KWallet Manager
Fra : Allan Kusk

Dato : 28-03-05 13:55

Hej
Hvordan åbner jeg "KWallet Manager"? Jeg kan ikke finde den.
Vh. Allan Kusk

Fra : Claus U

Dato : 28-03-05 14:50

Allan Kusk skrev:

> Hej
> Hvordan åbner jeg "KWallet Manager"? Jeg kan ikke finde den.
> Vh. Allan Kusk

Åben et terminalvindue og skriv "kwalletmanager" - så skulle kwallet gerne
dukke op på "status panelet" - hvorefter du kan ordne indstillingerne.
(Virker på SuSE 9.1 med KDE 3.4)
--
Claus U --- www.cykeltyven.dk

Fra : Allan Kusk

Dato : 28-03-05 16:25

> Åben et terminalvindue og skriv "kwalletmanager" - så skulle kwallet gerne
> dukke op på "status panelet" - hvorefter du kan ordne indstillingerne.
> (Virker på SuSE 9.1 med KDE 3.4)

Jeg har ikke lige fået den til at åbne endnu. Hvordan finder man det hvis
man ikke er ret god til det med konsol?

Fra : Claus U

Dato : 28-03-05 16:32

Allan Kusk skrev:

> Jeg har ikke lige fået den til at åbne endnu. Hvordan finder man det hvis
> man ikke er ret god til det med konsol?

Erdu sikker på, at du har kwallet installeret? kwallet er en del af
"kdeutils3".

Måske skulle du lige skrive hvilken dist. du bruger - for jeg har kun "lidt"
forstand på SuSE og intet andet

Men hos mig er det nok bare at åbne konsolen og skrive kwalletmanager og
trykke enter!
--
Claus U --- www.cykeltyven.dk

Fra : Allan Kusk

Dato : 28-03-05 17:00

> [...]
> "lidt" forstand på SuSE og intet andet
>
> Men hos mig er det nok bare at åbne konsolen og skrive kwalletmanager og

Problemet er at, når jeg besøger en hjemmeside hvor jeg skal logge ind,
dukker der et vindue op med kdewallet og det virker også en gang imellem
med at den skriver navn og login på, men det er tit at der går kludder i
det. Så jeg ville helst være fri for det.

Fra : Claus

Dato : 28-03-05 19:16

Allan Kusk wrote:

I KDE:

start kontrolpanel sikkerhed & private data

Hilsen Claus