
i 2 mdr.
Nå men her for en mdr. siden startede hun på at slikke igen. Denne gang
prøvede vi akupunktur hos min dyrlæge. Allerede efter første gang var der en
tydelig bedring. Efter anden gang har hun slet ikke rørt såret.
Jeg håber der er andre i gruppen der kan bruge det til noget.

--
En glad hilsen fra

Irene

Fra : Pwh

Dato : 22-04-05 14:06

Zirfelt wrote:
> [...]
> gang prøvede vi akupunktur hos min dyrlæge. Allerede efter første
> gang var der en tydelig bedring. Efter anden gang har hun slet ikke

Det er da klart, hun har da fundet ud af at hun bliver gennemhullet
med nåle så snart hun slikker sit sår

/Jens (som undskylder for et useriøst indlæg)

Fra : fam. Ager

Dato : 22-04-05 17:15

Hej!

jeg tror at akkupunktur vinder mere og mere frem, har hørt om flere
eksempler på at det hjalp på forskellige problemer. også heste har glæde af
det.
dejligt at i er over problemet, og hatten af for at i har prøvet så meget
for at hjælpe hunden!

mvh. marie