Opstart uden skærmdrivere?
Fra : Rune

Dato : 08-04-05 09:13

Efter at have installeret Linux på en PC, flyttede jeg den over på et andet
kontor og tilsluttede den en anden skærm, tastatur & mus. Men tilsyneladende
vil den ikke rigtig med den nye skærm, den går i sort under opstart. Er der
en måde jeg kan opstarte uden skærmdrivere med en generisk skærm, så jeg kan
indstille den til den nye skærm?

/Rune

Fra : Jesper Krogh

Dato : 08-04-05 09:14

I dk.edb.system.unix, skrev Rune:
> [...]
> en måde jeg kan opstarte uden skærmdrivere med en generisk skærm, så jeg kan

tryk crtl+alt+F1 og log ind. Kør din distributions
X-konfigurationsprogram.

Jesper

--
../Jesper Krogh, jesper@krogh.cc, Jabber ID: jesper@jabbernet.dk
Danmark har fået sit eget Mozillaforum:

Fra : Rune

Dato : 08-04-05 09:17

Glemte at sige der er tale om en RedHat installation

tak
/Rune