Fra Kennel Klitgaard
Fra : Kennel Klitgaard V. ~

Dato : 04-04-05 17:28

Hej
Tak til de der har svaret på vores meddelelse og at tjekke vores hjemmeside!
Vi er nu bekendt med, at enkelte ikke kan modtage billederne ordentligt. Det
vil vi prøve at rette op på.
Mvh. Dinne

Fra : Peter Andersen

Dato : 12-04-05 20:07

"Kennel Klitgaard V. Dinne & Bent Elgaaard Pedersen" <dinneep@privat.dk>
wrote in message news:42516b1b$0$204$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> [...]
> hjemmeside!
> Vi er nu bekendt med, at enkelte ikke kan modtage billederne ordentligt.
Hej Dinne
Tror du skal smutte forbi usenet.dk og læse lidt. Det er eks. forbudt at
lave kommicel forretning i denne gruppe og så selv om det hedder go weekend
eller hvad du /I ellers gør for at bringe din signatur ud.
Har lavet et tjek på hvad du har lavet på nettet:
http://groups.google.dk/groups?q=kennel+klitgaard&hl=da
her finder jeg ikke rigtig andet end reklame i forkerte grupper.
Nu er det her eller ikke noget jeg går specielt op i men din jeres måde at
gøre det på virker mig lidt slesk og jeg vil derfor holde øje med dig og
sende en mail til abuse TDC hvis du ikke ændrer stil.

MVH

Peter

Fra : Benny Mortensen 9380

Dato : 13-04-05 08:29

"Peter Andersen" <nospam@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> gøre det på virker mig lidt slesk og jeg vil derfor holde øje med dig og
> sende en mail til abuse TDC hvis du ikke ændrer stil.

Jamen det er da godt, så har du også lidt at lave, og så må alle jo være
glade ..

M.V.H.....Benny..

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 13-04-05 16:23

>Jamen det er da godt, så har du også lidt at lave, og så må alle jo være
>glade ..
>
>M.V.H.....Benny..

puha godt jeg ikke er i Dines bukser med så alvorlig en trusel
hængende over hovedet puuhaaa tænker jeg bare , abuseTDC "punish
ryster ved tanken" de er jo lidt lige som rejseholdet eller FBI , puha
den reklame skulle hun vist ikke have sendt "fnis"

her er iøvrigt en reklame for supergodt hundelegetøj til hunde der
tygger hårdt please meld mig til abuse, jeg hader min
internetudbyder

reklame for supergodt hundelegetøj :

http://www.greatchinaintl.com/toys.php?a=1&mc=7&sc=23

Fra : Peter Andersen

Dato : 14-04-05 00:28

"Punish the deed, not the breed." <skriv@ikke_til_denne_mail.com> wrote in
message news:mmdq51p34eacm85mqlocifnn08ktv2rq2g@4ax.com...

> [...]
>
> her er iøvrigt en reklame for supergodt hundelegetøj til hunde der
> tygger hårdt please meld mig til abuse, jeg hader min

Hejsa
Nu føler jeg måske egentlig ikke at jeg behøver at besvare disse yderliger
indlæg, men jeg gør det alligevel. "Truslen" er er nu ikke så hårdt ment som
det var skrevet, men på mig virker det, som om man bevist prøver at lave
reklame i en fin indpakning et sted hvor den ikke høre hjemme. Jeg anser
egentlig ikke mig selv som nyhedgrupperenes politi, men jeg forbeholder mig
ret til at brokke mig hvis jeg synes folk laver spam reklame. Det er fair
nok I ikke deler mine holdning, men min fornemelse i denne sag er at det er
handlinger som laves bevist, derfor kommentere jeg dem. og så ønsker jeg
egntlig ikke verdens længest tråd om dette emne.
Jeg deler ikke særlig mange af dine (punish) indlæg, men jeg klage aldrig
over dem, men mindre at vi har diskuteret emner. For jeg anser dine indlæg
som en del af gruppe, det er reklammen ikke og derfor kommenter jeg det.

MVH

Peter

Fra : Benny Mortensen 9380

Dato : 14-04-05 10:07

"Peter Andersen" <nospam@nospam.dk> skrev i en meddelelse

Netop en af de ting, som vi er glade for herinde i denne gruppe, er at de
selvbestaltede netbetjente, som hærger andre grupper, endnu ikke har fundet
og ødelagt denne gruppe. Sådan tror jeg, og jeg tror jeg taler for langt
størsteparten herinde.... At vi foretrækker at bevare den. Er der nogen,
der skal have et drag over nakken, så er vi fuldt i stand til, selv at
aflevere det, også hvis der skal snakkes med store bogstaver. Så har du
ikke andet at snakke om, end skjulte reklamer.... Så led efter dem andre
steder.... Hvis du kun leder efter andres fejl.... Er det vel også en form
for misbrug.... Eller hvad er det du kalder det " ABUSE "

M.V.H.....Benny..