AspSmartMail filnavn
Fra : Sune

Dato : 04-05-05 21:18

Er der nogen der har erfaringer med brug af AspSmartMail og vedhæftning af
filer?
Jeg er i øjeblikket ved at arbejde på noget hvor jeg har behov for at sende
nogle rapporter ud med e-mails som vedhæftede filer. AspSmartMail virker
fint til formålet, den omdøber dog de vedhæftede filer til sti-til-fil_filnavn...
Dvs. f.eks. "C__inetpub_wwwroot_website_report.htm" hvor der egentlig bare
skulle stå report.htm.
Er der nogen der kender en måde at arbejde sig forbi dette problem? Jeg har
kigget i dokumentationen, men uden held.

Jeg bruger AspSmartMail til mine andre ting, og ville foretrække at blive
ved med det. Er det dog umuligt og nogen kender et andet gratis (også til
kommercielt brug) komponent der kan bruges til formålet hører jeg meget gerne
om det.

På forhånd tak.
Sune

Fra : Niels Henriksen

Dato : 11-05-05 13:47

Sune" <dsl102647@vip.cybercity.NOSPAMdk> wrote in message

> [...]
> ved med det. Er det dog umuligt og nogen kender et andet gratis (også til
> kommercielt brug) komponent der kan bruges til formålet hører jeg meget

Til at sende mail kan jeg anbefale JMail fra dimac.net (tech.dimac.net) som
jeg har brugt i snart en menneskealder ;)

--
Niels Henriksen
www.netopcom.dk

Fra : Sune

Dato : 11-05-05 14:10

> Til at sende mail kan jeg anbefale JMail fra dimac.net
> (tech.dimac.net) som jeg har brugt i snart en menneskealder ;)
Hej Niels,

Tak for svaret - jeg kan se W3 JMail har et par interessante muligheder som
AspSmartMail ikke har, så jeg prøver at se om det løser mine problemer :)
Tusind tak.
Sune