Udbringning af foder
Fra : dpl

Dato : 15-04-05 13:09

Hejsa
Vi har indtil nu fået hundenes foder bragt direkte til døren, 60 kg af
gangen, fra Olivers Petfood. Desværre gider vores skt. bernhard ikke
rigtigt spise det mere, så vi vil prøve at give ham noget andet. Men
findes der andre firmaer, der leverer lige til døren? Vi har ikke bil,
og det er lige i overkanten at hente de mængder hjem på cykel *smil*.

Det siger sig selv, det skal være et ordentligt foder, og et der egner
sig til store hunde, gerne i store bidder f.eks.

Hilsen Dorthe
http://www.vildkat.dk/

PS. Vi bor på Lolland

Fra : Jytte

Dato : 15-04-05 13:14

dpl wrote:
> [...]
>
> Det siger sig selv, det skal være et ordentligt foder, og et der egner
> sig til store hunde, gerne i store bidder f.eks.

Hej Dorthe.

Hundens og kattens storkøb i Helsingør tlf. 49210776

De har meget forskelligt foder og bringer gratis også til Lolland hvis du
køber for mindst 1000 kr. ellers koster det 25 kr at få lev. Du er jo
opdrætter, de giver også opdrætter-rabat.

Hilsen
Jytte

Fra : dpl

Dato : 15-04-05 13:24

Jytte wrote:

> [...]
> køber for mindst 1000 kr. ellers koster det 25 kr at få lev. Du er jo
> opdrætter, de giver også opdrætter-rabat.

Hej Jytte
Hvilket foder forhandler de?
Hilsen Dorthe
http://www.vildkat.dk/

Fra : Jytte

Dato : 15-04-05 13:47

> Hej Jytte
> Hvilket foder forhandler de?
> Hilsen Dorthe
> http://www.vildkat.dk/

De har flere forskellige slags bl.a. RC og Hill's og meget andet. Du kan
bede om at få en prisliste over deres varer tilsendt. De har også kattemad
og kattegrus og rå kallun.

Hilsen
Jytte

Fra : dpl

Dato : 15-04-05 15:17

Jytte wrote:

> [...]
> bede om at få en prisliste over deres varer tilsendt. De har også kattemad

Mange tak, jeg prøver at ringe til dem.

Hilsen Dorthe
http://www.sevastopol.dk/
( Killinger født i dag! )

Fra : x Vuf x

Dato : 16-04-05 19:50

On Fri, 15 Apr 2005 14:47:15 +0200, "Jytte" wrote:

>De har flere forskellige slags bl.a. RC og Hill's
>og meget andet. Du kan bede om at få en prisliste
>over deres varer tilsendt. De har også kattemad
>og kattegrus og rå kallun.

Så er det da billigere at købe direkte ved RC!
Det skal blot forudbetales, så bli'r det bragt
direkte til din dør!

--
Vh Sonja sonpet(snabelA)pc.dk http://www.sonpet.dk

Nye Papillonhvalpe haves. Kan ses på min HP
Nu kun 3 drenge tilbage!

Fra : Hanne Brøgger-Jensen

Dato : 15-04-05 15:10

Hej Dorthe

Hvor på Lolland bor du, nemmere beskrevet.
Jeg har talt med dem jeg køber foder hos, de kører ned med vare til Nørre
Alslev det er det længste de kørere ned til, i kunne evt. lave en lille
aftale hvis du kender nogen der bor der omkring så de kunne modtage det, det
er Møllegården i Rønnede, de har meget produkter at vælge i mellen, jeg
køber til mine høns, hunde og katte der, jeg syntes ikke at der er så dyrt,
man får en god information om det foder man køber og man kan sammemligne
med
de dyre produkter, jeg har lige købt en pose iams lam til katte den kostede
429.- den koster noget mere hos dyrehandlen, jeg har sparet ca. 50,-.
du kan evt sende en mail, så kan du få tlf. der til

Hilsen
Hanne Brøgger-Jensen, Vordingborg

Fra : dpl

Dato : 15-04-05 15:54

Hejsa
Vi bor på vestlolland, så der er over 50 km til Nørre Alslev.
Da vi ikke har bil, ville jeg nødig skulle transportere 60-80 kg foder
det sidste stykke selv *smil*.
Hilsen Dorthe
http://www.sevastopol.dk/
( Killinger født i dag! )

Fra : JJ

Dato : 15-04-05 18:24

http://www.henne-pet-food.dk/

leverer lige til døren

--
Hilsen

Jonna
jonna@lilanimas.dk

Fra : Ismanden

Dato : 19-04-05 08:46

Til jer der mener at Iams/Eukanuba er et foretagende der er værd at
støtte: http://iamskills.com/index.shtml

Fra : x Vuf x

Dato : 19-04-05 09:07

On 19 Apr 2005 00:45:50 -0700, mr_eissman@yahoo.com (Ismanden) wrote:

>Til jer der mener at Iams/Eukanuba er et foretagende
>der er værd at støtte: http://iamskills.com/index.shtml

Nej tak! Det er fyldt med Etoxyquinn ...ETQ ...E324
Eller var det E325...Det husker jeg ikke, men selv om
diskutionen er ophørt, har JEG altså ikke glemt det,
og firmaet har heller ikke fjernet stoffet!

Fra : Løkke Lindkvist Niel~

Dato : 21-04-05 09:43

hejsa
skyttens hunde foder,levere overalt i dk gratis også kun 1 sæk a
20 kg og foderet er ganske godt. kan ses på deres hjemmeside, som
har samme navn som deres foder
hilsen
Løkke

Fra : Ukendt

Dato : 21-04-05 09:49

"Løkke Lindkvist Nielsen (slet 1RSHF)" <adamogdavid@1RSHFmail.tele.dk>

> skyttens hunde foder,levere overalt i dk gratis også kun 1 sæk a
> 20 kg og foderet er ganske godt. kan ses på deres hjemmeside, som
> har samme navn som deres foder

De hedder godt nok com til sidst. Altså www.skyttens.com

Har snakket med manden i telefon en gang. Han er meget ubehøvlet, men
foderet er godt og man kan også få foder til katte.

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Tilmeld din hund på:
http://tjekmig.dk/hotornot/