lydkort ac97 suse 9.2 problem
Fra : Niels Frahm

Dato : 28-03-05 17:30

Jeg har installeret Suse 9.2 og der er lige et par ting der ikke
virker bl.a. kan jeg ikke skrue ned for musikken - det gælder alle
programmer med lyd - nogle ideer ?
niels

Fra : Claus

Dato : 28-03-05 21:52

Niels Frahm wrote:
> Jeg har installeret Suse 9.2 og der er lige et par ting der ikke
> virker bl.a. kan jeg ikke skrue ned for musikken - det gælder alle
> programmer med lyd - nogle ideer ?
> niels

KDE:
Hovedlydstyrken kan indstilles i yast hardware lyd.

Lydstyrke kan indstilles i menyen multimedie Volume control

Hilsen Claus

Fra : Niels Frahm

Dato : 29-03-05 13:40

Claus wrote:

> KDE:
> Hovedlydstyrken kan indstilles i yast hardware lyd.
>
> Lydstyrke kan indstilles i menyen multimedie Volume control
>
> Hilsen Claus
Tak - men det har jeg prøvet - jeg kan kun indstille tio eller fra-vha
programmerne - lydstyrke:0 ingen lyd alle andre indstilliner fuld lyd -
ingen variabel.
niels

Fra : Claus

Dato : 29-03-05 14:02

Niels Frahm wrote:

> Tak - men det har jeg prøvet - jeg kan kun indstille tio eller fra-vha
> programmerne - lydstyrke:0 ingen lyd alle andre indstilliner fuld lyd -
> ingen variabel.
> niels

alt.linux.suse er som navnet antyder suse-specifik, prøv at spørge der.
Der tales mest tysk men også engelsk.

Hilsen Claus