DCUs Repræsentantskabsmøde 2005.
Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 13-04-05 17:27

Ja så er det toårige møde overstået for DCUs HØJESTE myndighed,
Repræsentantskabet!
Man må jo indrømme at referanten har oppet sig en LILLE smule ! Ikke
hvad angår indhold af den første orientering af indholdet på mødet,
det er en gang intetsigende markværk efter min mening. Et regnskab
uden tal ! det er sku en hån mod medlemmerne. Næe at der SÅ hurtigt
kommer en orientering ud til medlemmerne.Jeg vil senere prøve i ca.
tal at vise hvad HOVEDOMRÅDERNE viser i ca. tal.

Jeg bliver nødtvungen nød til at rose formanden for to beslutninger.
Først at han lod opføre et nyt DCU-hus, det er det mest forstandige
han har besluttet, måske det ENESTE forstandige overhovedet! Hvis han
ønsker Kredsene nedlagt og han gennemfører det! så TO forstandige
beslutninger. Kredsene er RENE festudvalg som koster medlemmerne 1
MILL kroner om året for at underholde 10-15 medlemmer i hver kreds.
Hvis disse medlemmer vil have bingo og gøgl må de sgu selv stå for det
og SELV betale for det!Så kan medlemmerne få et medlemsblad HVER
måned!

Den korte orientering viste også, at DCU råder over en af Danmarks
største humorister, nemlig Hr. Erling Nystrup fra 6. Kreds ! Han
udtalte at hvis man nedlagde Kredsene var han bange for at det ville
medføre topstyring !!! DET er
sgu humor i verdensklasse ))

Økonomioversigten er INTETSIGENDE som sædvanlig ! For at give et LILLE
indtryk hvilke beløb vi snakker om har jeg regnet lidt på det.

Ca. 54.000 medlemmer svarer til i runde tal ca. 20.ooo.ooo,- kr

DCUs INDTÆGTER:

Medlemskontigent 2o.0 MILL KR.
Camp. plads. 36.8 MILL KR.
Annoncer 6.4 MILL KR.
Medl. service 16.8 MILL KR.
-------------
80.0 MILL KR.

HVAD FÅR MEDLEMMERNE SÅ FOR DE 80 mill kr. ?

DCUs UDGIFTER :

Personale 20.o MILL KR.
Pads./Bladud. 36.0 MILL KR.
Medlem service 16.8 MILL KR.
Afskrivning 4.8 MILL KR.
Renter 2.4 MILL KR.
-------------
80.0 MILL KR.

PRØV LIGE AT KIKKE NÆRMERE PÅ DE TAL! HVAD MON DE DÆKKER ?

Alle 80 tillidsrepræsentanter skal INDEN 30 dage have tilsendt et
referat af
repræsentantskabsmødet ! og en kopi af DCUs regnskaber, MERE
detaljeret end oversigten!

Jeg opfordrer ALLE medlemmer at kontakte deres lokale DCU tillidsmand
om 30 dage og forlange en kopi af referatet og regnskaberne ! det er
vel sådan det foregår i en demokratisk forening i dagens Danmark!
Der er vel ikke en levende sjæl der tror på at orienteringen på DCUs
hjemmeside er dækkende for hele mødet!

Hilsen
verner

Fra : Jørgen L.

Dato : 13-04-05 21:32

> Ca. 54.000 medlemmer svarer til i runde tal ca. 20.ooo.ooo,- kr

Jaja du skriver som du har forstand 54.000 medlemmer betaler ikke
20.000.000, som regel er der 2 om et medlemskab, dvs. de betalende medlmmer
nærmere er 27.000 altså halvdelen ca. 10.000.000

Hilsen Jørgen

Fra : Carsten Stage

Dato : 13-04-05 21:54

Jørgen L. wrote:

> ... 54.000 medlemmer betaler ikke
> 20.000.000, som regel er der 2 om et medlemskab, dvs. de betalende
> medlmmer nærmere er 27.000 altså halvdelen ca. 10.000.000

DCU plejer, afhængig af hvad formålet er, at operere med 2 forskellige
angivelser af antal medlemmer. Det plejer at være 50-60.000 medlemskaber og
160-170.000 medlemmer

--
Med venlig hilsen,

Carsten Stage

Fra : verner

Dato : 13-04-05 22:33

"Jørgen L." <Noemail@stopspamspam.dk> skrev i en meddelelse

> Jaja du skriver som du har forstand

Ja ja da Jørgen L, jeg gør mit bedste ? ))

DU skriver måske som konen har forstand ?

54.000 medlemmer betaler ikke
> 20.000.000,

Joe det gør de som et ca. tal, så kommer der 20 MILL KR. ind i
kontigentpenge ca.

50.000 familer a 375.- kr = 18 MILL 750.ooo kr = 18.75 MILL KR.
4000 enlige og pensionister = 4000x275 kr. = 1.1 MILL KR.

------------------
Altså sådan cirka
20 MILL KR. ))

som regel er der 2 om et medlemskab,

Ja men de betaler kun EET kontigent og der er ca. 54.000 kontigentbetalere !
Efter formandens svarer det til 153.000 medlemmer ialt, idet DCU regner
med en gennemsnitsværdi på et medlemsskab til at være 3 personer !
Og når DCU skal hente reklameindtægter ind og prale af medlemsskaren
siger de at DCU har 153.000 medlemmer ! DET kunne de have men de
har kun ca. 54.000 betalende medlemmer.

Se Jørgen L, så blev du så meget klogere, at DU nu kan udtale dig som DU
har forstand til ))

dvs. de betalende medlmmer
> nærmere er 27.000 altså halvdelen ca. 10.000.000

Helt forkert Jørgen.

> Hilsen Jørgen

Venlig hilsen
verner

Fra : Sten Bo

Dato : 14-04-05 08:30

> [...]
> 20.000.000, som regel er der 2 om et medlemskab, dvs. de betalende
> medlmmer nærmere er 27.000 altså halvdelen ca. 10.000.000

Hej Jørgen

Jeg forstår ikke rigtig det regnestykke - Hvor mange medlemmer der er i
familierne er vel kontingentmæssigt u interessant.? Man tæller vel i
regnskaberne med x gange kontingent! Altså en helt entydig størrelse som bør
være tilgængelig for dem der godkender regnskabet!

Jeg forstår godt, at man har overvejelser omkring sammensætningen bag hvert
Kontingent, idet det har betydning for markedsføringen, men hvordan ved man
hvor mange, hvad der er tilknyttet hver vogn eller medlemskab. Og hvordan
med gæster børnebørn osv, er de automatisk med i tælleren når de nyder godt
af fordelene.?

Eller skal medlemmer opdatere nogle oplysninger med jævne mellemrum eller
ved forandringer, - eller foretages der stikprøver ?

Eller - Er det sådan at DCU fører statistik over aktiviteterne via
campingpasset, så at man ved hvor mange og hvordan. Man kunne jo i og for
sig sagtens via kasserne se hvor og hvor mange og hvormange gange man har
været - hos DCU i alt fald og derefter regner sig frem til et eller andet?

Jeg er ikke medlem og det komme i al hygsom hed ikke mig ved, men du kommer
med nogle tal Så

Hilsen Sten

--
Er det et nyt kunstværk?
-Ja - før hang det omvendt.

Fra : phk

Dato : 14-04-05 10:22

> [...]
> hvordan med gæster børnebørn osv, er de automatisk med i tælleren når de

Hvordan ved vi - medlemmerne - hvad pengene går til? Hvilke økonomiske
fordele har de lønnede medarbejdere? Hvor mange penge bliver der udbetalt
som kilometerpenge - og hvorfor? Hvor ender de mange kontingentpenge i den
sidste ende? Er det et stort tagselvbord?

Det er ikke noget problem at drive en klub med 50.000 medlemmer og betale
lidt til et klubblad. Jeg kender bilklubber med 1.000 medlemmer som leverer
fuldt ud lige så godt materiale - og det løber stadig rundt.

--
Per, Esbjerg

Fra : Sparvath [8210]

Dato : 14-04-05 20:26

"Jørgen L." <Noemail@stopspamspam.dk> skrev i en meddelelse

[klip]
Jeg har Verner (Bo & Børgesen) i mit kill-filter; men får selvfølgelig de
øvrige indlæg, og efter et par års tæppebombardementer har jeg besluttet
mig:

Jeg melder mig #¤%"¤# IND i DCU.
Om ikke andet så af nysgerrighed !

ivan, århus

Fra : LS

Dato : 14-04-05 21:07

"Sparvath [8210]" <ivan.sparvath@DAMNSPAMstofanet.dk> skrev i en meddelelse
> "Jørgen L." <Noemail@stopspamspam.dk> skrev i en meddelelse
>

> Jeg melder mig #¤%"¤# IND i DCU.
> Om ikke andet så af nysgerrighed !

Hæ!

Og det er jo så der problemerne starter.

Hvis man bare melder sig ind så får man et campingpas eller 2, man får lidt
rabat hist og pist (både god og dårlig), man får et blad, man får gode
overnatningspriser på udvalgte pladser og så er alt jo ganske godt både for
en selv og sikkert også for forretningen DCU. Og dem der vil drive
foreningsliv kan gøre det som de har lyst uden det berører hverken min
økonomi eller mit øvrige campingliv.

Så kan man så vælge at man vil vide noget mere og gøre sin indflydelse
gældende men det betyder så til gengæld at man møder op til
generalforsamlinger og ytrer sig på demokratiets vilkår, hvor ens stemme
tæller på lige fod med de andre fremmødte men hvor man så til gengæld har
mulighed for sammen med andre med samme holdning at samle demokratisk
flertal for forslag og beslutninger, man kan vælge eller vælte
bestyrelsesmedlemmer og man har mulighed for at samle flertal for forslag
der skal videre.
Men det er jo lidt besværligt. Så er det lidt nemmere at beklage sig i
diverse debatgrupper.

Sidst hvis man vil vide meget og og have direkte indflydelse så må man tage
lidt på træf, samle et flertal på ca 40 - 50 personer der vil stemme en ind,
måske vælge en til en ledende post så man kommer med til
repræsentantskabsmøde hvor man igen på lige demokratiske vilkår med de andre
valgte har mulighed for at præge beslutningerne.
Men nu begynder det for alvor at blive besværligt for nu skal man også være
lidt diplomatisk, kunne tale overbevisende og iøvrigt være i stand til at
samle flertal hos andre repræsentanter der måske har helt andre meninger.
Nej så er det lidt nemmere at beklage sig i diverse debatgrupper men nu er
det til gængæld meget sjovere bare at sidde på sidelinien og råbe og skrige.

Jeg er såmend også medlem af DCU for medlemskabet betaler min færgebillet på
skiferien. Det andet rager mig en høstblomst så de kan slås som de vil mens
jeg sidder på campingpladsen og hygger mig.
Det kan være vi ses Ivan

Fra : Sten Bo

Dato : 15-04-05 09:04

"LS" <ar_gonospam.ls@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> "Sparvath [8210]" <ivan.sparvath@DAMNSPAMstofanet.dk> skrev i en
> meddelelse news:425ec3cc$0$5104$ba624c82@nntp06.dk.telia.net...

> Hæ!
>
> Og det er jo så der problemerne starter.

Meget godt indlæg, men.....
Hvorfor kalder du det problemer?

Det er vel opgaver

Der er mennesker der trives som ål i mudder i den proces. Og er der
mennesker der samtidig er naturlige ledere, fornuftige som u-fornuftige, der
næsten ikke kan slippe for at få de tunge byrder lagt på sig - vi kender
alle, at man overdådigt klapper inden kandidaten overhovedet får vendt
skråen - Hurra, vi fik et fornuftigt menneske til at hoppe på den -
hvorefter folk fordufter hurtigst muligt når arbejdet skal gøres.

Mennesker kan ikke ta sig af alt muligt - og vi forlader os gerne på at
andre, der selvfølgelig ligner os selv - med de samme behov, kan få
stumperne til at hænge sammen. Heldigvis, for ellers kunne verden ikke hænge
sammen. ( tja. det går da galt en gang i mellem, men metoden er indbygget i
generne).

Samtidig er der kun en holdeplads når der bøvl, idet alle med hovedet under
armen kun venter på løsningen på alt muligt, og når der bliver optræk til
tvivl ude i marken, aldrig har hørt om sagen i bestyrelsen, eller kan huske
at man selv var ivrig fortaler, eller i det mindste ikke kunne finde fejl
ved det bestyrelsen gav sig i kast med. Hurra for gode protokoller. De gør
det lidt mere seriøst.

Ikke at det er synd - sådan er det bare - de gode ledere skaber ro og tillid
omkring sig, sådan at alt fnidderet forsvinder. Man skal bare huske at det
kræver fuldt så meget kvalitet, måske mere - at være nr.2, 3 eller hvor man
nu er placeret, idet man skal supplere hinanden og stå som en helhed
udadtil.

Utopia - nej overhovedet ikke. Vi har mindst 10.000 gode foreninger her i
landet og nyder utrolig gavn af dem.

Samtidig skal man være glad for kritikere og originalerne - idet en
bestyrelse meget nemt kommer til at køre kritikløst derudaf i overbevisning
om egen herlighed.
Ved lidt råben fra fløjene tvinges man til at tænke over tingene og ha
argumenterne i orden.
Ojginalerne er gode at ha, idet de gir lofthøjde - og så at sige bevirker,
at man ikke lægger mærke til de skævere vi andre laver. Er der noget der er
"værre" blir man hurtig glemt.

Fra : Sten Bo

Dato : 15-04-05 12:46

> [...]
> øvrige indlæg, og efter et par års tæppebombardementer har jeg besluttet

Hej GR
Jeg slår lige et slag for foreningerne.
Inspiration og efterfølgelse. Hvem siger det er svært
De er dog tilsyneladende i en down periode og trænger til nyt blod - Jeg
ved ikke hvad de laver efter solnedgang - der må være myg nok på de
kanter.....
Men ku det være jer?

http://www.campa-it.se/grillvagnarna/index.htm

Hilsen

Fra : N/A

Dato : 14-04-05 08:49

Fra : verner

Dato : 14-04-05 08:49

"michael nielsen" <m0411@mail.dk> skrev i en meddelelse

Hej Michael.

> Jeg kan på det kraftigste opfordrer Verner til at melde sig ud af DCU, for
> det er jo frivilligt om man vil være medlem,

Helt enig, derfor HAR jeg også meldt mig ud, jeg vil ikke væretil grin
for mine egne penge, som du er.

> men med din indstilling til tingene så bliver det sikkert svært at finde
> en forening som du vil finde dig tilfreds med.

Jeg mener, at der bør være EEN stor forening for campister. Hvor
campister samles og deres interesser varetages ! Enighed gør stærk.
Det mener jeg bør være DCU. Den dag DCU igen er en demokratisk
forbrugerforening melder jeg mig straks ind igen.

> DCU er en forretning og om man vil handle med denne forretning er vel og
> mærke frivilligt.

Her tager du helt fejl, du har simpelthen ikke forstået hvad DCU er! DCU
er IKKE en forretning, DCU er en FORENING af campister, med opgave at
varetage medlemmernes interesser, ALLE medlemmers interesser og ikke
10-15 stykker ude i hver Kreds! OG IKKE BRANCHENS interesser,
Den må du lære udenad Michael.

> Man har på alle DCU's pladser arbejdsweekender, og jeg har ikke erfaring
> med at de 15 kredsmedlemmer som du omtaler ''rutter'' med pengene til
> fester osv.,

Der bruges om året 1 MILL KR til at underholde de 10-15 medlemmer i
hver af de 7 Kredse, til bingo besøg på mejerier m.v. Hvis de 10-15 med-
lemmer ude i Kredsene vil underholdes må de sgu selv betale for det.
Så kan resten af de 54.ooo medlemmer få et medlemsblad HVER måned!

men jeg har personlig erfaring med at man medbringer sin egen madkurv
> og drikkevarer til en gang fællesspisning om aftenen, og det er så
> sandelig for egen regning,

Det lyder sandelig fornuftigt ved dette ENE arangement.

>hvilke jo også er rimelig nok, da det jo stadigvæk er frivillig om man vil
>give en hånd med på disse pladser.

Ja da, men det har bare ikke noget med det at gøre jeg skriver om.

> Jeg må nok indrømme at være Campist idag i et moderne samfund det
> indebærer ikke at man sidder bag gardinerne i campingvognen og kommer med
> usaglig kritik, det kan faktisk vise sig at blive en farlig affære.

Hvem andre end dig påstår dog det Michael ? Digter du bare? Eller er DU
måske usaglig nu?

> Hvis du mener at de 15 kredsmedlemmer som jo kommer rundt på alle DCU's
> pladser ved arbejdsweekenderne,

Det var nyt for mig! Tager 15 faste DCU-medlemmer rundt på ALLE DCUs
campingpladser og udfører gratis fagligt arbejde for de 15 campingchefer?
Tager de rundt og tager arbejdet fra de lokale?

>kun kommer for at ''nasse go'e fester'', så
> tager du grusomt fejl, de drager fra den ene arbejdsplads til den anden,

Hvor har du dog det fra Michael, digter du igen? Eller er det noget du
ved noget om?

> weekend efter weekend, og der er mange fagfolk imellem, såsom
> skovarbejdere,

Det er jo ulovligt Michael !

> elektrikere, vvs-folk, gartnere, osv., så det er da et stort plus at disse
> mennesker ''gider'' og køre rundt på pladserne

Er du helt klar over hvad du skriver Michael ?

> Jeg vil stadigvæk opfordre dig til at melde dig ud af DCU,

Er gjort, kunne ikke drømme om at støtte de pampermetoder
der er i Unionen i dag.

>for den form for campist du jo er, kan jeg ikke se er meget værd i denne
>ganske udmærkede camping union.

Hvor har du dog ret Michael ))

> Hilsen
> DCU CAMPIST, ÅBYSKOV, det synes jeg er synd for dig Michael.
> Michael Lindharth Nielsen

Michael prøv at forholde dig til det jeg skriver ! altså INDHOLDET
i mine indlæg og ikke alt muligt andet du gætter på!

Hilsen
verner

Fra : N/A

Dato : 14-04-05 19:59

Fra : K. H. Hansen

Dato : 14-04-05 19:59

Det blev nævnt i et indlæg, at DCU var en forretning, det er vel relevant
og, hvad skal en forretning med medlemmer, når der drives en forretning, kan
den ikke være en forening og omvendt.

Dette var et spørgsmål, hverken mere eller mindre.

Fra : K. H. Hansen

Dato : 14-04-05 09:11

Når DCU er en forretning, hvorfor skal der så betales medlemskontigent?
Så burde medlemmerne vel være garanter eller aktionærer.

DCU er vel en union, hvor medlemmer betaler et kontigent, og dermed skal DCU
vel overholde foreningsloven i DK.

Fra : Jørgen Hvolgaard

Dato : 14-04-05 09:35

Kunne vi? ja undskyld (bandeordet) forfanden ikke snart blive fri for, at
debatere DCU herinde?? og så beskæftige os med noget nyttigt istedet nemlig
vores fælles interesse i stedet for ævl og kævl, jeg er selv medlem af DCU
og er godt tilfreds og hvis iI ikke er det så meld jer da ud for pokker, men
stop nu dette show, Verner har vundet og fred være med det

Jørgen

Fra : phk

Dato : 14-04-05 10:26

"Jørgen Hvolgaard" <jah@vindeby.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> af DCU og er godt tilfreds og hvis iI ikke er det så meld jer da ud for
> pokker, men stop nu dette show, Verner har vundet og fred være med det

Det er fuldt efter fundatsen at diskutere det her. Hvis du ikke gider
diskutere det (det gør du åbenbart ikke fordi du skriver ikke noget om det),
så lad være med at læse det. Spring det over lige som du springer alle de
andre indlæg over du ikke gider læse om.

--
Per, Esbjerg

Fra : Jørgen Hvolgaard

Dato : 14-04-05 11:14

Så døb da idet mindste gruppen om til "DCU hade gruppe" den er jo allerede
ødelagt iforvejen
Jørgen (som synes det er synd at den skal ødelægges med en tåbelig debat)

Fra : Carsten Stage

Dato : 14-04-05 16:06

Jørgen Hvolgaard wrote:

> Så døb da idet mindste gruppen om til "DCU hade gruppe" den er jo
> allerede ødelagt iforvejen

Nej da - her er, og skal være, plads til både tilhængere og modstandere, til
medlemmer og til de der ikke er medlemmer.

Selvfølgelig skal man kunne debattere landets største campingrelaterede
forening i en debatgruppe for campingrelaterede emner. Men det skal ske i en
almindelig god tone, hvilket falder nogle meget svært. Men tillæg de
uønskede indlæg den fortjente opmærksomhed, og deltag gerne i alle de andre
debatter.

> Jørgen (som synes det er synd at den skal ødelægges med en tåbelig
> debat)

Det er muligt, at du ikke bryder dig om en enkelt debattråd - men spring
bare den over, og deltag i det du har lyst til at debattere. Jeg skal nok
lade være med at kalde det tåbeligt, hvis det skulle vise sig at være en
tråd, jeg ikke bryder mig om.

Med venlig hilsen,

Carsten Stage
--
- der ønsker sig, at brugere af nyhedsgrupper sætter sig ind i, hvad der
står på http://usenet.dk

Fra : Sten Bo

Dato : 14-04-05 11:21

> [...]
> af DCU og er godt tilfreds og hvis iI ikke er det så meld jer da ud for
> pokker, men stop nu dette show, Verner har vundet og fred være med det

Hej Jørgen H

Suk

Hvorfor kan du ikke li at folk debattører om DCU? Det er helt inden for
rammerne, bare det foregår efter almindelig skik og brug!

Du kan da bare sætte filter på - jeg ser ikke, pga. af dårlige erfaringer "
Verners" men alle dem der kommer med fornuftigt og desværre også mindre
fornuftige svar.

Hvis man læser tilbage via google, ser man, at der af hovedparten i alle
Verners tråde svares frem og tilbage meget tumpet og ubehøvlet sådan at det
bliver en pestilens at læse gr. Man kan nemt få det indtryk at der netop
ønskes skænderier og dårlig stemning, idet folk umuligt kan være så negative
og provokerende altid, - med mindre det er meningen.

Et indlæg fra Verner gir 10 - 20 svar der så får 20 kedelige svar retur - og
dit er præcis egnet til at starte Verner - for du er vel ikke ven Verner i
ny forklædning vel? eller eventuelt tilhænger fra anden side der også prøver
at ødelægge klimaet.

Lad dog være at svare hvis emnet er en belastning.

> stop nu dette show, Verner har vundet og fred være med det.

Verner har ikke vundet noget som helst. med mindre man siger 1 skridt frem
og 10 tilbage.

Jeg tar dermed IKKE stilling til emnet omkring det udefinerbare demokrati i
en ´forening han efter eget udsagn ikke er medlem af - men mener at du
præcis også med til at forpeste debatten. Svar, eller spørg dog på noget
konkret der fremkommer i tråden.

Jørgen L må formodes at kunne ha nogle af svarene, men han behøver
absolut ikke at lægge frem her, men svarer selvfølgelig i sin forening,
efter de regler der gælder der.

Bare min mening efter lang kedelig erfaring.

Hilsen

Fra : Jørgen Hvolgaard

Dato : 14-04-05 11:30

Nej jeg er ikke Verner i ny forklædning, bare så træt af alt det ævl og kævl
men undskyld jeg har blandet mig

Jørgen

Fra : Sten Bo

Dato : 14-04-05 12:25

> Nej jeg er ikke Verner i ny forklædning, bare så træt af alt det ævl og
> kævl men undskyld jeg har blandet mig
>
> Jørgen

Godt ord igen - Nej nej - jeg forstår 100% Og - Man kan ikke sige, at
nogen "blander sig" Det er netop det ædle formål med en debatgr.
Alle kan komme med noget - og fejlen er, at nu, siden en tøvende start, er
der alt for få der holder ud. Der burde være mindst 50 indlæg om dagen.

Beklager at jeg virker paranoid. Jeg er ikke medlem af den forening og lige
så træt af "verner", der har ødelagt gr.s værdi for mange. Jeg er ikke træt
af debat, men lige den type er for meget - idet ikke mindst alle svarene er
trælse. Jeg er selv røget på den og det har de fleste, så man er da i godt
selskab. )

Carsten Stage, formular af nuværende fundats, der efterfølgende blev
debatteret grundigt og "godkendt" her i gr. - enkelt protester, foreslog
for nylig , at man for hans skyld gerne kunne ændre fundatsen igen - bare
for at kunne få tingene til at køre.

Jeg syntes at det er meget ærgerligt, men erkender, at jeg efterhånden ser
spøgelser alle vegne - og ønsker dybt at det var anderledes.

Alligevel - dette er de eneste helt frie medie og jeg kan ikke se andet,
end at vi i al selvrespekt og med humør holder på . Det skal og må ikke
lykkes at ødelægge noget godt. Årsagerne forsvinder vel på et tidspunkt af
naturlige årsager.

Hilsen

De gamle sagde: "Se fremad, aldrig tilbage!"
- Men der er en paragraf for cyklister i
politivedtægten. -

Fra : Flemming Udbjørg

Dato : 14-04-05 14:59

> [...]
til
> tingene så bliver det sikkert svært at finde en forening som du vil

Verner er slet ikke medlem af DCU ! - det er hans egen oplysning, gentaget
flere gange.

Det åbner selvfølgelig for nye spørgsmål om, hvorfor i alverden han så
gider
at bruge alt sit gode krudt på en forening, som han intet har med at gøre.
Men det tror jeg aldrig vi rigtigt bliver kloge på.

/Flemming U