(This file must be converted with BinHex 4~
Fra : Stephan Henningsen

Dato : 30-05-01 09:17

Jeg har fået tilsendt et billede vedhæftet et brev, men
magter ikke at dekode det. I toppen af filen står <subj> og
jeg har forsøgt mig lidt frem og tilbage med
konveringsprogrammet 'mcvert', men magter ikke at få det til
at lykkes; filen havner hele tiden i et nyt, obskurt format
end det .jpg, det burde ende som. ImageMagicks 'display'
vil i hvert fald ikke kendes ved filen.

Er der nogen der lige sidder med parametrene?

--
Stephan Henningsen /
/ http://tisprut.dk

Fra : Mogens Kjaer

Dato : 30-05-01 12:24

Stephan Henningsen wrote:

> Jeg har fået tilsendt et billede vedhæftet et brev, men
> magter ikke at dekode det.

Kan dette bruges:

http://www.math.iastate.edu/burkardt/c_src/xbin/xbin.html

Er du sikker på at det er en jpeg fil og ikke en virus?

Mogens
Phone: +45 33 27 53 25, Fax: +45 33 27 47 08

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 30-05-01 19:12

On Wed, 30 May 2001 13:23:47 +0200, Mogens Kjaer wrote:

> Kan dette bruges:

> http://www.math.iastate.edu/burkardt/c_src/xbin/xbin.html

> Er du sikker på at det er en jpeg fil og ikke en virus?

binhex er noget Mac-folk plejer at være glade for.

Jeg har hexbin(L) installeret:

NAME
hexbin - Macintosh file de-binhexer

hexbin ligger i Debian i pakken macutils:
<http://packages.debian.org/stable/otherosfs/macutils.html>

Mvh.

--
"I can do without honey, for a while Adam Sjøgren
By the end of the summer, I get tired" asjo@koldfront.dk

Fra : Stephan Henningsen

Dato : 30-05-01 20:07

On 30 May 2001 20:12:23 +0200, Adam Sjøgren wrote:
> [...]
>
> NAME
> hexbin - Macintosh file de-binhexer
>
>hexbin ligger i Debian i pakken macutils:

Jatak, det var som sagt også omtrent det, jeg fandt frem
til. Men sprøgsmålet gik på, hvordan man bruger den?

--
Stephan Henningsen /
/ http://tisprut.dk

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 30-05-01 20:36

On Wed, 30 May 2001 21:06:31 +0200, Stephan Henningsen wrote:

> Jatak, det var som sagt også omtrent det, jeg fandt frem til. Men
> sprøgsmålet gik på, hvordan man bruger den?

Det står da i manualen?! Beskriv dit problem tydeligere.

Mvh.

Fra : Stephan Henningsen

Dato : 30-05-01 20:08

>Kan dette bruges:
>
>http://www.math.iastate.edu/burkardt/c_src/xbin/xbin.html

Jatak, det lader til at virke. Den spytter godt nok også en
bunke andre filer ud, som ser retubrugelige ud, men dem
sletter jeg så bare.

>Er du sikker på at det er en jpeg fil og ikke en virus?

Ja!

--
Stephan Henningsen /
/ http://tisprut.dk