HJÆLP : Mandrake printer 4 sider hver minu~
Fra : TW

Dato : 29-03-05 17:34

Jeg er helt grøn i linux.
Men jeg har installeret mandrake 9.2 og det gik nemt der er godt nok ingen
lyd og scannerne virker ikke, men til en start er det ok.
Problemet er at jeg har en HP laserjet 4ml/plus der sidder som
netværksprinter og den finder mandrake også endda så godt at den hver minut
udskriver 4 stykker parpir.

1 side: printer-typeDprinter-uri-supported
2.side : POST / HTTP/1.1
Host: 192.168.x.xx
@gattributes-charset

iso-8859-ihttributes-natural-languageenDrequested-attribut
3.side: blank
4. side: printer-stateD

Den har nu præsteret det på ca 400 ark.

Hvad er der galt og hvordan stopper jeg den ?
Jeg kan godt udskrive printertest og alt andet, men den forsætte uanfægtet
med at skrive sine 4 side ud.
Jeg har stoppet (tror jeg ) cubs men det ændre ikke noget.

MVH
Tino