Hvordan bruges denne gruppe.
Fra : Carsten Stage

Dato : 14-03-05 23:58

Suk...

Kære venner - denne campinggruppe er specifikt beregnet til en bestemt slags
indlæg - og det er ikke den støj, som flere har genereret på det sidste.
Hvilke kan ses i gruppens fundats, som er grundlaget hvorpå gruppen er
oprettet - og som findes her:

http://usenet.dk/grupper.pl?get=dk.fritid.camping

Mere om de overordnede retningslinier for dk-hierarkiet, altså de danske
nyhedsgrupper generelt og dermed også for denne gruppe, om hvordan de bruges
finder man her:

http://usenet.dk/grupper.pl?get=dk

Hvis gruppen skal fungere godt, og efter hensigten der ligger bag
oprettelsen, så respekter venligst de enkle anvisninger der findes på de
nævnte sider.

Hvis man ønsker at få det bedste ud af gruppen, og nyhedsgrupperne i det
hele taget, så læs lidt om det på http://usenet.dk og undersider.

Det er anvisninger som brugere af usenet/nyhedsgrupper har debatteret og som
der er opnået enighed om (måske lidt forenklet, men absolut dækkende).

Der er sat FUT til news:dk.admin.netikette, som er det eneste sted
netikettedebatten hører hjemme, hvorfor FUT bedes respekteret.

FUT betyder at svar på dette automatisk havner i nævnte gruppe, med mindre
at man aktivt forhindrer det.

Carsten Stage
--
- der ønsker sig, at brugere af nyhedsgrupper sætter sig ind i, hvad der
står på http://usenet.dk - til glæde for alle brugerne.

Fra : Jan Bøgh

Dato : 15-03-05 10:12

Carsten Stage wrote:

> Det er anvisninger som brugere af usenet/nyhedsgrupper har debatteret
> og som der er opnået enighed om (måske lidt forenklet, men absolut
> dækkende).

Du begår den fejl, at du tror det handler om oplysning af uvidende.
90% af larmen opstår, fordi nogen /vil/ larme.

> Der er sat FUT til news:dk.admin.netikette, som er det eneste sted
> netikettedebatten hører hjemme, hvorfor FUT bedes respekteret.

Så skulle du nok ikke have startet tråden her

vh
Jan

--
Rejsedagbog fra tur i SW-USA kan ses på
http://jan.boegh.net/Rejser.htm.

Fra : Ukendt

Dato : 15-03-05 11:30

On Tue, 15 Mar 2005 10:11:58 +0100, "Jan Bøgh" <spamhater@nowhere>
skrev:

>Du begår den fejl, at du tror det handler om oplysning af uvidende.
>90% af larmen opstår, fordi nogen /vil/ larme.

hørt.

--
Vh Per

icq 8212837

Fra : phk

Dato : 15-03-05 13:22

> Carsten Stage wrote:

> Du begår den fejl, at du tror det handler om oplysning af uvidende.
> 90% af larmen opstår, fordi nogen /vil/ larme.

Vi kender godt typen. F.eks. ved at lave deres underskrifter for lange ;)

--
Per, Esbjerg

Fra : Jan Bøgh

Dato : 15-03-05 16:25

phk wrote:
> "Jan Bøgh" <spamhater@nowhere> skrev i en meddelelse

> Vi kender godt typen. F.eks. ved at lave deres underskrifter for
> lange ;)

Flueknepperi!

vh
Jan

Fra : phk

Dato : 15-03-05 16:43

> Flueknepperi!

Nej - fordi så bliver den 6 linjer, 7 linjer, så er der flere der vil have,
så har alle lige pludselig side op og side ned om hvad de nu brænder for.

Regler er til for at holdes. Vil man ikke det af en eller anden grund bør
man forsøge at ændre dem. Gider man ikke det er det ikke vigtigt nok!

--
Per, Esbjerg

Fra : verner

Dato : 15-03-05 17:09

Ja kære Lisbeth så har du samlet 4 af de 5 i EEN tråd.

Venlig hilsen
verner

Fra : Carsten Stage

Dato : 15-03-05 17:10

phk & Jan wrote:

> Nej - fordi så bliver den 6 linjer, 7 linjer, så er der flere der vil
> have, så har alle lige pludselig side op og side ned om hvad de nu
> brænder for.

I har begge ret...

> Regler er til for at holdes. Vil man ikke det af en eller anden grund
> bør man forsøge at ændre dem. Gider man ikke det er det ikke vigtigt
> nok!

Principielt enig - men som Jan skriver det, så er der personer der bare
/vil/ larme. Dem når vi kun via berettigede klager til deres IP - og nu har
de ikke mulighed for at undskylde sig med uvidenhed...

Nu mangler vi bare, at Bo Børgesen og alle hans aliaser fortsæter lidt
endnu, så hans IP med rette kan stoppe ham.

igen - FUT: news:dk.admin.netikette

Med venlig hilsen,

Carsten Stage

Fra : Carsten Stage

Dato : 15-03-05 17:14

Jan Bøgh wrote:

> Du begår den fejl, at du tror det handler om oplysning af uvidende.
> 90% af larmen opstår, fordi nogen /vil/ larme.

Det kan du have ret i - men nu har de ingen undskyldning for at larme.

> Så skulle du nok ikke have startet tråden her

Jo da - med fut til rette gruppe er det OK, i al den stund, at det var et
fuldt berettiget indlæg.

- så er der kun tilbage at ønske, at bare de erfarne brugere ville
respektere futten...

FUT: news:dk.admin.netikette

Med venlig hilsen,

Carsten Stage

Fra : Søren

Dato : 15-03-05 17:26

Når der er så meget støj i denne gruppe, hvordan er der så når i
kommer ud på campingpladserne, det må da være et rendt helvede.

Søren

Fra : Steen Jakobsen

Dato : 15-03-05 17:46

"Søren" <soren.hansen@jubii.dk> skrev i en meddelelse
> Når der er så meget støj i denne gruppe, hvordan er der så når i
> kommer ud på campingpladserne, det må da være et rendt helvede.
>
> Søren

Heldigvis er jeg endnu ikke rendt ind i Carsten Stage eller hans vice
sheriffer.
Det kunne da bestemt også være det samme.

Steen.

Fra : HK

Dato : 15-03-05 18:03

> Heldigvis er jeg endnu ikke rendt ind i Carsten Stage eller hans vice
> sheriffer.
> Det kunne da bestemt også være det samme.
>
> Steen.

Ja bare de dog ville holde deres kæft

HK