Red Hat 7.0 - Nybegynderproblemer
Fra : Jens Raunkjaer Graun~

Dato : 08-12-00 16:48

Jeg har v.hj.a. NJLUG's Website - Opsætning af DIVA T/A med kppp
fået telefonforbindelse til Internettet, men f.eks. i Netscape får
jeg ikke kontakt til nogen adresse. Kan nogen hjælpe?

Et andet sted skal jeg installere et Lasat ISDN modem og har
forgæves forsøgt at gå frem efter ovennævnte vejledning. Kan
nogen anvise en opsætning?

M.v.h.
Jens
jensg@centrum.dk

Fra : N/A

Dato : 14-12-00 05:47

Fra : Jens Raunkjær Graung~

Dato : 14-12-00 05:47

Den lør, 09 dec 2000 skrev Lars Kongshøj:

>Et gæt kunne være, at du ikke har fået dns sat op. Kan du pinge et
>hostnavn? Dets ip-nummer?
>
>--
>Lars Kongshøj
Tak for dit gæt - Lars.
Jeg geninstallerede og glemte alt om den ovennævnte fine installering. Gik lige
på og hårdt med kppp - og så virkede skidtet.
Jens