Ubunto inst. - begynder spørgsmål
Fra : Fisker

Dato : 17-04-05 12:20

Hej

Jeg har hentet "ubuntu-5.04-install-i386.iso" på nettet
og brændt den på en disk.

Jeg trode at jeg så kunne boote på disken og installere, men
det kan jeg ikke.

Skal den brændes på en bestemt måde, eller er den ikke
beregnet til at installere direkte far CD-rom.

MVH
Ole Fisker

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 17-04-05 12:40

On Sun, 17 Apr 2005 13:19:47 +0200, Fisker wrote:

> Skal den brændes på en bestemt måde, eller er den ikke
> beregnet til at installere direkte far CD-rom.
Du har sikkert glemt at fortælle dit brænderprogram, at du ville brænde
fra et cd-image. Din cd indeholder derfor med stor garanti en kopi af
filen.
Denne side forklare hvordan du gør, med alle tilgængelige
brænderprogrammer. Jeg har taget mig den frihed at antage, at du
foretager din brænding fra windows.

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen

Fra : none

Dato : 17-04-05 13:37

Michael Rasmussen wrote:

> [...]
> Denne side forklare hvordan du gør, med alle tilgængelige
> brænderprogrammer. Jeg har taget mig den frihed at antage, at du

Du har ret, mange tak for hjælpen.
Jeg har nu Ubuntu kørende.
Indtil videre ser det rigtig godt ud.

MVH