OT: Ubuntu LoCoTeam
Fra : Henriette Holm

Dato : 27-04-05 18:40

Hej.
Der er noget jeg har gået og tænkt over....

Hvis der findes tilpas mange brugere af Ubuntu Linux i DK, ville det så
ikke være en ide at oprette et "Local Community Team"? (se
http://www.ubuntulinux.org/wiki/LoCoTeamList).

Så er problemet jo bare at finde ud af, om der er nogen der er
interesserede i at være med.....

-Henriette

Fra : Mogens Dybaek Christ~

Dato : 27-04-05 21:57

Henriette Holm <henriette.holm@gmail.com> writes:

> [...]
> http://www.ubuntulinux.org/wiki/LoCoTeamList).
>
> Så er problemet jo bare at finde ud af, om der er nogen der er

Der findes allerede en uofficiel site, og wiki.sslug.dk har også
en Ubuntu FAQ. Så er spæørgsmålet om tingene skal flyttes sammen, eller
den foreslåede side bare skal linke til de eksisterende?

Jeg vil stemme for links. Man skal ikke kvæle gode initiativer.

--
Mogens Dybæk Christensen
e-mail mdc at mail dot tele dot dk

Fra : Henriette Holm

Dato : 28-04-05 11:31

Mogens Dybaek Christensen wrote:

> [...]
> den foreslåede side bare skal linke til de eksisterende?
>
> Jeg vil stemme for links. Man skal ikke kvæle gode initiativer.

Ok, det vidste jeg ikke. Hvad er det for et uofficielt site?

-Henriette

Fra : Mogens Dybaek Christ~

Dato : 28-04-05 20:53

> Ok, det vidste jeg ikke. Hvad er det for et uofficielt site?
>
> -Henriette

http://wiki.sslug.dk/Ubuntu_FAQ

henviser til den,

adresssen er http://madzzoni.1go.dk/ubuntu/

Fra : Henriette Holm

Dato : 28-04-05 21:00

Mogens Dybaek Christensen wrote:

> http://wiki.sslug.dk/Ubuntu_FAQ
>
> henviser til den,
>
> adresssen er http://madzzoni.1go.dk/ubuntu/

Den sidstnævnte er en guide, og har vel som sådan ikke noget med <subj.>
at gøre.
Det er mit indtryk, at LoCoTeam's går ud på at have et forum eller en
mailingsliste, hvor man hjælper hinanden.

-Henriette

Fra : Sune Vuorela

Dato : 28-04-05 21:03

On 2005-04-28, Henriette Holm <henriette.holm@gmail.com> wrote:
> [...]
> Det er mit indtryk, at LoCoTeam's går ud på at have et forum eller en
> mailingsliste, hvor man hjælper hinanden.

Umiddelbart ville jeg være ked af at sprede ekspertisen endnu mere...

Danskere med viden om ubuntu, debian, linux og så videre er spredt over ret
mange steder - lad os ikke sprede folk endnu mere.

(steder som her, sslugs lister, debianforum.dk, linuxin.dk,
debian-user-danish, ....)

--
Sune

Fra : Henriette Holm

Dato : 29-04-05 10:57

Henriette Holm wrote:
> [...]
> http://www.ubuntulinux.org/wiki/LoCoTeamList).
>
> Så er problemet jo bare at finde ud af, om der er nogen der er

Hmm, jeg er blevet gjort opmærksom på, at der allerede findes et team,
så for dem der er interesserede:

http://www.ubuntulinux.org/wiki/DanishTeam

-Henriette