System-info a la Sisoft Sandra
Fra : Brian Emilius

Dato : 08-05-05 21:25

Hej NG

Er der nogen der kan fortælle mig hvordan jeg for oplyst processorens
temperatur? Jeg kører FC3.

--
Venlig hilsen
Brian Emilius

Fra : Sune Vuorela

Dato : 08-05-05 21:34

On 2005-05-08, Brian Emilius <msn@emilius.dk> wrote:
> Er der nogen der kan fortælle mig hvordan jeg for oplyst processorens
> temperatur? Jeg kører FC3.

acpi -t

--
Sune

Fra : Brian Emilius

Dato : 09-05-05 13:06

Sune Vuorela skrev:

> acpi -t

takker

--
Venlig hilsen
Brian Emilius

Fra : Moe

Dato : 09-05-05 14:44

> Er der nogen der kan fortælle mig hvordan jeg for oplyst processorens
> temperatur? Jeg kører FC3.

Everest er freeware og giver en masse info om systemet:

http://www.lavalys.com/products/overview.php?pid=1&lang=en

Fra : Moe

Dato : 09-05-05 15:31

> Everest er freeware og giver en masse info om systemet:
> http://www.lavalys.com/products/overview.php?pid=1&lang=en

Jeg beklager, men kan nu selvfølgelig godt se, at jeg har troet, at
dette var en Windows gruppe :-/

Fra : Rasmus Bøg Hansen

Dato : 09-05-05 15:52

Moe <moej258@hotmail.com> hit the keyboard.
Afterwards the following was on the screen:

> Everest er freeware og giver en masse info om systemet:
>
> http://www.lavalys.com/products/overview.php?pid=1&lang=en

Kan det køre i Wine eller er det bare mig, der kun kan finde en
Windows-udgave?

Iøvrigt kan lm-sensors muligvis bruges til at aflæse temperaturer
mv. hvis der er en driver til de rette sensor-chips.

/Rasmus

"Aren't you ashamed of yourself?"
"No, I have people to do that for me."