paste i putty?
Fra : Morten Fjendbo

Dato : 08-04-05 13:07

jeg ved at blive godt træt af at skulle højre klikke på min mus for at paste
noget i putty..
Nogen der kan fortælle hvilke taster man kan gøre det samme med?

--
Mvh Morten Fjendbo

Fjern: (REMOVE) i adresse ved svar til mail

Fra : Peter Makholm

Dato : 08-04-05 13:14

"Morten Fjendbo" <dxl@(REMOVE)dxlnet.dk> writes:

> jeg ved at blive godt træt af at skulle højre klikke på min mus for at paste
> noget i putty..
> Nogen der kan fortælle hvilke taster man kan gøre det samme med?

putty, er det ikke et windowsprogram?

--
Peter Makholm | I congratulate you. Happy goldfish bowl to you, to
peter@makholm.net | me, to everyone, and may each of you fry in hell

Fra : Niels Kristian Jense~

Dato : 08-04-05 13:25

Peter Makholm <peter@makholm.net> wrote in

> putty, er det ikke et windowsprogram?

Jo - det er en fin lille SSH klient som gør en Windows PC brugbar.

http://www.chiark.greenend.org.uk/~sgtatham/putty/download.html

Mvh. NKJensen

--
Fjern begge DYT
Remove both DYT's

Fra : Kasper Dupont

Dato : 08-04-05 14:11

Peter Makholm wrote:

> putty, er det ikke et windowsprogram?

Den fås også til Linux:
http://download.fedora.redhat.com/pub/fedora/linux/extras/3/SRPMS/putty-0.55-2.src.rpm

--
Kasper Dupont

Fra : Rene Joergensen

Dato : 08-04-05 13:10

Morten Fjendbo <dxl@dxlnet.dk> wrote:

> jeg ved at blive godt træt af at skulle højre klikke på min mus for at paste
> noget i putty..
> Nogen der kan fortælle hvilke taster man kan gøre det samme med?

Shift + Insert

--
-René

Fra : Morten Fjendbo