Til Tina ang. agility
Fra : Lisa Rosenquist Chri~

Dato : 19-04-05 17:00

Hej Tina!

Jeg synes at du skal vente med at både træne og gå til stævne med din
hund. Når en tæve skal steriliseres er det jo ikke så forskelligt fra
og kvinder. Det er jo ikke kun det yderste lag hud der skal være helt,
har du tænkt på de underlæggende sting der skal holde tarme og
muskulaturen sammen. De skal have ro til at hele ellers kan de meget
let springe op. Hos mennesker skal der gå 8 uger inden de må bære
noget der er tungere end 2 kg.
Du kan også risikere at den uderliggende hud vil strække sig og derved
vil hendes ar blive meget bredt og grimt.
Tænk dig om en ekstra gang; Hvor vigtigt er det egentlig med den
træning og det stævne. Er det ikke bedre at din hund bliver
fuldstændig fit for fight inden de helt stor krumspring?

mvh Lisa

Fra : tina hedeman

Dato : 19-04-05 17:18

Hej med jer

Ja jeg bøjer mig så og lader hende se sin mand og fører dumme sig på banen
og blive til grin.
Så kan hun se hun selv er bedre end ham.
Det er første gang jeg skal stille op med ham på 8 år og han er lige startet
til agility.
Jeg vil bevise at man godt kan lære en hund nye tricks.
Tak for jeres kommentar. Det er rart med denne her gruppe.
Hilsen Tina