BIB lyd på bærbar
Fra : andy

Dato : 12-04-05 18:57

Hej jeg har en ierterende lyd på mign bærbar når jeg trykker på knaperne
under instalation. Hvordan fjernes det. Da jeg ikke bare kan tage kablet
fra på en bærbar

Fra : Nikolaj Hansen

Dato : 12-04-05 19:18

andy wrote:
> Hej jeg har en ierterende lyd på mign bærbar når jeg trykker på knaperne
> under instalation. Hvordan fjernes det. Da jeg ikke bare kan tage kablet
> fra på en bærbar

Det mest naturlige spørgsmål: Hvad er du ved at installere?

mvh

Nikolaj Hansen

Fra : andy

Dato : 12-04-05 19:32

Nikolaj Hansen wrote:

> Det mest naturlige spørgsmål: Hvad er du ved at installere?
>
> mvh
>
> Nikolaj Hansen
Gentoo og det er på en dell 9100.
Det glæmte jeg

Fra : Nikolaj Hansen

Dato : 12-04-05 21:49

Så det det drejer sig om, er en Gentoo installation på en Dell 9100, der
siger bip under installation. Det er sandelig ikke meget at fejlfinde på.

Man fristes til at spørge om det ikke er ligegyldigt, hvis den holder
op, når du booter systemet efter installation? Kan du ikke leve med det
i de få minutter installationen varer så?

Et hurtigt patch kunne evt. være avis papir i ørene.

mvh

Nikolaj Hansen

Fra : andy

Dato : 12-04-05 21:58

Nikolaj Hansen skrev:
> [...]
> i de få minutter installationen varer så?
>
> Et hurtigt patch kunne evt. være avis papir i ørene.

Nu er det sådan at en gentoo install, tager lidt længer tid da den skal
oversætte alt fra source koden. Så det tager mig ca 1 dag at instalere.
Men ellers kunne det være en løsning.

Fra : Stig H. Jacobsen

Dato : 12-04-05 23:21

On Tue, 12 Apr 2005 19:56:52 +0200, andy wrote:

> Hej jeg har en ierterende lyd på mign bærbar når jeg trykker på knaperne
> under instalation. Hvordan fjernes det.

Du tager såmænd bare en dåse barbérskum og tømmer den ned i
højttalerne, så går lyden snart væk

Sådan lidt mere seriøst, så check din BIOS-opsætning og se om der
er slået noget til med "key click" eller lignende...

--
Stig