Godt sted i KBH at købe EDB bøger?
Fra : JS

Dato : 05-04-05 10:53

Er der nogen forretninger i KBH som har et godt udvalg af EDB bøger?

Fra : Rene Joergensen

Dato : 05-04-05 10:56

JS <d44sf@44ada.com> wrote:

> Er der nogen forretninger i KBH som har et godt udvalg af EDB bøger?

Jeg har aldrig været der, men har fået anbefalet Polyteknisk boghandel:

http://www.polyteknisk.dk/

--
-René

Fra : Henrik

Dato : 05-04-05 11:22

Rene Joergensen wrote:

> Jeg har aldrig været der, men har fået anbefalet Polyteknisk boghandel:
>
> http://www.polyteknisk.dk/

Det har jeg, og de har nok det bedste udvalg. Desværre er de lidt dyrere end
andre.

Tog til Lyngby - Bus 300S til boghandlen

/henrik

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 05-04-05 13:11

Henrik <hartig@tele2adsl.dk> writes:

> Tog til Lyngby - Bus 300S til boghandlen

Bus 150S kan også være et hit, hvis man kommer fra København.

--
Jacob - www.bunk.cc
The monitor needs another box of pixels.

Fra : Henrik

Dato : 05-04-05 15:08

Jacob Bunk Nielsen wrote:

> Bus 150S kan også være et hit, hvis man kommer fra København.

Korrekt. Endnu bedre, måske