måske: Ot
Fra : k&y

Dato : 11-04-05 19:02

Hej
Ville dette være det rette sted at søge et nyt hjem til vores hund.

Mvh
Kim

Fra : Kennel Klitgaard V. ~

Dato : 11-04-05 19:40

Hej
Hvilken race er der tale om? Hvor gammel er den? Mvh. Dinne - Kennel
Klitgaard

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 11-04-05 19:47

"k&y" <kimkri@gettwonet.dk> writes:

> Ville dette være det rette sted at søge et nyt hjem til vores hund.

Tjae, tjoe, men måske dk.marked.privat.dyr ville være mere korrekt.

Mvh Trine

--
Fra 1. april tilbyder vi overnatning i seperat lejlighed med plads til
4 mennesker. Tæt på Blokhus, Aalborg, Fårup Sommerland og mange andre

Fra : Ukendt

Dato : 11-04-05 19:55

"k&y" <kimkri@gettwonet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Ville dette være det rette sted at søge et nyt hjem til vores hund.

For min skyld ingen alarm, men ellers er den rette gruppe nok
dk.marked.privat.dyr.

Derudover kan du prøve på:

www.dyrenettet.dk

www.dog-inn.dk

www.dba.dk

www.guloggratis.dk

Det var lige dem jeg kunne komme i tanke om.

Hvordan går det med hunden efter strejfeturen ? Er han kommet ovenpå igen ?

En skam i ikke kan beholde ham hvor i bor, men jeg håber da, at i finder et
nyt godt hjem til ham.
Held og lykke med det...

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Tilmeld din hund på:
http://tjekmig.dk/hotornot/

Fra : k&y

Dato : 12-04-05 18:27

> [...]
> ?
>
> En skam i ikke kan beholde ham hvor i bor, men jeg håber da, at i finder

Tak for link's Buffy,og jo efter at have fjernet ca 40 flåter,og de sad alle
steder på ham,så er han ved at være sig selv igen,men det er ikke et salg
der er tale om,det eneste vi ønsker er at han skal få et godt hjem,hvor der
måske er nogen hjemme det meste af dagen,vi vil tale med dem som er
interesserede,og de kan komme på besøg og hilse på ham,men vi vil være så
sikre som det nu er muligt at han får det godt,han er en pudel/cocker
blanding ,sort,kastreret,og er en meget rolig hund,har et eller andet med
andre hunde når vi er der, men aldrig når han hos frisøren går rundt med
hendes hunde,så det kunne være noget med at passe på os vil jeg tro.

Mvh
Kim