Opraab
Fra : Henrik

Dato : 17-04-05 04:34

Info til alle i området - der er en relativ ny hundeskov ved
Frederikshavn.

Se lidt info her:

http://www.killing.dk/hundeskov/

Hun er altså ret fredelig - gaber fordi det tager for lang tid. Hun
vil hellere lege.

Mvh
Henrik

Fra : Lady

Dato : 17-04-05 18:28

Hej Henrik.

Det har vi slet ikke opdaget, selvom vi bor i Frederikshavn.
Jeg er dog ikke sikker på, at vi tør bevæge os derud.
Cujo er ikke på nogen måde agressiv overfor andre hunde, medmindre de viser
tegn på agressivitet. Så forsvarer han sig sgu. Med ret må man sige, men jeg
bryder mig ikke om at tage chancer, for det er jo ikke sikkert, at modparten
kan kalde sin hund til sig igen, og jeg ønsker ikke slagsmål.
Skulle du dog være interesseret i at mødes et andet måske mindre traffikeret
sted, så skal du være velkommen til at skrive til mig privat
ladycatwoman@hotmail.fjern.com . Så kunne vi måske finde ud af noget. Cujo
er meget dameglad:)

Du kan se Cujo her. Han er lige blevet 4 år.
Her er han på damebesøg:)
http://www.123hjemmeside.dk/soerennordbysvej/1061364?i=1028335

Mvh. T. Jakobsen

Fra : Henrik

Dato : 17-04-05 20:56

On Sun, 17 Apr 2005 19:28:02 +0200, "Lady"
<ladycatwoman@fjernhotmail.com> wrote:

>Cujo er ikke på nogen måde agressiv overfor andre hunde, medmindre de viser
>tegn på agressivitet. Så forsvarer han sig sgu.
Det er vel meget normalt.

>Med ret må man sige, men jeg
>bryder mig ikke om at tage chancer, for det er jo ikke sikkert, at modparten
>kan kalde sin hund til sig igen, og jeg ønsker ikke slagsmål.
I kunne da prøve at kigge derud. Der er da lidt knurren nu og da, men
hvis ejerne går hurtigt i hver sin retning plejer der ikke at ske
mere.

> Cujo er meget dameglad:)
Hehe, jeg planlægger nu et kuld "ægte" hvalpe på hende:)

Mvh
Henrik