Instal af VMware på AMD64 (c headders)
Fra : martin rørdam

Dato : 07-04-05 14:10

Hejsa

ER der nogle der ved hvordan jeg finder mine C headders på en CentOS (Red
Hat) 64 bit system. VMware brokker sig og vil selv compile (et eller andet)
og kan ikke finde C headderne. Er der en herinde der er bekendt med hvor de
befinder sig på et sådanne system/ved hvad jeg skal lede efter??

PFT

martin

Fra : Jacob Larsen

Dato : 07-04-05 14:38

Fra : roeret

Dato : 07-04-05 16:12

Fra : Jacob Larsen

Dato : 07-04-05 16:34

Fra : roeret

Dato : 07-04-05 16:46

Fra : Kasper G. Christense~

Dato : 07-04-05 18:38

> Har rpm ikke en mulighed for at liste alle filer hørende til en
> bestemt pakke?

rpm -ql <pakkenavn>

Mvh. Kasper

Fra : Jacob Gaarde

Dato : 07-04-05 19:40

roeret wrote:
--SNIP--
> Nu ved jeg jeg har den, men hvordan p.... finder jeg stien hvor de headere
> er placeret??
rpm -ql <pakkenavn> | ${PAGER}
--SNIP--

--
//Jacob Gaarde
//Dont reply to my (aparent) e-mail address. Instead Use