Kan ikke starte Firefox efter installation~
Fra : JS

Dato : 14-04-05 13:32

Jeg har forsøgt at få Java Runtime Environment til at du i Firefox. Jeg
bruger Ubuntu og har fulgt denne vejledning:

http://www.ubuntulinux.org/wiki/AddingJavaSupport/view?searchterm=java

Jeg har dog brugt:
j2re-1_4_2_08-linux-i586.bin

Istedet for:

jre-1_5_0_02-linux-i586.bin

Men når jeg åbner en shell og skriver "firefox" får jeg denne fejl:

INTERNAL ERROR on Browser End: No manager for initializing factory?

System error?:: Success
johs@ubuntu $

og firefox starter ikke.

Er der nogen som ved hvad der går galt og hvordan jeg får firefox til at du
igen, helst med Java Runtime Environment Plugin?

Fra : thomas

Dato : 15-04-05 06:06

JS wrote:
> [...]
>
> Er der nogen som ved hvad der går galt og hvordan jeg får firefox til at du
> igen, helst med Java Runtime Environment Plugin?

hvad sker der hvis du fjener java plugin

hvis du køre hoary på den her http://ubuntuguide.linux.dk/

--
thomas