fastnet med tele2 og regning fra tdk
Fra : nevermind

Dato : 30-05-01 09:30

Når man har fået flyttet hele sin tele løsning til tele2 og stadigvæk
modtager regninger fra teledk på abonnement og nogle samtaler hvad er
det så helt præcis der er galt?
Er det teledk der ikke kan finde ud af at skrive regninger, eller er
det tele2 der ikke har overtaget rigtigt eller?
Det er iøvrigt et helt almindeligt ISDN abonnement det drejer sig om.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 30-05-01 09:39

"nevermind" <bulk-email@spamhosting.com> skrev i en meddelelse
> Når man har fået flyttet hele sin tele løsning til tele2 og stadigvæk
> modtager regninger fra teledk på abonnement og nogle samtaler hvad er
> det så helt præcis der er galt?

Hvad sagde da du ringede til dem?

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : nevermind

Dato : 30-05-01 22:35

On Wed, 30 May 2001 10:39:20 +0200, "Martin Højriis Kristensen"
<hoejriis@SLETDETTEiname.com> wrote:

>"nevermind" <bulk-email@spamhosting.com> skrev i en meddelelse
>
>Hvad sagde da du ringede til dem?

Faktisk er det ikke mit abonnement det drejer sig om, men jeg ville
gerne høre jeres svar først før jeg gav mig i kast med tele2 og
teledk... Begge firmaer har nogle ikke helt velinformerede
medarbejdere i deres kundeafdelinger.

Abonnenten har tidligere haft konverseret både tele2 og teledk men det
kom der så åbenbart ikke noget brugbart ud af når der dumper sådan en
regning ind af døren fra teledk vel?

Fra : Simon Skals

Dato : 30-05-01 09:41

It seems nevermind wrote:
>Det er iøvrigt et helt almindeligt ISDN abonnement det drejer sig om.

Hvorfor spørger du så i en gruppe om Internetudbydere?

--
Simon Skals <spam@gid.dk>

Fra : nevermind

Dato : 30-05-01 22:37

On Wed, 30 May 2001 08:40:39 +0000 (UTC), Simon Skals <spam@gid.dk>
wrote:

>Hvorfor spørger du så i en gruppe om Internetudbydere?

Du mener at det er OT at spørge om noget der drejer sig om udbydere af
internet og fastnet?

Jeg skal altså lokalisere en gruppe der hedder dk.edb.internet&fastnet
???

kom igen

Fra : Morten Boysen

Dato : 30-05-01 22:57

"nevermind" <bulk-email@spamhosting.com> wrote in message

> Du mener at det er OT at spørge om noget der drejer sig om udbydere af
> internet og fastnet?

Det er *kun* internet der diskuterer her. Telefoni er sandelig off-topic
i denne gruppe.

> Jeg skal altså lokalisere en gruppe der hedder dk.edb.internet&fastnet
> ???
>
> kom igen

Du stiller et spørgsmål som er umuligt at svare på. Hvordan i alverden
skal vi her i gruppen kunne svare dig på, hvad der er gået galt med
flyningen af dit abonnement? Havde det ikke været med lønsomt at spørge
dem, som rent faktisk har noget med det at gøre?

--
Morten Boysen

Fra : nevermind

Dato : 31-05-01 06:37