Jeg forstår ikke fejlen
Fra : MooreHojer

Dato : 09-05-05 15:02

Hej NG

Nu har jeg granske en fejlmeddelelse i uendligheder og enten har jeg
stirret mig blind på den, elelr også er den så simpel at jeg ikke kan
finde den, så det ville være nice med et par friske øjne til at finde
fejlen.

Fejlen er som følger:

Microsoft VBScript compilation error '800a03f6'
Expected 'End'

/menu_left.asp, line 30

og koden til 'menu_left.asp' kan ses her:
http://hvorhenne.moorehojer.dk/menu_left.txt

og filen som 'menu_left.asp' er includeret i kan ses her:
http://hvorhenne.moorehojer.dk/profil.txt

på forhånd tak for hjælpen!

--
Moore Hojer
http://validator.w3.org/

Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 09-05-05 16:09

Hvis fejlen skal komme på
http://www.hvorhenne.moorehojer.dk/index.asp?sprog=dansk

--

Mvh / Regards
-=< Christian >=-

Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 09-05-05 16:12

> Fejlen er som følger:
>
> Microsoft VBScript compilation error '800a03f6'
> [...]

så kan jeg ikke lige se den? Der er ingen fejlmeddelelse når jeg går ind på
siden?

Fra : MooreHojer

Dato : 09-05-05 16:15

> Hvis fejlen skal komme på
> http://www.hvorhenne.moorehojer.dk/index.asp?sprog=dansk
>
> så kan jeg ikke lige se den? Der er ingen fejlmeddelelse når jeg går
> ind på siden?

Nej den skal komme hvis du går ind under profil og logger ind med
'simonhoejer' og 'pippip'.

Fra : MooreHojer

Dato : 09-05-05 16:19

> Fejlen er som følger:
>
> Microsoft VBScript compilation error '800a03f6'
> Expected 'End'
>
> /menu_left.asp, line 30

Har fundet fejlen... det er fejlmeddelelsen der ikke kan tælle...

Fejlen lå i linine 12 i 'profil.asp' hvor jeg havde glemt 'end if' i en
else-sætning.