mangler lyd!??
Fra : roeret

Dato : 24-04-05 11:14

Hej Ng

Er der nogle der kan give et par hint om hvor den er gået galt med min
CentOS 4.0 (redhat). Jeg har ingen alm lyd, dog advarsels lyde. Min XP
kørende i VMware har perfekt lyd.

Har et AMD64 motherboard (KV8X??) med onboad lydkort

TIA

martin

Fra : Rune Maagensen

Dato : 26-04-05 14:48

roeret wrote:
> [...]
> kørende i VMware har perfekt lyd.
>
> Har et AMD64 motherboard (KV8X??) med onboad lydkort

bruger du oss eller alsa?

/Rune

Fra : roeret

Dato : 26-04-05 17:52

Rune Maagensen wrote:

> bruger du oss eller alsa?

Aner det faktisk ikke, hvad der undrer mig er ved boot kommer video, lyd etc
frem og checker ok!?? Der er ingen alm lyd (dvs musik fra cd og net), men
gerne advarselslyde.
En check af services viser ingen af dem!! Aha måske skulle jeg kikke på om
jeg i det hele taget har lydsupport installeret. Hvis ikke hvilken er
lettest/bedst at gå til ??

på forhånd mange tak

martin