|  | 		    
					
        
         
          
         
	
          | |  | Bildesign, set med 2½ år gamle øjne. Fra : Uffe Bærentsen
 | 
 Dato :  12-05-05 23:17
 | 
 |  | 
 
            En lille sød en.
 Min søn på 2½ stillede følgende spørgsmål:
 'Far, hvorfor er næsten alle biler sure?'
 Dén skulle der lige tygges noget på.
 Kunne ikke komme med noget svar,
 jeg forstod ikke hvad han mente.
 Så jeg spurgte hvad han mente.
 'Jo kig på lysene (forlygterne), så kan du se at bilen er sur.'
 Prøv selv at kigge efter.
 Dagens design dikterer faktisk 'sure' biler.
 Prøv at gætte hvem der kører i en glad bil    -- 
 mvh Uffe
 Sierra 2,0i DOHC (som ikke ser sur ud    |  |  | 
  Kim Olsen (13-05-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Kim Olsen
 | 
 Dato :  13-05-05 07:29
 | 
 |  | 
 
            Min bil er da også glad.
 En kia Clarus. Den nærmest smiler    Men at det går lidt mod treenden, kan man se i Ekstrebaldets nye test af Kia
 Carnival, hvor de smilende bløde former betegnes, som "en pakke smør, der
 har stået for længe i solen"
 Kim Olsen
 "Uffe Bærentsen" <leitiNOSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
 news:4283d5cf$0$236$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
 > En lille sød en.
 >
 > Min søn på 2½ stillede følgende spørgsmål:
 > 'Far, hvorfor er næsten alle biler sure?'
 >
 > Dén skulle der lige tygges noget på.
 > Kunne ikke komme med noget svar,
 > jeg forstod ikke hvad han mente.
 > Så jeg spurgte hvad han mente.
 >
 > 'Jo kig på lysene (forlygterne), så kan du se at bilen er sur.'
 >
 > Prøv selv at kigge efter.
 > Dagens design dikterer faktisk 'sure' biler.
 >
 > Prøv at gætte hvem der kører i en glad bil    >
 >
 >
 >
 > -- 
 > mvh Uffe
 > Sierra 2,0i DOHC (som ikke ser sur ud    >
 >
            
             |  |  | 
  Uffe Bærentsen (13-05-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Uffe Bærentsen
 | 
 Dato :  13-05-05 08:10
 | 
 |  | 
 "Kim Olsen" <kim.olsen(fjerndette)@sport.dk> skrev i en meddelelse 
 news:4284483b$0$689$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
 > Min bil er da også glad.
 >
 > En kia Clarus. Den nærmest smiler    Kun med 'munden'.
 Den har da også 'sure' øjne.
 Hvis du siger, at overkant af forlygterne svarer til øjenbryn.
 Hvad ser du så?
 At mange biler har sure øjne    Lægger lige nogle billeder i d.b.m.
 -- 
 mvh Uffe
 Sierra 2,0i DOHC 
            
             |  |  | 
   Thomas Rasmussen (13-05-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Thomas Rasmussen
 | 
 Dato :  13-05-05 08:33
 | 
 |  | 
 
            "Uffe Bærentsen" <leitiNOSPAM@hotmail.com> wrote in news:428452ac$0$277
 $edfadb0f@dread11.news.tele.dk:
 > 
 > "Kim Olsen" <kim.olsen(fjerndette)@sport.dk> skrev i en meddelelse 
 > news:4284483b$0$689$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
 > 
 >> Min bil er da også glad.
 >>
 >> En kia Clarus. Den nærmest smiler    > 
 > Kun med 'munden'.
 > Den har da også 'sure' øjne.
 > Hvis du siger, at overkant af forlygterne svarer til øjenbryn.
 > Hvad ser du så?
 > At mange biler har sure øjne    Hehehe... ja det er egentlig lidt en underlig trend. Hvordan bliver en god 
 gammel Golf2 så klassificeret? runde lygter er vel hverken sure eller 
 glade?
 
 > Lægger lige nogle billeder i d.b.m.
 Æv, der kan jeg ikke se med :-|
 Thomas
            
             |  |  | 
    Claus Fabritius (13-05-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Claus Fabritius
 | 
 Dato :  13-05-05 08:43
 | 
 |  | "Thomas Rasmussen" <thomas@p7.dk.invalid.too> skrev i en meddelelse
 news:4284581d$0$79466$14726298@news.sunsite.dk...
 
 > Hehehe... ja det er egentlig lidt en underlig trend. Hvordan bliver en god
 > gammel Golf2 så klassificeret? runde lygter er vel hverken sure eller
 > glade?
 
 Får folk ikke store runde øjne, når de er fulde? :)
 --
 Claus Fabritius
 
 Be nice to nerds
 Chances are you'll end up working for one
 
 
 
 
 |  |  | 
     Thomas Rasmussen (13-05-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Thomas Rasmussen
 | 
 Dato :  13-05-05 09:01
 | 
 |  | 
 
            "Claus Fabritius" <champ88@ofir.invalid> wrote in
 news:428459ca$0$78284$157c6196@dreader1.cybercity.dk: 
 > "Thomas Rasmussen" <thomas@p7.dk.invalid.too> skrev i en meddelelse
 > news:4284581d$0$79466$14726298@news.sunsite.dk...
 > 
 >> Hehehe... ja det er egentlig lidt en underlig trend. Hvordan bliver
 >> en god gammel Golf2 så klassificeret? runde lygter er vel hverken
 >> sure eller glade?
 > 
 > Får folk ikke store runde øjne, når de er fulde? :)
 Hahah.... joo, og den gamle bil er sku godt nok også tørstig efter de dyre 
 dråber    Når det er koldt skal den også lige have en kop sprit før den 
 gider køre ordentligt    Thomas
            
             |  |  | 
      Klaus D. Mikkelsen (13-05-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Klaus D. Mikkelsen
 | 
 Dato :  13-05-05 09:27
 | 
 |  | 
 
            Thomas Rasmussen skriver:
 > 
 > Hahah.... joo, og den gamle bil er sku godt nok også tørstig efter de dyre
 > dråber    Når det er koldt skal den også lige have en kop sprit før den
 > gider køre ordentligt    Sprit i biler (brændstof) er imho totalt overvurderet.
 Klaus
 -- 
 Modelbane Europas hjemmeside: http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk      Modeltog, NE2 internetopsætning, elektronik og andet:
                 http://home6.inet.tele.dk/moppe |  |  | 
       Thomas Rasmussen (13-05-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Thomas Rasmussen
 | 
 Dato :  13-05-05 10:11
 | 
 |  | 
 
            "Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote in
 news:428464C4.B80A12E6@du.kan.finde.den: 
 > Thomas Rasmussen skriver:
 >> 
 >> Hahah.... joo, og den gamle bil er sku godt nok også tørstig efter de
 >> dyre dråber    Når det er koldt skal den også lige have en kop sprit
 >> før den gider køre ordentligt    > 
 > Sprit i biler (brændstof) er imho totalt overvurderet.
 Hvilken bil kører du i? Mit gæt er at det ikke er en gammel karburatormodel 
 der endvidere er meget følsom.
 En Golf2 fra midt 80'erne er rigtig træls at køre på motorvej i koldt 
 (under 10 grader) og fugtigt vejr hvis ikke der er sprit i benzinen. På min 
 mangler noget af varmluftssystemet hvilket hvert fald ikke hjælper på 
 sagen. Der burde sidde en skjold på manifolden hvorpå en slange fra 
 indsugningen er monteret. Skjoldet er bare lavet af alm. jern og ruster 
 derfor væk med tiden. Jeg har blot en slange monteret der går fra 
 udstødningsmanifold til indsugningen og det hjælper meget, men når det er 
 rigtigt fugtigt og koldt så er det ikke nok. 30km på motorvej ved 110-
 130kmt så er dyserne frosset til.
 Thomas
            
             |  |  | 
        Klaus D. Mikkelsen (13-05-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Klaus D. Mikkelsen
 | 
 Dato :  13-05-05 10:34
 | 
 |  | 
 
            Thomas Rasmussen skriver:
 > 
 > Hvilken bil kører du i? Mit gæt er at det ikke er en gammel karburatormodel
 > der endvidere er meget følsom.
 Nuværende bil er en Golf V 1,9TraktorDIesel
 
 Tildligere biler var 78'er Golf 1,1, 91'er Golf 2 1,8 og 97'er Golf
 1,8. Jeg har _aldrig_ brugt sprit på nogle af mine biler og jeg har
 _aldrig_ har kaburatorproblemer.
 > En Golf2 fra midt 80'erne er rigtig træls at køre på motorvej i koldt
 > (under 10 grader) og fugtigt vejr hvis ikke der er sprit i benzinen.
 De første 2 transporterede mig dagligt mellem Randers og Århus, det
 var godtnok før motorvejen, men alligevel....
 > På min
 > mangler noget af varmluftssystemet hvilket hvert fald ikke hjælper på
 > sagen. Der burde sidde en skjold på manifolden hvorpå en slange fra
 > indsugningen er monteret. Skjoldet er bare lavet af alm. jern og ruster
 > derfor væk med tiden.
 Men du vil hellere putte sprit en benzinen end finde et andet skjold ?
 På min første Golf var luftindsugningen muælig at dreje ned foran
 udstødningsmanifolden og derved hente lidt varme der. Som jeg husker
 det, drejede jeg det ned hver efterår og op igen til foråret.
 Klaus
 -- 
 Modelbane Europas hjemmeside: http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk      Modeltog, NE2 internetopsætning, elektronik og andet:
                 http://home6.inet.tele.dk/moppe |  |  | 
         Thomas Rasmussen (13-05-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Thomas Rasmussen
 | 
 Dato :  13-05-05 10:55
 | 
 |  | "Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote in
 news:42847498.3659DABA@du.kan.finde.den:
 
 >> På min
 >> mangler noget af varmluftssystemet hvilket hvert fald ikke hjælper på
 >> sagen. Der burde sidde en skjold på manifolden hvorpå en slange fra
 >> indsugningen er monteret. Skjoldet er bare lavet af alm. jern og
 >> ruster derfor væk med tiden.
 >
 > Men du vil hellere putte sprit en benzinen end finde et andet skjold ?
 
 Nu er problemet at det ikke sådan lige er at finde et andet skjold, huggere
 har dem ikke da de ruster væk og har endnu ikke fundet nogen som har det
 fra 'ny'
 
 > På min første Golf var luftindsugningen muælig at dreje ned foran
 > udstødningsmanifolden og derved hente lidt varme der. Som jeg husker
 > det, drejede jeg det ned hver efterår og op igen til foråret.
 
 Se det er jo også nemt nok hvis det er muligt at gøre sådan. Desværre er
 det ikke tilfældet på en G2'er med 1600 motoren. Der er det styret via en
 temperaturføler og et lettere sindrigt flapsystem der dirigere indsugningen
 afhængig af temperaturen.
 
 Så ja, jeg vil hellere hælde sprit på bilen og være sikker på at det
 fungere. Min har også først problemet ved frisk motorvejskørsel. efter
 slangen blev monteret hjalp det meget, men når det virkelig er fugtigt så
 er det ikke nok. Så overvurderet er det ikke... nødvendigt er det på mange,
 specielt 1.6'eren med 2E2 karb er meget følsom (1800 skulle være meget
 mindre følsom af uvisse årsager)
 
 Thomas
 
 
 |  |  | 
          Klaus D. Mikkelsen (13-05-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Klaus D. Mikkelsen
 | 
 Dato :  13-05-05 11:11
 | 
 |  | 
 
            Thomas Rasmussen skriver:
 > 
 > Nu er problemet at det ikke sådan lige er at finde et andet skjold, huggere
 > har dem ikke da de ruster væk og har endnu ikke fundet nogen som har det
 > fra 'ny'
 Okay
 
 > Se det er jo også nemt nok hvis det er muligt at gøre sådan. Desværre er
 > det ikke tilfældet på en G2'er med 1600 motoren. Der er det styret via en
 > temperaturføler og et lettere sindrigt flapsystem der dirigere indsugningen
 > afhængig af temperaturen.
 Det må have været det samme i 1800 motoren og har aldrig voldt mig
 problemer..
 
 Klaus
 -- 
 Modelbane Europas hjemmeside: http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk      Modeltog, NE2 internetopsætning, elektronik og andet:
                 http://home6.inet.tele.dk/moppe |  |  | 
           Thomas Rasmussen (13-05-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Thomas Rasmussen
 | 
 Dato :  13-05-05 11:29
 | 
 |  | "Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote in
 news:42847D2F.4DD1F9A8@du.kan.finde.den:
 
 >> Se det er jo også nemt nok hvis det er muligt at gøre sådan. Desværre
 >> er det ikke tilfældet på en G2'er med 1600 motoren. Der er det styret
 >> via en temperaturføler og et lettere sindrigt flapsystem der dirigere
 >> indsugningen afhængig af temperaturen.
 >
 > Det må have været det samme i 1800 motoren og har aldrig voldt mig
 > problemer..
 
 Nej men som sagt så er det underligt at det kun er 1600'eren der har været
 ramt. Jeg har sjældent hørt om nogen i 1800'eren der har problemer med
 karb.is. Måske gør de større dyser at den ikke så nemt fryser til?
 
 Men du skrev at din 1800'er var fra 91, der har den vel også kørt med en
 eller anden model insprøjtningsmotor?
 
 Thomas
 
 
 |  |  | 
            Ukendt (13-05-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Ukendt
 | 
 Dato :  13-05-05 12:05
 | 
 |  | 
 "Thomas Rasmussen" <thomas@p7.dk.invalid.too> skrev i en meddelelse
 
 Jeg har sjældent hørt om nogen i 1800'eren der har problemer med
 | karb.is. Måske gør de større dyser at den ikke så nemt fryser til?
 |
 Svjv har VW  brugt at el.opvarme manifolden.
 
 
 
 
 |  |  | 
             Thomas Rasmussen (13-05-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Thomas Rasmussen
 | 
 Dato :  13-05-05 12:12
 | 
 |  | "Jørgen M. Rasmussen" <garbage.adr#nulspam.ofir.dk> wrote in news:42848793
 $0$161$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:
 
 >
 > "Thomas Rasmussen" <thomas@p7.dk.invalid.too> skrev i en meddelelse
 >
 >  Jeg har sjældent hørt om nogen i 1800'eren der har problemer med
 >| karb.is. Måske gør de større dyser at den ikke så nemt fryser til?
 >|
 > Svjv har VW  brugt at el.opvarme manifolden.
 
 Joo... (hvis det er pindsvinet du henviser til) men er det ikke forsent at
 gøre det i manifolden? Det er jo i karburatoren at isen bliver dannet, så
 medmindre opvarmningen er så kraftig at den kan varme karb op også, så vil
 det jo ikke hjælpe nok? Specielt ved hurtigere kørsel hvor afkølingen sker
 tilsvarende hurtig (både internt i karb pga. større flow, samt eksternt
 fordi der presses mere luft gennem motorrummet, der dermed også fjerner den
 varme luft nede ved manifolden)
 
 Thomas
 
 
 |  |  | 
            Klaus D. Mikkelsen (13-05-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Klaus D. Mikkelsen
 | 
 Dato :  13-05-05 15:38
 | 
 |  | 
 
            Thomas Rasmussen skriver:
 > 
 > Nej men som sagt så er det underligt at det kun er 1600'eren der har været
 > ramt. Jeg har sjældent hørt om nogen i 1800'eren der har problemer med
 > karb.is. Måske gør de større dyser at den ikke så nemt fryser til?
 Pas
 
 > Men du skrev at din 1800'er var fra 91, der har den vel også kørt med en
 > eller anden model insprøjtningsmotor?
 Pas, havde sjældent åbnet ned i "rummet", havde den kun til den havde
 kørt 180kkm
 Men, var den ikke med kat ? Hvis den var det, må der jo have være
 indsprøjtning.....
 Klaus
 -- 
 Modelbane Europas hjemmeside: http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk   Modeltog, internet, gratis spambekæmpelse, elektronik og andet:
                 http://home6.inet.tele.dk/moppe |  |  | 
        Mikkel Lund (13-05-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Mikkel Lund
 | 
 Dato :  13-05-05 13:14
 | 
 |  | 
 
            Thomas Rasmussen wrote:
 > "Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote in
 > news:428464C4.B80A12E6@du.kan.finde.den: 
 > 
 > 
 >>Thomas Rasmussen skriver:
 >>
 >>>Hahah.... joo, og den gamle bil er sku godt nok også tørstig efter de
 >>>dyre dråber    Når det er koldt skal den også lige have en kop sprit
 >>>før den gider køre ordentligt    >>
 >>Sprit i biler (brændstof) er imho totalt overvurderet.
 > 
 > 
 > Hvilken bil kører du i? Mit gæt er at det ikke er en gammel karburatormodel 
 > der endvidere er meget følsom.
 > 
 > En Golf2 fra midt 80'erne er rigtig træls at køre på motorvej i koldt 
 > (under 10 grader) og fugtigt vejr hvis ikke der er sprit i benzinen. På min 
 > mangler noget af varmluftssystemet hvilket hvert fald ikke hjælper på 
 > sagen. Der burde sidde en skjold på manifolden hvorpå en slange fra 
 > indsugningen er monteret. Skjoldet er bare lavet af alm. jern og ruster 
 > derfor væk med tiden. Jeg har blot en slange monteret der går fra 
 > udstødningsmanifold til indsugningen og det hjælper meget, men når det er 
 > rigtigt fugtigt og koldt så er det ikke nok. 30km på motorvej ved 110-
 > 130kmt så er dyserne frosset til.
 > 
 > Thomas
 Sjov har selv haft samme problem, også med en G2 fra midt 80'erne. Og 
 løsningen var da også en ny slange.
 Hilsen Mikkel
            
             |  |  | 
     Uffe Bærentsen (13-05-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Uffe Bærentsen
 | 
 Dato :  13-05-05 10:54
 | 
 |  | 
 "Claus Fabritius" <champ88@ofir.invalid> skrev i en meddelelse 
 news:428459ca$0$78284$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
 >> Hehehe... ja det er egentlig lidt en underlig trend. Hvordan bliver en 
 >> god
 >> gammel Golf2 så klassificeret? runde lygter er vel hverken sure eller
 >> glade?
 >
 > Får folk ikke store runde øjne, når de er fulde? :)
 Bare det så ikke bliver til en hikkende Goller.
 Kunne godt ske hvis den tager det for koldt og roligt    -- 
 mvh Uffe
 Sierra 2,0i DOHC 
            
             |  |  | 
  Ukendt (13-05-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Ukendt
 | 
 Dato :  13-05-05 08:36
 | 
 |  | 
 
            > 'Jo kig på lysene (forlygterne), så kan du se at bilen er sur.'
 >
 > Prøv selv at kigge efter.
 > Dagens design dikterer faktisk 'sure' biler.
 >
 > Prøv at gætte hvem der kører i en glad bil    hehe går du rundt og sover, det er det brianer har prøvet at lave i 15år med
 øjenskygger ol.
 Selv busserne har de onde "øjne"..
 Mvh
 Morten **som både har mørke øjne og øjenskygger på sin**
            
             |  |  | 
  Lars L. Hansen (13-05-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Lars L. Hansen
 | 
 Dato :  13-05-05 09:27
 | 
 |  | Juel wrote:
 
 > hehe går du rundt og sover, det er det brianer har prøvet at lave i 15år med
 > øjenskygger ol.
 > Selv busserne har de onde "øjne"..
 
 Hmmm... de der øjenskygger får altså bilerne til at se ud som om de har
 mongolide træk.
 
 > Mvh
 > Morten **som både har mørke øjne og øjenskygger på sin**
 
 Sorry :)
 
 
 Mvh.
 
 
 |  |  | 
   Ukendt (13-05-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Ukendt
 | 
 Dato :  13-05-05 09:30
 | 
 |  | 
 
            > > hehe går du rundt og sover, det er det brianer har prøvet at lave i 15år
 med
 > > øjenskygger ol.
 > > Selv busserne har de onde "øjne"..
 >
 > Hmmm... de der øjenskygger får altså bilerne til at se ud som om de har
 > mongolide træk.
 Hehe må gå under kategorien "in the eyes of the beholder"
 > > Mvh
 > > Morten **som både har mørke øjne og øjenskygger på sin**
 >
 > Sorry :)
 Skal du ikke være, den ser ond ud    Mvh
 Morten
            
             |  |  | 
    Lars L. Hansen (13-05-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Lars L. Hansen
 | 
 Dato :  13-05-05 09:40
 | 
 |  | 
 
            Juel wrote:
 >>Hmmm... de der øjenskygger får altså bilerne til at se ud som om de har
 >>mongolide træk.
 > 
 > 
 > Hehe må gå under kategorien "in the eyes of the beholder"
 Nix, mongoler (folk med Downs syndrom) kan bl.a. kendes på at 
 "øjenlågene har en ekstra fold, som giver de karakteristiske skæve 
 øjne". Se her f.eks.:
http://www.hi-speed.dk/Galleri/LarsL206_2.jpg :P
            
             |  |  | 
     Ukendt (13-05-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Ukendt
 | 
 Dato :  13-05-05 09:54
 | 
 |  | 
 
            > Nix, mongoler (folk med Downs syndrom) kan bl.a. kendes på at
 > "øjenlågene har en ekstra fold, som giver de karakteristiske skæve
 > øjne". Se her f.eks.:
 > http://www.hi-speed.dk/Galleri/LarsL206_2.jpg ARHHH den er da også for nem, den skildre jo med at den er mongol, bare se
 det mongol stempel den har fået i fronten i form af en mongol løve der står
 og skygge bokser !!!   )
 Mvh
 Morten
            
             |  |  | 
  Claus Fabritius (13-05-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Claus Fabritius
 | 
 Dato :  13-05-05 08:42
 | 
 |  | 
 
            "Uffe Bærentsen" <leitiNOSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
 news:4283d5cf$0$236$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
 > Min søn på 2½ stillede følgende spørgsmål:
 > 'Far, hvorfor er næsten alle biler sure?'
 Nogle gange stiller de nogle spørgsmål som vi ikke selv tænker over :)
 > Dén skulle der lige tygges noget på.
 > Kunne ikke komme med noget svar,
 > jeg forstod ikke hvad han mente.
 > Så jeg spurgte hvad han mente.
 >
 > 'Jo kig på lysene (forlygterne), så kan du se at bilen er sur.'
 Det har han ret i. Tendensen går imod mere og mere "badboy-look" fra
 fabrikkens side, og det får bilerne til at se sure ud.
 Men du skulle prøve at få ham til at kigge på kofangerne på de fleste af
 Peugeots nye biler. De er nemlig glade (ser ud som om at de smiler)
 > Prøv selv at kigge efter.
 > Dagens design dikterer faktisk 'sure' biler.
 den tendens har været undervejs længe, og jeg har opdaget det, da jeg synes
 at det giver en front med udtryk.
 > Prøv at gætte hvem der kører i en glad bil    Er en Sierra ikke nærmere lidt ligeglad med det hele? :)
 -- 
 Claus Fabritius
 Be nice to nerds
 Chances are you'll end up working for one
            
             |  |  | 
  Uffe Bærentsen (13-05-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Uffe Bærentsen
 | 
 Dato :  13-05-05 10:43
 | 
 |  | 
 "Claus Fabritius" <champ88@ofir.invalid> skrev i en meddelelse 
 news:4284597f$0$78288$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
 > Nogle gange stiller de nogle spørgsmål som vi ikke selv tænker over :)
 Helt rigtigt, de kan også stille rigtig mange spørgsmål    > Men du skulle prøve at få ham til at kigge på kofangerne på de fleste af
 > Peugeots nye biler. De er nemlig glade (ser ud som om at de smiler)
 Hvis du kigger på lygterne, så er de sure, han har kommenteret netop Puger.
 > Er en Sierra ikke nærmere lidt ligeglad med det hele? :)
 Hov-hov, den er da et pålideligt automobil    -- 
 mvh Uffe
 Sierra 2,0i DOHC 
            
             |  |  | 
   Hans L. Jørgensen (13-05-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Hans L. Jørgensen
 | 
 Dato :  13-05-05 11:30
 | 
 |  | 
 "Uffe Bærentsen" <leitiNOSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
 news:428476bf$0$300$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
 >
 > > Nogle gange stiller de nogle spørgsmål som vi ikke selv tænker over :)
 >
 > Helt rigtigt, de kan også stille rigtig mange spørgsmål    >
 Ja - som f.eks. i aftes ved spisebordet, søster 9 år og lillebror 7 år,
 søster brillierer med regning, hvad er 3 x 3. lillebror - 9, søster - hvad
 er så 3 x 4, lillebror's lakoniske svar, med munden fuld af mad - lidt mere.
  )
 -- 
 Hans L. Jørgensen
 8660 Skanderborg
            
             |  |  | 
    Ukendt (13-05-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Ukendt
 | 
 Dato :  13-05-05 12:07
 | 
 |  | 
 "Hans L. Jørgensen" <hansjo@XXXget2net.dk> skrev i en meddelelse
 , lillebror's lakoniske svar, med munden fuld af mad - lidt mere.
 |   )
 |
 ROFL..... 
            
             |  |  | 
    Lars L. Hansen (13-05-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Lars L. Hansen
 | 
 Dato :  13-05-05 12:13
 | 
 |  | 
 
            Hans L. Jørgensen wrote:
 > Ja - som f.eks. i aftes ved spisebordet, søster 9 år og lillebror 7 år,
 > søster brillierer med regning, hvad er 3 x 3. lillebror - 9, søster - hvad
 > er så 3 x 4, lillebror's lakoniske svar, med munden fuld af mad - lidt mere.
 >   )
 Ja, det er typisk kvinder. De spørger tit (af grunde som kun de kender) 
 om ting de allerede kender svaret på. Jeg kan godt forstå at brormand 
 ikke gider svare :)
 Mvh.
            
             |  |  | 
   Claus Fabritius (13-05-2005) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Claus Fabritius
 | 
 Dato :  13-05-05 19:25
 | 
 |  | 
 
            "Uffe Bærentsen" <leitiNOSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
 news:428476bf$0$300$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
 > Helt rigtigt, de kan også stille rigtig mange spørgsmål    Det kender jeg. Forældrenes naboer har tvillinger. Mon man bliver træt når
 de begge to har spurgt om hvad samtlige ting er i huset og så starter
 forfra? :)
 > Hvis du kigger på lygterne, så er de sure, han har kommenteret netop
 Puger.
 Ja, de har sure/onde øjne, men deres "mund" smiler. Mon de har psykotiske
 træk? :)
 > Hov-hov, den er da et pålideligt automobil    Alt er jo stabilt sammenlignet med en Pug som min Mi16 :)
 -- 
 MVH
  Claus Fabritius
  Som håber at Mi16'eren snart vågner rigtigt op
            
             |  |  | 
 |  |