Svar til Carsten Stage.
Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 16-03-05 12:07

Du spørger mig hvordan jeg konkluderer det ! Det skal jeg sige dig.
Her er ref. til et svar som DU gav på MIT indlæg.

Søg på Troll > Indlæg "Lad os nu kvælde den troll...." > Carsten
Stages indlæg af 21 januar 2004.

Her har du dit svar.

Hilsen
verner

Fra : Carsten Stage

Dato : 16-03-05 17:40

ven_hj@yahoo.dk wrote:

> (cut-a-lot of crap) ...

Verner, inklusive alle dine aliaser... Hold dine netiketteindlæg i den rette
gruppe! De har absolut ingen relevans her!

FUT: news:dk.admin.netikette - som bedes respekteret.

Carsten Stage
--
- der ønsker sig, at brugere af nyhedsgrupper sætter sig ind i, hvad der
står på http://usenet.dk

Fra : Steen ?bel?e

Dato : 17-03-05 19:04

> Verner, inklusive alle dine aliaser... Hold dine netiketteindlæg i den rette
> gruppe! De har absolut ingen relevans her!
>
> FUT: news:dk.admin.netikette - som bedes respekteret.
>

> Carsten Stage

Helt ærligt Carsten
Hvorfor lader du ikke bare være med at svare ham. Alle andre har
efterhånden lært det. Hvis han starter noget lort så lad det dø ud
igen. Nu er han jo igen nød til at svare dig, hvorefter du igen
skriver at han ikke må skrive, og sådan kan I to blive ved i en
uendelighed.

mvh
Steen

Fra : HK

Dato : 17-03-05 19:48

> [...]
> igen. Nu er han jo igen nød til at svare dig, hvorefter du igen
> skriver at han ikke må skrive, og sådan kan I to blive ved i en

Ja og hvis carsten ville prøve og lade folk være i fred, men han skal sku
blande sig i alt

HK

Fra : Carsten Stage

Dato : 17-03-05 22:49

Steen wrote:

> [...]

Det er for så vidt rigtigt - men Steen, jeg havde sat FUT til netiketten,
som betyder, at svar på mit indlæg automatisk ville havne i netikettegruppen
og ikke her, hvis du ikke bevidst havde ændret det. Det er almindeligvis
måden, hvorpå man flytter en debat til den gruppe, hvor den rettelig hører
til. Æv...

HK wrote:

> Ja og hvis carsten ville prøve og lade folk være i fred, men han skal
> sku blande sig i alt

Hvis folk opfattede det i den ånd, det bliver skrevet, så ville de indse, at
det blot er et forsøg på at få gruppen til at fungere bedst muligt, baseret
på brugernes egne erfaringer fra debat i blandt andet netikettegruppen. Det
kan du læse meget mere om, hvis du følger linket i min signatur nederst.

FUT igen til news:dk.admin.netikette - hvor netikettedebat hører til! Det
betyder, at svar på dette indlæg automatisk havner i den gruppe hvor det
hører til og ikke her i campinggruppen.

med venlig hilsen,

Carsten Stage
--
- der ønsker sig, at brugere af nyhedsgrupper sætter sig ind i, hvad der
står på http://usenet.dk - her forklares det bl.a. hvad FUT betyder.