Vægt
Fra : Allan Hansen

Dato : 12-03-05 09:42

Hej NG.

Jeg søger en vægt (måtte) til at måle aksel trykket...... er der nogle af
jer der ved hade en sådan koster?

Allan Hansen

Fra : Carsten Stage

Dato : 12-03-05 09:55

Allan Hansen wrote:

> Jeg søger en vægt (måtte) til at måle aksel trykket...... er der
> nogle af jer der ved hade en sådan koster?

Det er selvfælgelig rart, at have den til rådighed hjemme, når man pakker
til ferien.

Jeg selv mener dog at de er for dyre, og kører istedet til den lokale korn &
foderstof, hvor man sagtens kan få lov til at låne deres vognvægt.

Hvis du selv vil købe, se for eksempel her:

http://www.camper.dk/commerce/com_product.asp?p_prod_id='860000'&page=&p_cat_id=&menuguid=2

--
Med venlig hilsen,

Carsten Stage

Fra : Allan Hansen

Dato : 12-03-05 10:18

> [...]
> foderstof, hvor man sagtens kan få lov til at låne deres vognvægt.
>
> Hvis du selv vil købe, se for eksempel her:

Hvor pålidelige er disse?

vi kan kun lige køre med vognen (tør vægt)?

Fra : Jørgen L.

Dato : 12-03-05 23:25

> Hvor pålidelige er disse?

De ligger inden for 5%, men du skal huske at når du vejer i højre side skal
venstre lige så højt op og vise versa.

Min ligger på - 3 % dvs den vejer ca 3 % for lidt

> vi kan kun lige køre med vognen (tør vægt)?

Ja det er jo ikke så smart, og det kan jo give problemmer på sigt med lidt
fugt i vognen.

Hilsen Jørgen

Fra : Gismo

Dato : 12-03-05 15:50

Carsten Stage wrote:

> Hvis du selv vil købe, se for eksempel her:

http://www.camper.dk/commerce/com_product.asp?p_prod_id='860000'&page=&p_cat_id=&menuguid=2

Søg hos dem her

www.pieper-gladbeck.de/shop

127-520